Kinyírtam a külső légnyomás szenzort.Ettől olyan lett mint mikor a gyenge akksi miatt csak kattan az indítórelé de megforgatni már nem tudja.
Vettem akksit.............kár volt..............el kéne adni mert megpunnyad.
Jó szerviz ezt adom.De nagyon tökölnek mindennel és így egy egy órás mutatványt könnyen elnyújtanak és hát minden megkezdett óra azt hiszem 7ezer Ft Nekem ennyi bajom van velük.Munkával soha nem volt gond.
Én egy Honda szervizbe szoktam járni, ismerem a szerelőt. Benne pl megbízom. Tudom, hogy midnenhol próbálják a dolgokat minél olcsóbban kihozni, de számomra ez egy kis megnyugvást jelent azért. Most gumicserénél próbáltam meglazítani a hátsó tengely záróanyáját. 50cm-es erőkart kézzel meg se lehetett mozdítani. Ráálltam, semmi. Rugózni kellett, hogy meglazuljon.
Nem azért de egy olajcserére,levegőszűrő cserére,gyertya cserére 100% hogy nem fogom bevinni a motorom szervizbe akármilyen drága . Lehetne egy Bmw S1000rr HP4-em akkor is ezeket magam csinálnám rajta Szerintem ezeket nem igen lehet elbaszni,főleg hogy szinte minden adja magát
Sziasztok. Sv1000S-hez milyen gyertyát ajánlotok több oldalról hallottam többet ami benne van Denso azt még Sanyi tette bele 18.000-nél és most van benne nagyjából 26.000 illő lenne szerintem cserélni :) lehet, hogy azért rángatott szezon végén már kisebb fordulaton?
Van fogalmad, hogy mit adnak a szervizben a motorodba?....ha egyáltalán beengednek akkor csak annyit látsz, hogy egy hordóból valamit beletesznek....nem előtted nyílik a hordó plombált kupakja és hasonlók....nem mondom, hogy nem az van a hordóban ami rá van írva, de biztos sem lehetsz benne (aki dolgozott ilyen helyen az kételkedik erősen)......na meg a net is hasonló....
Persze, a szervizkönyv sem üzembiztos, de amikor azt hallom, hogy a milliós motorban azon spórol valaki, hogy ne vegyen 5ezerért minőségi olajat, inkább 3500-ért valami nagyonfasza olcsó olajat, és házilag nekiáll lecserélni, majd épphogynem megszakítja a menetet a blokkban, akkor mindig eszembejut, hogy ezt egyszer el is fogja adni, teljesen megkímélt állapotban. Az, hogy a pecsétet utólag okosban megoldják, az csak a szervizt minősíti.
Egyetértek veled, én is csak kacérkodom a gondolattal. Nem is az zavar, hogy nincs benne E-betű(sajnos most is van pár ilyen cucc fennt), inkább a láthatóság ami aggaszt. A rendőr sem azért kötne bele, mert nincs műbizonylat, hanem mert túl közel van a lámpához, és nehezen látható. Szerintem. Egyébként a LED-es index, ha jól van kivitelezve, szerintem jobban világít, mint a hagyományos. RS-en gyárilag ledes index volt, 5-6 led/db, és sokkal erősebb volt nappal is mint az SV gyárija.
Vettem akksit.............kár volt..............el kéne adni mert megpunnyad.