Köszi a tippet rásasolok.
Egyelőre az akksi lemerülés az jobban foglalkoztat..egy ilyet kinyomozni, hogy mi szívja az akksit "titokban" eléggé macerás :(
Tsanyi: Nemsokára bejelentkeznék hozzád ( szerintem 2 héten belül ).
Kutyacsontot kéne cserélni, kellenének új fékpofák hátulra és gyertyák. Utóbbi kettőnek a beszerzését majd rád bíznám de majd emailben értekezünk. Köszi előre is.
Nézd meg a testkábel csatlakozásait, valahol be van oxidálódva, vagy meg van lazulva. Ha a hátsó lámpánál vetted csak észre, akkor valószínűleg ott lesz a hiba, de ettől az akksi nem merül le.
SZIASZTOK. SOS 2004 ES SV 650 S HEZ KELLENE NEKEM FÉK KONZOL FÉKPEDÁLLAL.MEG JOBBOS VISSZAPILANTÓ SÜRGÖS AKI TUD SEGITSEN .06306554914. A TEL SZÁMOM VAGY chi29@freemail.hu ott is egyből megkapom a választ .segitségetek elöre is kösz.
Sziasztok!
Találkozott már valaki azzal, hogy ha nem használja a motort akkor 1 hét alatt lemerül az akksi?Tavaly vettem de úgy néz ki valami szívja sajnos.
A másik amit észrevettem, hogy ha féklámpa ledsor felső 3 sora villogva ég amikor indexelek. Mintha az index felvillanásának pillanatában már nem lenne elég feszültség / árramerősség ahhoz,h teljes fénnyel égjen az a 3 sor. Mintha hasonlót láttam vna itt a fórumon. Ezt akkor is csinálja ha fullra fel van töltve az akksi.
A generátor tölt rendesen mert ha mindennap használom a motort akkor nem merül le.
Ötlet?Vagy egyáltalán mit csináljak?DU elviszem egy villanyoshoz de nem igazán ért a motorokhoz szóval sok reményt nem fűzök hozzá..
Mindenki ezzel gyön................megnéztem a blokot 95-ös.
De egy mikronnyit sem fordult az önröfi.Kattan a relé azt is csak szordínóban elmegy a műszerfal majd vissza és megy az AC.Mad ujra a gomb és katt.
Szerintem érzékel az ECU valami gebaszt és letiltja az önindítót.
Legalábbis a legutóbb a nyomásszenzornál ezt tette.
Csak ott lehúzva a szenzort beindult.Majd rátolva egy bontottat ment is a verkli.
Most nem.
Vazz...mégis csak jó lett volna ha meglenne a diag műszer... ....legalább tudni kéne mi a gond, hogy azonnal keresni kéne a holmit......amúgy figyejjé csak, ugye benzint tankoltál bele?...ugyanis gázolajnál is ilyesmit produkál...
KB 4-5 környékén.
Nagyon szép szobor most.
Bevittem,ránéznek talán holnap.
Ha mákom van nem nagy a gond és van is cuccuk hozzá,kijelzi a diagnosztika,nameg szerencsém hogy péntekig összelapátolják.
Egyenlőre az a lényeg hogy a kuplungkar ép.
Ez nekem még új dolog.
a tatai shiver lesz (le van vajazva minden)
jaja ritka a normális kereskedö
...bár én kettőt is ismerek akikért külön-külön is tűzbe tenném a kezemet (Fr és Tibi)
persze itt lakok tőle kb. 5-10 percre.... de én nagyon nem vásárolnék tőlük, ki tudja mi a szart mókolhattak a motoron (persze ez bármelyik kereskedőnél/magánszemélynél előfordulhat).....
Nem tudom, hogy akkor végülis mire jutottál a vásárlással, sikerült-e megvenni a Shivert, v. sem... képről szép állapotban van a motor... bár igazság szerint és tőlük nem szívesen vásárolnék.... ... párszor már megszívattak motorcserével kapcsolatban + szervizeléssel kapcsolatban is még anno...ugyhogy azok után csak akkor megyek be, ha szét akarok nézni ( shox-os termékek), és csak végszükség esetén vásárolok nálunk, ha valamire szükség van a motorhoz....
Egyelőre az akksi lemerülés az jobban foglalkoztat..egy ilyet kinyomozni, hogy mi szívja az akksit "titokban" eléggé macerás :(
Tsanyi: Nemsokára bejelentkeznék hozzád ( szerintem 2 héten belül ).
Kutyacsontot kéne cserélni, kellenének új fékpofák hátulra és gyertyák. Utóbbi kettőnek a beszerzését majd rád bíznám de majd emailben értekezünk. Köszi előre is.