Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Rég jártam itt. De megnyugodva látom, hogy továbbra is zajlik itt az élet gumi, olaj és egyéb témában is
Idén tavaszra terveztek valami túrát amihez lehet csapódni erősítve az angol gyártmányú vonalat?
Mé szerinted a cseppet nagyobb (25 ccm-el) gülüszeműn állítható?
lényeg az állíthatóság :) KICSIKE sv-n a kuplungkar nem állítható, én kizárólag ezért cseréltem.
Főnök..................sikerült a fékkar nyomorom.
mivel egy légnyomás szenzorral kijjebb vagyok picit módosítottam és nem felhajlós hanem sima cnc lett.titán,fekete állítóval.
És nem rövid.Hosszú.
Viszont erről is mint anno a 2CT-ről a legelején van rossz tapasztalat, berepedezik a barázdák között....lehet, hogy ez is csak pár példánynál volt az elején, de kivel nincs igazi tapasztalat nem lehet érdemben tanácsot adni... ......
Namostakkor mellik gummi?
Power 3?
Az a baj, hogy csak egy embert tudok aki ezt használja hosszabb ideje és még valaki aki tavaly év végén tette fel, de hát az még nem ment.....kevesen veszik meg azt hiszem...
ezzel a gumiválasztással az a poén h mindig lehurrogjuk aki jön kérdezni, de persze mikor RÁM kerül a sor, én se tudom, mit :-)))
boccs
rakjámá normális szmájlit mert csak most néztem a sok zárójelet...
Laller nagy mester.................csak sok a dóga.
Bulizni kő németben.
Inkább elé arra a szálra ami épozitívot visz a kapcsolóra mert ha utána a másikra kötöd akkor csak fékezéskor fog működni...
Azért kérdeztem mert ha csak ilyen 50-80W körüli felvétel a terv arra jó bármely pozitív kábel direktben relé nélkül...szerintem, de majd jön hozzáértő oszt megmondja...


Vedd,használd,írd a tapasztalatot.
nekem is kellene vmi gumiban gondolkoznom, ha már lánc miatt ki lesz véve a hátsó kerék... csak nem tudom... ...be-e megy a 180-as :-))))) (mielőtt kérdeznétek, karhínár is lesz).
mármint a féklámpakapcsoló utánra, ugye? :-)))))
20%-al magasabb élettartamot ígérnek a 2CT-hez képest.
Sok helyen még nem is lehet kapni...
Ha megveszed majd lesz.
Telefontöltő csak nem vesz fel annyit. Ha mégis, ott már gond van Elméletileg 5W a maximális felvétele.
A Michelin Pilot Power 3-ról van már valami információtok?
A relé szükségessége akkor fontos ha tudod mit akarsz működtetni a szivargyújtóról......én néha nagyobb fogyasztóra számítva inkább közvetlenül az akksira tettem biztosítékkal elég erős kábellal így akár 150W-ot is tartósabban lehet használni.....mondjuk az nem kevés, de egy kis autós kompresszort elvisz ha kell...
Az akksihoz úgyis el kell húzni az egyik kábelt, szóval az lesz a legegyszerűbb, ha ott megkeresem a helyzetjelzőt is.
Vagy esetleg ha elöl találsz helyet a lámpa 5w-osát megcsapolni kapcsolófesznek.
Hátul.
De akkor előre kell vezetni a csatlakozóig az akksitól.
És a helyzetjelző csatlakozója hol a legkönnyebben hozzáférhető?