a műanyag tankon van még egy műanyag burkolat,csak lekötni lehet a tanktáskát,de egy normális méretűbe ütközik a kormány,ráadásként a tank elején van a gyújtáskulcs
... szóval macerás,de azért megoldható
az elsőket is lehetett frissiteni,teljesen megszűnt,(az öninditóleégető szoftverhibával együtt) ugyan rég mentem ezres sv-vel de érzésre nagyobbat tol,és rögtön
Az elsőlámpa dőlésszögét lehet valahogy állítani nagyobb mértékben is? Mert az állítócsavar teljesen be van csavarva, és így is csak kb 4m-rel világít elém. elég használhatatlan.
és az elektronikus gáz késlekedése, ami miatt a motoros újságírók annyit sírtak, hogy felmosórongyot kellett a monitor alá teríteni, az tényleg érezhető? vagy a Tiéd már szoftverfrissítés utáni?
betyárjó
brutál fék,jó futómü,disznó V2,gyárilag VAN hangja,az üléspozició hosszabb távon is kényelmes
élményturagép
...viszont többet eszik,és újra használnom kell a turaemelöt
jaja,elment a bömös,gyorsan jött az aprilia,ez az igazi utódja az sv-nek
A szereléseket meg magyaroknak köszönhettük.Töki gépét mi nem raktuk össze rendesen amikor kormányt cseréltünk,mostanra csuszott le teljesen a kartercsö a légszüröröl.Az enyémet meg a magyar márkaszervizben "javitották"
Persze láttam ezeket a képeket,és egy rakás képet én is csináltam a nokiával.
... szóval macerás,de azért megoldható