Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Végigolvastam a szócsatátokat.
Egyrészt nem szép, hogy kutyus-t így lekiabáljátok.
Az elejétől kedve ő ELMÉLETILEG vezette le a sebesség alakulását. Itt a lényeg ELMÉLETILEG!
Persze, hogy hozzájön sokminden egyéb tényező is.
De elméletben sok dolog működik, ami a valóságban nem.

üdv: Gino
Akkor menj vele egy kört ás nézd meg hogy mennyit megy 5nél meg 10nél, és meg fogod látni hogy nem a a duplája.
Én gondolkodok, Te meg olvass!
Én azt írtam " az áttételen nem változtatunk", egyszerűbben: egyazon sebességfokozatban!
Sajnálom hogy nem tudom finoman bántás- nélkül az elméleted megdönteni de egy nagyon egyszerű példát tudok felhozni a "primitív" fékpadok szélcsatorna nélküliek, tehát nagyobb vég.seb eredményt adnak, mint a fejletebb társaik.Az elméleti eredményeket ezek tudják megerősíteni de ez nem valós, hol van a légellenállás?
sajátmagad is belátod hogy az elméleted a magad által beállított~220nál már bukott.
Ezt a 220 is irreálisnak tartom az ezres 260-ához képest.
Okosítással elérhető ,gyárival szerintem nem-és ezt a tapasztalatom erősíti.
Amennyiben tudunk időt és helyszint egyeztetni akkor szivesen állok egy bizonyítás alá vetni magam és gépem valamint magad és géped.
Ez nem így van, gondolkodjál már egy kicsit, 1esben 10et forog meg 6osban is forog tizet, mégse ugyannyival fog menni.
Ha a főtengely kétszer annyit forog akkor a hátsó kerék is kétszer annyit fog, mivel az áttételen nem változtattuk. Namost, ha a hátsó kerék kétszer annyit forog, a tapadás változatlan, akkor a motor kétszer olyan gyorsan halad. Ez tiszta elméleti fizika. Persze tudom, hogy hatodikban már nem képes ilyen magas fordulatot elérni, pont a nyomaték elfogyása okán.
Szerintem ezt a témát kiveséztük.
Más . Azt álítják, hogy a megfelelő üléspozícíó + a bőrcucc vaxolása is komolyan növeli a végsebességet.
nem a szavad hitelességében kételkedem én csak tapasztalataim bizonyságát írtam le,és amit megpróbáltam kifejteni hogy a ford.szám és a sebesség nem egyenesen arányos.
egy teljesen ingyenes "tuning" nagyobb seb. eléréséhez hogy lekapod a 2 tükrüt nekem a nagynál 3km/h többletet okozott.650-nél talán többet is tudna-kiváncsi lennék v.ki tapasztalatára

Persze vágom.
Csak tudod h minden motornál csal az óra. ez márkánként, modellenként különböző
A gumi miatt nem kell csalnia 10et. A gyárival 6.-ban 6000nél 130, a 120/70-nel pedig 124. De mutatott már az órám 236-ot is. (csak k@rva nagy lejtő kellett hozzá )
Egy 10-et kéne h csaljon az óra.

Attól még nagyon szép a motortól!!
Nekem óra szerint gyári méretű gumival 226 volt a vége, 120/70 első mérettel meg 220, sík terepen.
72 kg vagyok, és ahogy látod én már a senior kategóriában nyomom!
Ebből kifolyólag kinőttem már a nagyotmondó korból, tényleg tudja a 220-at. (óra szerint)
itt jön ki hogy a v2 alul és középen tol-tehát nagyfordulaton nem tud arányosan akkora teljesítményt leadni.
veled ellentétben sajnos még nem tudtam képeket feltenni-amit rövidesen fogok pótolni-de úgy látom te sem vegy egy hamupipőke aki alatt tud 220 menni.a 650 mérésekor 75kg voltam azóta sikerült még felcsípni néhányat amit a tavaszi uj seb.rekord beállítására le kell dobni.
Sehol nem állítottam, hogy ennyit megy
Csak volt egy kérdés,hogy ha 120 km/h- nál 5200-at pörög, hogy lesz belőle 210?
Azt próbáltam levezetni, hogy a fordulatszám alapján semmi akadálya, pár hsz.-al később mondtam a tényeket," 220-nak örülünk"
próbálj ki egy ilyet és megérted,a fordulatszám nem egyenesen arányos a sebességgel és ez mint tudod egy v2szerkezet ,ami a "tolóerejét" nem a nagy fordulatokon adja le.nem emlékszem pontosan a legmagasabban használható ford.szám-ra a kicsinél de a nagy sem tombol már az 5 számjegyű ford tartományban.a nagy végsebessége is csak 261 óra szerint ami csal,kicsi nálam síkterületen szélcsendben fejidomosan max 207v209 volt
Az ezres megy 250-260at. Ez mindent elárul.
mondd el miért?!
kutyus 650-nel a 240 végseb-ed és annak elméleti futtatása ne haragudj de tréfás
Minden SV tulajdonos számára... nézzen körül ITT

Nekem ez jön be a legjobban ezüst váz,ezüst fényezés. A fekete váz-kerék kombinávió már nem tetszik annyira
Én 95-össel járok, a fogyasztás 4-10 l között bármi lehet, ez a jobb csuklódtól függ.
A gumik topicot olvasgasd át, nagyon sokféle véleményt találsz, aztán dönts. Nehéz lesz, ez nagyon szubjektív.
Hali
Értem már!
A tiédnek a fogyasztása érdekelne engem és hogy milyen benzint tankolsz bele?
Kellene lassan az enyémre hátsó gumi:nem túl drága,tapadjon is de ne is kopjon el túl hamar!
Van ilyen?
Egyenlőre sajnos még a motorom sincs meg, előbb el kéne adnom a 250-es cbf-emet. Mondjuk májusban ha törik ha aszakad megveszem az sv-m! Mindenképpen szeretnék rá hasidomot, aztán azon gondolkodni, h doboz vagy tatyó még ráérek pár hónapot!
Köszi!
Azért a tieddel sem kell a kertek alatt járni!
Én is ilyet szerettem volna, de K5-ben már nem volt:(( Bár most már nem bánom, kevés jön szembe!
Hali Tonyó!
Nem olvastál figyelmesen. Én azt mondtam a fordulatszám alapján elméletileg semmi akadálya, de ez sajnos nem fog menni.
Ha 220-at kicsavarsz belőle már örülünk
Azért csak ésszel! Inkább gurulj még 30 évig 200-zal, mint egyszer 240-el!!!