Jó az.
Haver is nsr után vett sv 650et.
Pedig ő nem is volt valami profi.
Azért idetartozik hogy kellett egy párszor szervizelnem, mert eldölt vele, de ő elég kicsi ember
Nálam a bejáratási idő szent és sérthetetlen! Addig csakis én örömködök rajta!
Nagyon szar lesz elengedni a gázt 7.000-nél(800km-ig) aztán 10.500-nál(1.600km-ig), amikor tudod, hogy utána rándul görcsbe az arcizmod!
Hali Gino!
Néztem hát, szép paripa!
Persze hogy nem egyforma! Én és az öcsém egy napon, egy helyen vettünk két ugyanolyan vadiúj motort és ég és föld!
Rá is kérdeztünk a szervízben, azt mondták, hogy gyárilag többféleképpen írják az új motorok injektortérképét, így lehetnek igen jelentős eltérések alsó-felső tartományban és végsebességbem is.
Csak óvatosabban húzd a gázt, mint az NSR-nek!
Hirtelen ne húzz nagyot és hirtelen ne engedd vissza teljesen, mert akkor úgy nézel majd ki, mintha darabos benzint tankoltál volna!
Nézted az adatlapomat?
Egyébként meglepő, de GSR-nél sem ugyanannyi a végsebesség mindenkinek!
(közel azonos súlyú pilótákkal, nem arra gondolok, hogy 70kg vs. 130kg )
Én és a gépem az első melegaszfaltos tavaszi hétvégén állunk rendelkezésedre!
Az utolsó képen a háttében a kék moci egy ezres, általában velük gurulok. A gazdája győzködött, hogy ne kicsit vegyek, mert mindíg lemaradok majd, aztán egy több száz km-es túrán cseréltünk. Mikor leszállt azt mondta: ez hihetetlen. Le sem merem írni ,ő milyen értéket olvassott le, mert lehülyéznél!
Igazából 6.500, de elmehet 7.000-ig is.
Nem akarlak lehangolni,de 800km ig csak 5000f/p a bejáratási fordulat! Amúgy gratu az új géphez!!!!
Haver is nsr után vett sv 650et.
Pedig ő nem is volt valami profi.
Azért idetartozik hogy kellett egy párszor szervizelnem, mert eldölt vele, de ő elég kicsi ember
Nagyon szar lesz elengedni a gázt 7.000-nél(800km-ig) aztán 10.500-nál(1.600km-ig), amikor tudod, hogy utána rándul görcsbe az arcizmod!
Az esélytelenek esélyével indulnál!
egy V-Raptort megkergetnék!
Időjárás föggvénye! Ha szar idő lesz, akkor várok vele, ha sokáig szar idő lesz felhozatom pestre.
GRATULA!!!
Néztem hát, szép paripa!
Persze hogy nem egyforma! Én és az öcsém egy napon, egy helyen vettünk két ugyanolyan vadiúj motort és ég és föld!
Rá is kérdeztünk a szervízben, azt mondták, hogy gyárilag többféleképpen írják az új motorok injektortérképét, így lehetnek igen jelentős eltérések alsó-felső tartományban és végsebességbem is.
Hirtelen ne húzz nagyot és hirtelen ne engedd vissza teljesen, mert akkor úgy nézel majd ki, mintha darabos benzint tankoltál volna!
Nézted az adatlapomat?
Egyébként meglepő, de GSR-nél sem ugyanannyi a végsebesség mindenkinek!
(közel azonos súlyú pilótákkal, nem arra gondolok, hogy 70kg vs. 130kg )
Szerintem jó választás, ne félj tőle. Nagyon barátságos motor, össze lehet vele csiszolódni.
Na végre itt vagy ! Bántanak
Az utolsó képen a háttében a kék moci egy ezres, általában velük gurulok. A gazdája győzködött, hogy ne kicsit vegyek, mert mindíg lemaradok majd, aztán egy több száz km-es túrán cseréltünk. Mikor leszállt azt mondta: ez hihetetlen. Le sem merem írni ,ő milyen értéket olvassott le, mert lehülyéznél!