Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kinyírtam a külső légnyomás szenzort.Ettől olyan lett mint mikor a gyenge akksi miatt csak kattan az indítórelé de megforgatni már nem tudja.
Vettem akksit.............kár volt..............el kéne adni mert megpunnyad.
Helyzetjelzőre a relé kapcsolóáramát és akksira a tenylegest.Ha relézed.
Más meg örül ha elhaggya.
Pl. féklámpa.
Szivargyújtót hova kötnétek, hogy csak gyújtáskor kapjon áramot?
Sokszor a szerelő sem tudja mi van a hordóban.....persze nyilván jó, nem akarom ismeretlenül lehúzni........
Jó szerviz ezt adom.De nagyon tökölnek mindennel és így egy egy órás mutatványt könnyen elnyújtanak és hát minden megkezdett óra azt hiszem 7ezer Ft Nekem ennyi bajom van velük.Munkával soha nem volt gond.
Megvan a rendszám :D azt hittem lassabb lesz de 1 nap alatt megvolt :D
Remélem nekem még nem kő
De kíváncsi lennék,hogy miért adsz túl rajta ilyen gyorsan
Én egy Honda szervizbe szoktam járni, ismerem a szerelőt. Benne pl megbízom. Tudom, hogy midnenhol próbálják a dolgokat minél olcsóbban kihozni, de számomra ez egy kis megnyugvást jelent azért. Most gumicserénél próbáltam meglazítani a hátsó tengely záróanyáját. 50cm-es erőkart kézzel meg se lehetett mozdítani. Ráálltam, semmi. Rugózni kellett, hogy meglazuljon.
A gyertya 12000-ként cserés a könyv szerint.....addig nem nagyon lehet baja....a szinkron a rángatáson nem fog segíteni, az valami más lehet
Köszi szépen, akkor az még marad benne, remélem az injektor szinkron segíteni fog rajta
Nem azért de egy olajcserére,levegőszűrő cserére,gyertya cserére 100% hogy nem fogom bevinni a motorom szervizbe akármilyen drága . Lehetne egy Bmw S1000rr HP4-em akkor is ezeket magam csinálnám rajta Szerintem ezeket nem igen lehet elbaszni,főleg hogy szinte minden adja magát
Elég 12-18e nél.
Könyv asszem 18e-ret ír de 12e-nél semmi észrevehetőt nem láttam rajta.
Sziasztok. Sv1000S-hez milyen gyertyát ajánlotok több oldalról hallottam többet ami benne van Denso azt még Sanyi tette bele 18.000-nél és most van benne nagyjából 26.000 illő lenne szerintem cserélni :) lehet, hogy azért rángatott szezon végén már kisebb fordulaton?
Van fogalmad, hogy mit adnak a szervizben a motorodba?....ha egyáltalán beengednek akkor csak annyit látsz, hogy egy hordóból valamit beletesznek....nem előtted nyílik a hordó plombált kupakja és hasonlók....nem mondom, hogy nem az van a hordóban ami rá van írva, de biztos sem lehetsz benne (aki dolgozott ilyen helyen az kételkedik erősen)......na meg a net is hasonló....
Persze, a szervizkönyv sem üzembiztos, de amikor azt hallom, hogy a milliós motorban azon spórol valaki, hogy ne vegyen 5ezerért minőségi olajat, inkább 3500-ért valami nagyonfasza olcsó olajat, és házilag nekiáll lecserélni, majd épphogynem megszakítja a menetet a blokkban, akkor mindig eszembejut, hogy ezt egyszer el is fogja adni, teljesen megkímélt állapotban. Az, hogy a pecsétet utólag okosban megoldják, az csak a szervizt minősíti.
Egyetértek veled, én is csak kacérkodom a gondolattal. Nem is az zavar, hogy nincs benne E-betű(sajnos most is van pár ilyen cucc fennt), inkább a láthatóság ami aggaszt. A rendőr sem azért kötne bele, mert nincs műbizonylat, hanem mert túl közel van a lámpához, és nehezen látható. Szerintem. Egyébként a LED-es index, ha jól van kivitelezve, szerintem jobban világít, mint a hagyományos. RS-en gyárilag ledes index volt, 5-6 led/db, és sokkal erősebb volt nappal is mint az SV gyárija.
Naná.30-nak kéne benne lennie.
vagy 112... lényegtelen. Mert 110-zel vettem
Egyébkét én 110-nél cseréltem a hátsót a Divin
évi 14.... hát az tényleg nagyon irreális
100000 ezer körül cserélte FR a tárcsákat.
Há má csak nem.
7 év alatt simán futhatott annyit...
Lehet.
Viszont más.
Ha kő valakinek van egy eladó akksim.

http://www.kepesmotor.hu/elekt...