Sziasztok!
Új vagyok itt, gondolkodom sv 650 s vásárlásában, és a segítségeteket kérném, hogy mit nézzek rajta és kell-e vinnem vagy hova vigyem átvizsgálásra vásárlás előtt. A másik, hogy valaki mondja már meg nekem lécci, hogy milyen hosszú a gyári kipufogó milliméterben? (Ne kelljen már mérőszalaggal mennem használt vasat nézni:) Ez tetszik egyébként, remélem látható a kép.
első telószár jobb oldala(teleszkóp csizma)mert volt madár aki nem oda ragasztotta, azt mire hazaért, addigra szétment neki a szimeringje azt folyt az olaj a fékre
ahogy néztem,ki lehet kerülni azt a szakaszt,kattints rá a S35-re
én 178cm 87kg vagyok +barátnő 55-57kg, 100-140es utazó nagyon max 6L körül volt kétszeméllyel (nem barátnővel és sietősen) de így inkább 5-5.5L a kényelem hát én megszoktam, elég seggzsibbasztó főleg hátul, 100km nem egy leányálom+ha lassan mész a csuklód is le fog zsibbadni. Túrára inkább egy 650s bandit vagy N-es SV vagy valami kevésbé hasalós gép
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni ,hogy én 184 cm -vagyok 70 kg, barátnőm 165 és 55 kg. Kényelmes lenne nekünk egy sv 650s-es hosszabb túrákon? Nem akarok száguldozni 110-130 as utazó bőven elég és ilyen kor kb mennyit fogyasztana?:)
1. Sanyi majd megmondja, pontosan miféle áttételem volt nekem a mostani láncszett-csere előtt. Akármi is volt (jó hosszú áttétel), nem volt gondom a motorerővel. Persze van akinek a turbós Busa sem elég erős, szóval ez szubjektív.
2. én csak autónál kisérleteztem többféle végáttétellel (pontosan 4-félével ugyanazon a kocsin), és az a tapasztalat, hogy kezdetben az ember rácsodálkozik a rövid végáttétel okozta szuper gyorsulásra, majd pedig rájön, hogy ez csak látszat. A) nincs végsebesség, B) állandóan váltogatni kell, mert a sebesség kontra fordulatszám megfeleltetés "beszűkül", örökké leforog, C) az egyes annyira rövid lesz, hogy végülis mi a francnak van ott? kettesben is elindulna a vas, cserébe a "végén" meg nem lesz ott a hetedik.... a mérnökök nem véletlen találják ki az áttételek adott méretezését, és HOZZÁ(!) a váltót.
Ott is az volt a vége: ha van motorerő, akkor jobb a hosszabb áttétel.
tudom, divat a rövidítés, de más dolog egy gyorsasági motornál, ahol esetleg szuperhosszú az egyes, és ettől még vezethetőbb is lesz... meg más dolog "minálunk". Mondjuk aki emelgetni akarja az elejét az rövidítsen.
áttétel: nekem elöl 2 foggal nagyobb volt. most meg gyári N-es. hát... amit eddig 1-esben fordultam (utcasarok pl) az most elmegy 2-esben. A kényelmesen tartható végét még nem próbáltam ki... de legközelebb szerintem visszatérek valami hosszabbhoz.
ma felpattintottam egy kis rendszámtartót, már csak a világításnak kell pár lyukat fúrni. Hogyan lehetne megoldani, hogy a gyári undertail vége egyenesen álljon, ne legyen úgy lehajolva mint a gyári sárvédővel?
Na ez nem volt világos, de így már okés;)
Remélem a hétvégén sikerül.
Nektek pedig jó utat. Vmikor tuti megyek veletek de most sajna (vagy nem) meló van ezerrel és talán még sok is lenne az én seggemnek egy ekkora táv:))
Új vagyok itt, gondolkodom sv 650 s vásárlásában, és a segítségeteket kérném, hogy mit nézzek rajta és kell-e vinnem vagy hova vigyem átvizsgálásra vásárlás előtt. A másik, hogy valaki mondja már meg nekem lécci, hogy milyen hosszú a gyári kipufogó milliméterben? (Ne kelljen már mérőszalaggal mennem használt vasat nézni:) Ez tetszik egyébként, remélem látható a kép.