Sziasztok,
Most vettem egy 2005-ös SV N-t és úgy néz ki lassan kellene hozzá két első féktárcsa, de egyenlőre nem tudom milyen lenne jó, tudtok esetleg tanácsot adni?
A hátsó fékbetét viszont tuti cserés, Ferodo FDB754ST-re (~6000HUF) gondoltam, vagy a esetleg LUCAS MCB634SH (~8500HUF). Melyik a jobb? Ér a LUCAS ennyivel többet?
A segítséget előre is köszönöm.
Dear mindenki,
22.000km van az SV650N-mben. Árulom, de azt hallottam , az új szezon elején érdemes olajat cserélni.
Ez 24.000-nél lenne esedékes, de most van szezonkezdet. Szerintetek érdemes házilag olajat cserélni (és szűrőt gondolom), vagy csináltassam meg most a teljes nagyszervízt? (amit persze az új vevő sosem fizet majd meg.)
HOl lehet beszerezni Olajat, szűrőt?
Teljesen áll az SV piac, 3-4hete hírdetem, egy Paypall csaló jelentkezett eddig, tökgáz....
én külön naplóban vezetem, számlákkal, stb.
a szervizkönyvvel meg azt csinál az esetleges vevő, amit akar.
én tiszta szívvel adnám el a motort meg az autót is, mivel mindkettő hibátlan, ha mégis hibás, akkor pedig elmondom hogy mibaja.
ha ettől függetlenül azt szeretné, hogy egy hatéves autóban 32Ekm legyen - miközben ő maga is elismeri, h évente huszat tesz bele -, vagy egy tízéves motorban 26Ekm, akkor vásároljon kilométeróraállást. akinek ez kell... hab a kávén: a szervizkönyvbe is beírhatja
most nem leszek népszerű.
az indexmentes motor pályára való.
az autós nem azt várja, hogy a féklámpád fog villogni.
az index legyen ott, mindig is volt, azóta, hogy először jelent meg motoron: oldalra kilógó külön kis házban. (Jó, most jöhetnek a linkek a gyárilag faridomba süllyesztett indexekről, persze).
szerintem az életünk múlhat azon, hogy a többi közlekedő teljesen egyértelműen tudomásul vegye az indexelésünket.
én ott álltam meg a divatozásban, h kifehérítettem (DR-Z bura), de sárgán világító izzó van benne. Nekem már a pici (ledes) irányjelző is biztonságtalan. Legyen nagy és egyértelmű.
(Mindig használom az irányjelzőt, "előre menekülés" közben is).
(Autóval is, pedig olyan márkát hajtunk, amire külön indexelési és parkolási szabályok vonatkoznak LOL).
uff.
Sziasztok!
Hol tudok venni a motorhoz gyertyát és hátsó fékbetétet?
Na és persze milyet. Jobb szeretném én megvenni és kicserélni mint elvinni valakihez.. ( illetve max Tsanyihoz vinném senki máshoz )
Amit a Louisban veszel, az E-legál. Az szabályos és a rendőr sem tud belekötni, hiszen az E jelzéssel ellátott, viszont nem indexes. Amiket az Ebayon árulnak, azok Ázsiai gyártásúak és van belőlük indexes is. Én használtam évekig, senki nem foglalkozott vele. Egyébként is az Sv- nél pont nem is látszik az E-jelölés, mivel pont a lámpa közepén van és takarja egy kis "idom" darab
Nekem hólyagosodott is mikor napon állt.De meglepetés nem ért úgymond mert fóliás aki csinálta mondta is h biztos h akarom e ?Mert más az anyag nem lesz 100%.Meg mondta h garanciát nem vállal rá.De én még így is akartam
Hello!
Megvenném a két terméked ha még megvannak. Írj légyszi a mailemre, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot, legegyszerűbb, ha elküldöd a számod és felhívlak. A címem: horvathdanielhd kukac gmail.com
Mit műveltek vele hogy elkopott?
Most vettem egy 2005-ös SV N-t és úgy néz ki lassan kellene hozzá két első féktárcsa, de egyenlőre nem tudom milyen lenne jó, tudtok esetleg tanácsot adni?
A hátsó fékbetét viszont tuti cserés, Ferodo FDB754ST-re (~6000HUF) gondoltam, vagy a esetleg LUCAS MCB634SH (~8500HUF). Melyik a jobb? Ér a LUCAS ennyivel többet?
A segítséget előre is köszönöm.
és az előírás szerinti dolgokat mindet.
22.000km van az SV650N-mben. Árulom, de azt hallottam , az új szezon elején érdemes olajat cserélni.
Ez 24.000-nél lenne esedékes, de most van szezonkezdet. Szerintetek érdemes házilag olajat cserélni (és szűrőt gondolom), vagy csináltassam meg most a teljes nagyszervízt? (amit persze az új vevő sosem fizet majd meg.)
HOl lehet beszerezni Olajat, szűrőt?
Teljesen áll az SV piac, 3-4hete hírdetem, egy Paypall csaló jelentkezett eddig, tökgáz....
a szervizkönyvvel meg azt csinál az esetleges vevő, amit akar.
én tiszta szívvel adnám el a motort meg az autót is, mivel mindkettő hibátlan, ha mégis hibás, akkor pedig elmondom hogy mibaja.
ha ettől függetlenül azt szeretné, hogy egy hatéves autóban 32Ekm legyen - miközben ő maga is elismeri, h évente huszat tesz bele -, vagy egy tízéves motorban 26Ekm, akkor vásároljon kilométeróraállást. akinek ez kell... hab a kávén: a szervizkönyvbe is beírhatja
az indexmentes motor pályára való.
az autós nem azt várja, hogy a féklámpád fog villogni.
az index legyen ott, mindig is volt, azóta, hogy először jelent meg motoron: oldalra kilógó külön kis házban. (Jó, most jöhetnek a linkek a gyárilag faridomba süllyesztett indexekről, persze).
szerintem az életünk múlhat azon, hogy a többi közlekedő teljesen egyértelműen tudomásul vegye az indexelésünket.
én ott álltam meg a divatozásban, h kifehérítettem (DR-Z bura), de sárgán világító izzó van benne. Nekem már a pici (ledes) irányjelző is biztonságtalan. Legyen nagy és egyértelmű.
(Mindig használom az irányjelzőt, "előre menekülés" közben is).
(Autóval is, pedig olyan márkát hajtunk, amire külön indexelési és parkolási szabályok vonatkoznak LOL).
uff.
ESJOT lánckerékről tapasztalat, vélemény valakinek?
Hol tudok venni a motorhoz gyertyát és hátsó fékbetétet?
Na és persze milyet. Jobb szeretném én megvenni és kicserélni mint elvinni valakihez.. ( illetve max Tsanyihoz vinném senki máshoz )
Az Ebay tele van ilyenekkel és a Louisban is van kb 50 Eu az ára
Megvenném a két terméked ha még megvannak. Írj légyszi a mailemre, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot, legegyszerűbb, ha elküldöd a számod és felhívlak. A címem: horvathdanielhd kukac gmail.com