Az ER6n sokkal kezelhetőbb. Úgy fordul mint egy simson! De komolyan. Kollegámnak van pár (motoros oktató), próbálgattam őket, hát nagyon tetszenek! könnyű, kezes, fordul, dől, amit akarsz. De az sv erősebb, férfiasabb szerintem
Simán jobban járna.Regadó és a többi egy 80-90e egy fényezés 25e matricák 5e meg két tükör monnyuk 10e.620-650-ből egy gyárias kinézetű ezres.Nem szétfúrt bontószökevény.
Azért bolkkon mérnék egy kompressziót.
Ezután az alljadék hebrák után én nem firtatnám a személyét.Csak nézd meg a féktartály gány felrakását.
Nem tudott egy laposvasból valamit tákolni hogy ne kilóméteres csövön a fékmunkahenger alól legyen a kiegyenlítés?
ja, ha már új fény van rajta, akkor a matrica szerintem nem sérülést takar. nem ezért írtam. egyszerűen egyrészt szubjektíven RONDA, objektíven pedig ez valakinek a stílusára alakított motor. Ha megveszed, nem kell a másik ember stílusa, ezért leszeded az ő egyénre szabott dolgait, pl kulcstartó, matricák, stb. Namost matricát leszedni elég szar dolog, főleg ha nem gyári a fény (mi van, ha lekapja a fényt a ragasztó?) Szóval ha komoly a szándék, akkor vétel előtt le kell szedetni az eladóval :). Valós km tök lényegtelen, az állapot (laikusként is felmérhető: lánc, gumik, stb) és az eladó személye számít.
Igazából így hogy új festés, + fejidom, gondolom nem véletlen, de nem mindegy hogy csúszott és azért vagy valami nagyobb perec, esetleg beért vele valakit! de a vázon képről nem látni sérülést! Ezzel a matricával nem is tetszik! Azért gondoltad h alatta van-e valami sérülés? 10éves motornál 22e km is karcsú de azok kb gyári kinézet a lehetséges vagy 22e km-el ezelőtt tört össze és kapott egy új km-órát!
Miből lehetne megsaccolni a valós km-t?
nézz meg egy integrált indexes SV hátsólámpát, vagy legalábbis kérjed a motor mellé a gyári lámpát, gyári indexet. A matricákat leszedetném vevés előtt. Lámpát ellenőrizni, hogy van-e benne E-betű. Esetleg sötétben ellenőrizni, h tényleg látni-e a fényénél, vagy csak "dísz". Esésre rákérdezni. Ha nem borult a motor, akkor kérni mellé a gyári fejidomot, kormánycsutkákat. A km-számláló kellemes értékre van visszapörgetve , így még Te is jól tudod eladni később . Nem fikázás a célom, gondolom a jó részét Te is látod, tőlünk elég a negatívat hallanod :).
Gondolkodom az alábbi motoron! Kérném a segítő véleményeteket!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_10
00_s-6841678
Minden motornak, autónak megvannak a sajátosságai amire kell/lehet figyelni vásárlás esetén amiből lehet következtetni az előéletére/használatára illetve hogy miből lehet saccolni a valós kilométerre?!
Akár privátban is várom a válaszokat (vileeboy@gmail.com)!
SV kicsit agresszívabb, hangyafasznyival erősebb a blokkja. A kawának a futómű-fékét még nem próbáltam, de ennél gyengébb csak nincs fogyasztásban talán a kawa a nyerő, bár az SV sem eszik sokat. erről tudnék írni
Azért bolkkon mérnék egy kompressziót.
Nem tudott egy laposvasból valamit tákolni hogy ne kilóméteres csövön a fékmunkahenger alól legyen a kiegyenlítés?
6 kilót ha ér sokat mondok.
Miből lehetne megsaccolni a valós km-t?
Gondolkodom az alábbi motoron! Kérném a segítő véleményeteket!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_10
00_s-6841678
Minden motornak, autónak megvannak a sajátosságai amire kell/lehet figyelni vásárlás esetén amiből lehet következtetni az előéletére/használatára illetve hogy miből lehet saccolni a valós kilométerre?!
Akár privátban is várom a válaszokat (vileeboy@gmail.com)!
Előre is köszi!
Vili
már múlt idő,
üdv,P.
Motech a nyerő.