Na, ma mentem egy szebb karikát., fantasztikus idő van! Pár apróságra lettem figyelmes. Ha teljesen jobbra fordítom a kormányt, megemelkedik az alapjárat 2500 környékére. Gyári kormány, szóval nem tudom mitől lehetne rövidebb a bóvden. Valami praktika erre? Holnap pedig irány a gumis, szereztem versenyszelepeket is, esetleg nemtudjátok hány NM-rel kéne meghúzni őket?
Az enyém is ilyen.
Csak egy fia np nem volt a fényképezéskor.
Ezüst alapra narancs lazúr megy ami valamennyire áttetsző.
Itt valamennyire látszik.
Élőben jó.
Azt hittem rosszabb az enyém... csak annyi baja van, hogy a a lyuk ott ami van rajta gyárilag is, kicsit meg lett tágítva. Amúgy semmi baja. 20-ért vettem annó a jót...
Én is csak azért vettem mert ócsó volt! Nekem eddig üvegszálas volt fönt, ami nem annyira erős (már megrepedt). ez is sérült volt, de egy 1000-ért megpatkolták így már. A sárvédő azért kell, mert a másikból vágni akarok( de azért legyen egy eredeti), ja meg vettem egy ülést, mert, ami az enyémen van ki van "kagylósítva" és hosszútávon nem kényelmes (nagyon be van hajlítva a térdem) stb,..... Legalább van magyarázat a hülyeségeimre.
Én is elkezdtem duplázni az alkatrészeket! Sárvédő, hasidom, és még tankot nézegetek, meg futóművet,....... jövőre összerakok egy komplett motor az alkatrészekből
Első körben csak a hasidom eleje meg az alja a lényeg.
Olyan volt a bontott cucc mint ha homokszóróval intézték volna el.
Ezt kell elintézni.
A tank jön utána de ahhoz kell a másik mert a magas matrinya miatt esélytelen a fóliázás így az későbbre lesz halasztva.
Itt minden van.