Ahogy látom nem kímélted (mármint a km-ek számát tekintve ) a gépedet, két szezon alatt majd" 24e-et beletekertél
Bejártad az egész országot vele? Két személlyel milyen, nem tudod véletlenül?
Egyébként a képek alapján szép állapotban van. Mennyi is a végső ára? Ex-Tolna megyeieknek (Sióagárd) nincs véletlenül kedvezmény?
Üdv.,
Zoli
De igen. Szeretnén lecserélni még szezon kezdete előtt, de más kategóriára. Én a sportmocik híve vagyok, de nem bántam meg azt a 2 évet, amit az Sv-vel motoroztam. A maga kategóriájában szerintem a legjobb választás! Bár lehet, hogy én elfogúlt vagyok
Helló csecsi azt mondod hangolás nélkül is erősödött és a végsebesség se csökkent mert mikor a gsxf-re rátettem a dobot akkor végre egy tizest vesztett,tudom nem mindenkinek a vége a lényeg,bárcsak én se lennék sebesség meg lóerő mániás.Most venni szeretnék egy sv650-est és négy évig szeretném megtartani,csak attól félek hogy gyenge lessz nekem,mert manapság sok ember a száz akárhány lóerős gépeket veszi meg kétszáz felett szálguldoznak,és ez rám is hatással van sajna pedig tudom hogy nem egészséges dolog száguldozni.Pedig nagyon tetszik az sv650.
Én személy szerint csak a Bódis dobról tudok véleményt mondani. A hangja brutális (van hozzá gyári furulya, csak én nem használom). Nekem ferszerelés után a moci alsó és középtartonányban észrevehetően nyomatékosabb lett, mindenféle hangolás nélkül. Szerintem ha csak dobot teszel fel, nem érdemes áthangoltatni a rendszert, kivétel persze az az eset, ha komplett rendszert szereltetsz fel.
Sziasztok
érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek milyen sportdobbal érdemes használt SV650S-t venni? Tudom, már alapból jó a hangja, de mi a különbség, hogy egyiket Finster dobbal, másikat Bódissal, harmadikat, Arrows-zal, etc etc árulják? Gondolom mindegyik jó, de Ti személy szerint melyiket tudnátok ajánlani? Egyáltalán, van olyan, ami tipikusan a mély hangra tervezett, másik a hangosra, etc?
Másik: mi a véleményetek arról, hogy felhívtam a Suzuki Hollóst, ahol azt mondták, hogy ha befizetek egy 1.250e-s használt gépre 20%-ot, akkor (azaz marad még 1 milla) a többit 36 hónapra havi 39288, 48-ra pedig 30.900 HUF. Ha ugyanígy veszem fel ezt a pénzt banknál személyi kölcsönben, akkor jobban jövök ki havi 4-5e HUF-tal, ami nagy különbség. Szerintetek miért van ez?? Azt hittem, hogy a személyi kölcsönök a legszarabbak, mindenki azt mondja, hogy az legyen az utolsó, amit hitelként veszek fel..
Harmadik: nézegettem a hirdetéseket a motor.hu-n és a hasznaltmotorok.hu-n is, szerintetek mennyire érdemes üzletből venni? Gondolok itt arra, hogy extrák nélkül a Hollósnál pl most téli áron 1.250 két gép is, egyik tesztmotor volt, a másik pedig nem. Tesztmotornál mire kell odafigyelni? Ugyanúgy hajtják, gyilkolják, mint a tesztautókat? Mondjuk itt vállalnak egy év garit a nem tesztmotorra, szerintetek mennyire jó ár?
Bocsi, nagyon kezdő kérdéseim vannak, de ennek a fórumnak a segítségével sikerült végül a ruházatot is megvenni Bécsben, amit ismét köszönök Mindenkinek. Gyakorlatilag 40 száazlékába kerül a MO-i cuccokhoz képest minden (bőrkabát, bőrnaci, sisak, csizma)
Tehát összességében, mire figyeljek oda használt vas vásárlásakor? Egy eladó azt mondta a Campona-ban, hogy ők pár ezer forintért átnéznek külsős gépet fél óra alatt. Ez mennyire elég? mondjuk biztosan előbb észreveszik a szakavatott szemek azokat a hibakat, amikre én nem figyelnék fel:) Viszont emiatt, ha ottani motort vennék, akkor könnyen át is tudnának verni, mert nem értek hozzá...
Harpi nekem az a lényeg hogy ha veszek egy egy vagy két éves sv650s-et akkor ha használom négy évet és el akarom adni akkor ne legyen az ára a béka feneke alatt.Amúgy én is ezresen gondolkoztam de egyre több a fentartási költség,és nem vagyok gazdag se, aprillia rsv1000res ről még álmodni se merek mocskosul drágák már a komolyabb motor,a fizetésem meg nem egy csúcs.
Hali Pityu!
Nem bántam meg a választást!A cbr egy nagyon jó motor,de a v2 brutalitása mindenért kárpótol.Én azt nem szerettem a cbr-ben ,hogy alacsony fordulaton nem sok minden történt ,7000-től meg mint egy rakéta tolt.No az sv ezt pont forditva csinálja,ezért sokkal könnyebb vele motorozni.Én most akartam ezresre váltani,igaz ez már egy aprilia lett volna,/úgy néz ki ,hogy csak nem jön össze/de midenkép maradok a v2-nél!!!!Ja igen az ár tartóssága!?Szomorúan közlöm veled ,hogy motort tartani kurva szar üzlet!Ezér bármijen vasat veszel bukni fogsz rajta!/remélem nem vele!/
Harpi ha jól olvastam neked volt cbr-ed is hatszázas volt?És ha igen akkor nem bántad meg hogy sv650-et vettél?Én is szeretem a kanyargást meg tetszik is az sv nagyon csak hát felénk nagyon kevés a kanyar,na meg gondolkozok még cbr600-ason is,meg az ár tartósság is lényeg lenne.
A legtöbb soros 600-al felveszi a versenyt,kb140-150 ig . Aztán gyengül a drága,de szerintem az sv a kanyargós utakat szereti igazán, itt lehezt a v2 előnyeit kamatoztatni!
FXR180 bocsi olvasom hogy rs 250-ed van árulod?
igaz engem csak olyan érdekek ami nincs forg.-ba helyezve,+ha 1kicsit sérült.
ha valaki tud ilyet vagy nsr250 jelezzen köszi.
+rs 250 első futómű hiányomat aki pótolja megköszönöm
Ha kicsivel okosabb vagy mint a tanyariderek a gixerrel nyugodtan átülhetsz egy kis sv-re, elég könnyen kezelhető jószág. Az ára is elfogadható és megbízható kis gép.
kutyus örűlők hogy ilyen vicces kedvedben vagy egyébként Aprilia rs 250-em van és nyáron gondoltam a motorcserét ha meglesz az anyagi keret és ezért írtam ide!
Lenne még egy kérdésem,van egy hölgy ismerősöm aki szeretne egy kis sv-t,de én mondtam neki,hogy úgy tudom van 650-esből lefolytott sv is,mert szerintem még korai lenne neki a 70 lőerő!
Tényleg van ilyen,ha van akkor hogy folytják le(gondolom kevesebb levegőt kap és benzint)?
Mert az interneten amiket nézegettem kimondottan lefolytottat nem lehet találni,mert mindenki kiveszi belőle!Ezeknek 24 kw-os papírjuk van ha jól tudom!Ilyen kéne neki!
Köszi
Bejártad az egész országot vele? Két személlyel milyen, nem tudod véletlenül?
Egyébként a képek alapján szép állapotban van. Mennyi is a végső ára? Ex-Tolna megyeieknek (Sióagárd) nincs véletlenül kedvezmény?
Üdv.,
Zoli