Kiszámoltam, 44/15ös áttételhez képest (gyári S áttét) 44/16ossal 6,5% a sebességnövekedés, N-eshez képest meg 9%.
Ez fogyasztásban nemigen lenne észrevehető szerintem.
Szia! Jobb lett mint a "gyári"! Jól megcsinálta, és cask egy 1000rest kért. Műszaki másodszorra meg annyiból állt, hogy megkérdezte a vizsgabiztos múltkor mik voltak a hibák, mondom kipuff, első gumi, illetve helyzetjelzőizzón nem volt e-betű... Csak vigyorgott, mikor meghallotta a helyzetjelzőt. Gumiról kipuffról 1-1 kép és már tolhattam is ki a szekeret.
Ja hogy több munkalap van. Most figyelem..
Így már nagyából érthető. Az a baj, hogy a 2 gyári áttétel mellett a másik 2 az áttétel rövidítése. De benne van, hogy melyiket hogy számolták, így majd kiszámolom hosszabb áttételre.
Így hogy adtál hozzá használati útmutatót, hasznos. Köszi!
a munkalapokon alul jelöli hogy mekkora a két fogaskerék a táblázatokban mutatja hogy melyik fokozatban milyen az arány meg a végáttét. Mutatja a nyomaték alakulását és hogy melyik fokozatban azonos RPM mellett mennyi lesz a sebessége (MPh).
Elsősorban Bálint a Hornettel....ezért a száguldozás csapatosan nem túl valószínű... .....egyébként ha vizes lesz az út az is erősen lassítani fog minket...
Hogy stabilabban leérjen a lábam.
Ez fogyasztásban nemigen lenne észrevehető szerintem.
Így már nagyából érthető. Az a baj, hogy a 2 gyári áttétel mellett a másik 2 az áttétel rövidítése. De benne van, hogy melyiket hogy számolták, így majd kiszámolom hosszabb áttételre.
Így hogy adtál hozzá használati útmutatót, hasznos. Köszi!
Ahhoz, hogy kicseréljem a kutyacsontot, hol kell felemelni a motort?
Tudom, hogy hátul de pontosan hol kéne?
És egy haladós 6-oson szaladás.