Így tényleg úgy tűnik... ...igazából Ataa akar ott találkozni velünk ezért írtam fehérvárra a talpontot.....rá kéne beszélni, hogy jöjjön inkább az Érdi tecsó parkolójába...
Motor nalam.yuasa kerult bele.most megy,indul,pofog,rofog,villog.
Ha mos keverunk laller aszongya nemtetszik hogy valtoztatunk.
Szavazasra kene bocsajtani.Lehet ketfelol menni.Aki gyorsan ees konnyen akar megy ugy aki kanyargos vadregenyesen az meg amugy.
En mindenbe benne vok.
Csak ne legyen sertodes
Ha mindenki barcsozik nyolckir indulni kene.
Ja, tényleg későinek tűnik ehhez az útvonalhoz, de ehhez is korán kell kelnem.......igaz Nektek még korábban.... .....és így kb este 8-ra érünk a partra...
Mondjuk ezen az útvonalon ez a km szám nem kevés időt vesz igénybe....ilyesmi ha keveset állunk meg akkor is 10-12 órát szokott igénybe venni.....és ugye nem árt szálláskeresésre is időt biztosítani....
Fogyasztás nekem is kaotikus most tapasztaltam először.
Mostanában hétvégente mentünk közepes köröket (400km) 2 személlyel. Volt már 4.4L amikor 100 körül utaztunk, aztán volt 4.7L is amikor kicsit többet mentünk.
Most legurultam autópályán Debrecenbe kb végig 160-180 között (8000-8500rpm) és nagyon meglepődtem, hogy már 160km-nél kigyulladt a lámpa ( és rögtön égni kezdett minden átmenet nélkül ) míg eddig inkább 300 felé kezdett el "sípolni". Hát szépen felment 7.1L-ig a fogyi a kis 650-esnek...Itt kezdtem el először érezni, hogy kevés a 650-es pedig közben tudom, hogy az én tudásomhoz képest még mindig sokkal többet tud..
Rá kell gyúrni a középtartományban lavírozásra.
De alacsonyan bluttyogni sem kéne mert beesel a körforgalomba és simán feldőlsz a rágatáskor.
űSzal ha ráhangolódsz jó muri.
Főleg lefelé kanyar előtti risza.
Nekem van egy vastag bőr shox ruhám. Na azon nem fúj át a szél, ha aláöltözök, akkor 8-10 fokban is egész tűrhető.
Van egy olyan perforált berikem is, na az csak 20 fok fölött veszem fel hosszabb távra. Úgy átfúj rajta a szél mint az állat, viszont melegben sokkal jobb. Na meg ugye szebb is, és mégiscak berik :D
Amúgy cserélném kisebbre a nadrágot: ITT!
Gumikiszedéskor jött a lánkerékszimering rugója is.
Úgyhogy ijedtemben cseréltem.
Fenn a gumim.
Útvonallal mi a varia?
Jó lenne egy végleges.És szólok ataa-nak.
Egy óra fór jó lenne lenn.
Ha mos keverunk laller aszongya nemtetszik hogy valtoztatunk.
Szavazasra kene bocsajtani.Lehet ketfelol menni.Aki gyorsan ees konnyen akar megy ugy aki kanyargos vadregenyesen az meg amugy.
En mindenbe benne vok.
Csak ne legyen sertodes
Ha mindenki barcsozik nyolckir indulni kene.
En meg most gumizok.
Mostanában hétvégente mentünk közepes köröket (400km) 2 személlyel. Volt már 4.4L amikor 100 körül utaztunk, aztán volt 4.7L is amikor kicsit többet mentünk.
Most legurultam autópályán Debrecenbe kb végig 160-180 között (8000-8500rpm) és nagyon meglepődtem, hogy már 160km-nél kigyulladt a lámpa ( és rögtön égni kezdett minden átmenet nélkül ) míg eddig inkább 300 felé kezdett el "sípolni". Hát szépen felment 7.1L-ig a fogyi a kis 650-esnek...Itt kezdtem el először érezni, hogy kevés a 650-es pedig közben tudom, hogy az én tudásomhoz képest még mindig sokkal többet tud..
Viszont hosszú így időpont fene tudja.
Eddig Sándor fehérvár 8:30-at mondott.
De alacsonyan bluttyogni sem kéne mert beesel a körforgalomba és simán feldőlsz a rágatáskor.
űSzal ha ráhangolódsz jó muri.
Főleg lefelé kanyar előtti risza.
http://youtu.be/rS_VTsCDbIc
Van egy olyan perforált berikem is, na az csak 20 fok fölött veszem fel hosszabb távra. Úgy átfúj rajta a szél mint az állat, viszont melegben sokkal jobb. Na meg ugye szebb is, és mégiscak berik :D
Amúgy cserélném kisebbre a nadrágot:
ITT!