Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

föleg ha az autópályát elkerülöd
Csehország felé igen, de Linz-Passau felé hosszabb
na jó...
Változtatott az útvonalon.Szokása.
Lubeck csak 1200km
kokrétan nekem nagyjából az a rész kellene! :) de ez nagyjából ennél kisebb is elég végülis az a kis füle van lepattanva de Van egy profi barátom aki heggeszt müanyagot és nekem is a vágásos dolog maradna aztán lefestés feketére
Nem megy az olyan könnyen.
Vazz,részvétem.......nyertél..........mindig mondom,időben kell elindulni.......
Van egy 1000-es gixxer villahíd, arról majd megkapja a logos gyári matricát
Citadella-Gödöllő egy csütörtök délután 4 és fél 5 között uszkve 25 perc alatt.. végig a régi 3-mason. Soha nem akarom megismételni

Mint ahogy a nagyjából 80 méter/órás patakban motorozást se... bár az nem volt olyan veszélyes, csak a végén már kurvára untam
Kóka-Sülysáp
vasbolt zárása elött 3 perccel indulva
ETZ 250/lux tipusu mkp
2 hét a balesetiben
nyertem?
Üss bele egy suzuki logot.
Te látatlanban egy általánosan feltett kérdésre mit mondanál? Ezredre számolt értéket? Mondtam neki mondjon egy olyan értéket, ami kb. egy hirtelen ütéskor következhet be... Mondott, arra én még rálapátoltam 50%-ot, szerintem ez így helytálló egy fórumon történő eszmecserében, nem az NKH-t kell meggyőznöm EGYELŐRE.
Frankfurt oda-vissza 2400km környéke egyseggel oda-vissza
Kistarcsa-gödöllő.
8 perc.Motorral.
4 lámpa.
Reggeli csúcs.
1200km Berlin alá,12 óra alatt,Twingóval, 1,4-es 8 szelepessel,400km-en pálya nélkül....
A stílusból rádismertünk!
huhhh!
Ammá nem az én hibám.
nem láttam benne 5-6 éves kisfiút
Na aztat én vezettem.
asszem láttam, miért?
Láttad az Airplane filmet?
ok
de mi az emailcimed?
(tiszta hülye ez a sportmotor hogy nem lehet p.ü.-t küldeni)