Sziasztok!
Pénteken megy felújításra a motor! 4 éves lett idén szóval elég sok dolog lesz. Kaptam egy árajánlatot, az érdekelne ,hogy szerintetek nem sok-e picit az ár.
43 ezer forint:
-olaj+szűrő 12.500
-fagyálló 4200
-gyertyák 6100
-fékolaj 2400
-légszűrő 6800
-munkadíj 10.000
Lehet hülye kérdés,de légyszives nézzétek meg ,hogy nem basznak e át:)))
Amúgy gyári stílusú utángyártott hosszú kar lesz rajta ezüst színben.Csak mert a rövid az szerintem ortopéd,és mindenki azt veszi,mindenféle hülye színben .
Motul 5100.-as volt szerinntem tuti nem észteres.
A fölött annyira felesleges pénzpocsékolásnak tartom az olajat utcára hogy hajj.
Majd mittomén.Kipróbálok mást is.
Kétujj-négyujj.................tökmindegy.Sose csuktam rá az ujjaimra semmit csak eccer még a wartburg hátsó ajtót me le kellett nyomni a gombot és lezseren hátranyúltam az utas meg rámcsapta.
A fék maradjunk annyiban hogy sosem ér le a kormányig............az már beteg.
Kuplung meg bowdenes kis löttyedt szar érezném.
Amúgy kizárólag két ujjal fékezek de rajta a többi is.Csak azé mert rászoktam hogy ha elmarom két ujjal a tövénél esélyem ban nem leharapni a kormányt a kisebb fékerő miatt.Nehéz a kezem na.
7100 többször lett desztilálva ezért hígabb ez a különbség, "szintetikusabb" olaj a 7100 mint az 5100. Szintetikus-félszintetikus.... (szerintem utcára fölösleges a 7100)
Zoli, nem lehet hogy a motultol azért volt furcsa a váltod mert ester bázisú olaj ?
Miért hibás dolog a 2 ujjas ? Ha az embernek úgy kényelmesebb akkor úgy fogja használni, endurósok és crossosok is 2 ujjal húznak mindent Amikor 4 ujjal húzod akkor szinte a elengeded a kormányt, nem? Akkor az nem baleset veszélyes?
Viszont ha megijedsz akkor is behúzod a féket ha nem akarod ( esetleg ).
Egyébként szerintem ez talán kicsit hitvita, ezért sem akarok ebből problémát generálni, nekem meggyőző volt ahogy mutatták és azóta én csak így használom a karokat.
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék:)
ilyen átlátszó lámpát/burát (nem tudom lehet-e külön kapni csak burát, vagyaz egésze lámpát kell megvenni) keresnék ami a linkben mellékelt képen látható. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ami a neten is kapható kis ledes indexek beépítése mennyire bonyolult, vagy miből áll?
gondolok arra h csak simán le kell szerelni és fel az újat, vagy valamit bütykölni kell-e azon kívül, az eletronikával stb...
érdekes, mert a motoros bibliában meg azt írják, hogy 2 ujjadat tartsd a fékkaron, mert így rövidebb a reakció idő + ha megijedsz valamitől 2 ujjal nem tudsz akkorát húzni a féken hogy rögtön pofára essél, szóval dupla haszon
Nekem is sv 1000 van és próbáltam castrolt,repsolt és MOTUL 5100-at. Az elmúlt 3 olajcserénél már a MOTULT használom. Nekem vajkönnyű lett a váltóm és amikor leengedem sem áll össze és nem lesz nyálkás mint adott esetben a castrollal. Szóval sztem a MOTUL a legjobb, akár 5100 akár 7100
Pénteken megy felújításra a motor! 4 éves lett idén szóval elég sok dolog lesz. Kaptam egy árajánlatot, az érdekelne ,hogy szerintetek nem sok-e picit az ár.
43 ezer forint:
-olaj+szűrő 12.500
-fagyálló 4200
-gyertyák 6100
-fékolaj 2400
-légszűrő 6800
-munkadíj 10.000
Lehet hülye kérdés,de légyszives nézzétek meg ,hogy nem basznak e át:)))
Nem átlag tömegigényem van.
Én annál sokkal kifinomultabb vagyok.
A fölött annyira felesleges pénzpocsékolásnak tartom az olajat utcára hogy hajj.
Majd mittomén.Kipróbálok mást is.
Kétujj-négyujj.................tökmindegy.Sose csuktam rá az ujjaimra semmit csak eccer még a wartburg hátsó ajtót me le kellett nyomni a gombot és lezseren hátranyúltam az utas meg rámcsapta.
A fék maradjunk annyiban hogy sosem ér le a kormányig............az már beteg.
Kuplung meg bowdenes kis löttyedt szar érezném.
Amúgy kizárólag két ujjal fékezek de rajta a többi is.Csak azé mert rászoktam hogy ha elmarom két ujjal a tövénél esélyem ban nem leharapni a kormányt a kisebb fékerő miatt.Nehéz a kezem na.
Zoli, nem lehet hogy a motultol azért volt furcsa a váltod mert ester bázisú olaj ?
Vagy igazából mind1?
Egyébként szerintem ez talán kicsit hitvita, ezért sem akarok ebből problémát generálni, nekem meggyőző volt ahogy mutatták és azóta én csak így használom a karokat.
A számok mit jelölnek?
ilyen átlátszó lámpát/burát (nem tudom lehet-e külön kapni csak burát, vagyaz egésze lámpát kell megvenni) keresnék ami a linkben mellékelt képen látható. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ami a neten is kapható kis ledes indexek beépítése mennyire bonyolult, vagy miből áll?
gondolok arra h csak simán le kell szerelni és fel az újat, vagy valamit bütykölni kell-e azon kívül, az eletronikával stb...
http://p1.bikepics.com/2009/07...
Nekem is sv 1000 van és próbáltam castrolt,repsolt és MOTUL 5100-at. Az elmúlt 3 olajcserénél már a MOTULT használom. Nekem vajkönnyű lett a váltóm és amikor leengedem sem áll össze és nem lesz nyálkás mint adott esetben a castrollal. Szóval sztem a MOTUL a legjobb, akár 5100 akár 7100
Tényleg jóféle szín.
Nekem még az üvegen keresztül elég jó színe és állaga van.