Hello. Rég jártam itt. De megnyugodva látom, hogy továbbra is zajlik itt az élet gumi, olaj és egyéb témában is
Idén tavaszra terveztek valami túrát amihez lehet csapódni erősítve az angol gyártmányú vonalat?
Főnök..................sikerült a fékkar nyomorom.
mivel egy légnyomás szenzorral kijjebb vagyok picit módosítottam és nem felhajlós hanem sima cnc lett.titán,fekete állítóval.
És nem rövid.Hosszú.
Viszont erről is mint anno a 2CT-ről a legelején van rossz tapasztalat, berepedezik a barázdák között....lehet, hogy ez is csak pár példánynál volt az elején, de kivel nincs igazi tapasztalat nem lehet érdemben tanácsot adni... ......
Az a baj, hogy csak egy embert tudok aki ezt használja hosszabb ideje és még valaki aki tavaly év végén tette fel, de hát az még nem ment.....kevesen veszik meg azt hiszem...
Azért kérdeztem mert ha csak ilyen 50-80W körüli felvétel a terv arra jó bármely pozitív kábel direktben relé nélkül...szerintem, de majd jön hozzáértő oszt megmondja...
nekem is kellene vmi gumiban gondolkoznom, ha már lánc miatt ki lesz véve a hátsó kerék... csak nem tudom... ...be-e megy a 180-as :-))))) (mielőtt kérdeznétek, karhínár is lesz).
A relé szükségessége akkor fontos ha tudod mit akarsz működtetni a szivargyújtóról......én néha nagyobb fogyasztóra számítva inkább közvetlenül az akksira tettem biztosítékkal elég erős kábellal így akár 150W-ot is tartósabban lehet használni.....mondjuk az nem kevés, de egy kis autós kompresszort elvisz ha kell...
Idén tavaszra terveztek valami túrát amihez lehet csapódni erősítve az angol gyártmányú vonalat?