Végigolvastam a szócsatátokat.
Egyrészt nem szép, hogy kutyus-t így lekiabáljátok.
Az elejétől kedve ő ELMÉLETILEG vezette le a sebesség alakulását. Itt a lényeg ELMÉLETILEG!
Persze, hogy hozzájön sokminden egyéb tényező is.
De elméletben sok dolog működik, ami a valóságban nem.
Sajnálom hogy nem tudom finoman bántás- nélkül az elméleted megdönteni de egy nagyon egyszerű példát tudok felhozni a "primitív" fékpadok szélcsatorna nélküliek, tehát nagyobb vég.seb eredményt adnak, mint a fejletebb társaik.Az elméleti eredményeket ezek tudják megerősíteni de ez nem valós, hol van a légellenállás?
sajátmagad is belátod hogy az elméleted a magad által beállított~220nál már bukott.
Ezt a 220 is irreálisnak tartom az ezres 260-ához képest.
Okosítással elérhető ,gyárival szerintem nem-és ezt a tapasztalatom erősíti.
Amennyiben tudunk időt és helyszint egyeztetni akkor szivesen állok egy bizonyítás alá vetni magam és gépem valamint magad és géped.
Ha a főtengely kétszer annyit forog akkor a hátsó kerék is kétszer annyit fog, mivel az áttételen nem változtattuk. Namost, ha a hátsó kerék kétszer annyit forog, a tapadás változatlan, akkor a motor kétszer olyan gyorsan halad. Ez tiszta elméleti fizika. Persze tudom, hogy hatodikban már nem képes ilyen magas fordulatot elérni, pont a nyomaték elfogyása okán.
Szerintem ezt a témát kiveséztük.
Más . Azt álítják, hogy a megfelelő üléspozícíó + a bőrcucc vaxolása is komolyan növeli a végsebességet.
nem a szavad hitelességében kételkedem én csak tapasztalataim bizonyságát írtam le,és amit megpróbáltam kifejteni hogy a ford.szám és a sebesség nem egyenesen arányos.
egy teljesen ingyenes "tuning" nagyobb seb. eléréséhez hogy lekapod a 2 tükrüt nekem a nagynál 3km/h többletet okozott.650-nél talán többet is tudna-kiváncsi lennék v.ki tapasztalatára
A gumi miatt nem kell csalnia 10et. A gyárival 6.-ban 6000nél 130, a 120/70-nel pedig 124. De mutatott már az órám 236-ot is. (csak k@rva nagy lejtő kellett hozzá )
72 kg vagyok, és ahogy látod én már a senior kategóriában nyomom!
Ebből kifolyólag kinőttem már a nagyotmondó korból, tényleg tudja a 220-at. (óra szerint)
itt jön ki hogy a v2 alul és középen tol-tehát nagyfordulaton nem tud arányosan akkora teljesítményt leadni.
veled ellentétben sajnos még nem tudtam képeket feltenni-amit rövidesen fogok pótolni-de úgy látom te sem vegy egy hamupipőke aki alatt tud 220 menni.a 650 mérésekor 75kg voltam azóta sikerült még felcsípni néhányat amit a tavaszi uj seb.rekord beállítására le kell dobni.
Sehol nem állítottam, hogy ennyit megy
Csak volt egy kérdés,hogy ha 120 km/h- nál 5200-at pörög, hogy lesz belőle 210?
Azt próbáltam levezetni, hogy a fordulatszám alapján semmi akadálya, pár hsz.-al később mondtam a tényeket," 220-nak örülünk"
próbálj ki egy ilyet és megérted,a fordulatszám nem egyenesen arányos a sebességgel és ez mint tudod egy v2szerkezet ,ami a "tolóerejét" nem a nagy fordulatokon adja le.nem emlékszem pontosan a legmagasabban használható ford.szám-ra a kicsinél de a nagy sem tombol már az 5 számjegyű ford tartományban.a nagy végsebessége is csak 261 óra szerint ami csal,kicsi nálam síkterületen szélcsendben fejidomosan max 207v209 volt
Én 95-össel járok, a fogyasztás 4-10 l között bármi lehet, ez a jobb csuklódtól függ.
A gumik topicot olvasgasd át, nagyon sokféle véleményt találsz, aztán dönts. Nehéz lesz, ez nagyon szubjektív.
Hali
Értem már!
A tiédnek a fogyasztása érdekelne engem és hogy milyen benzint tankolsz bele?
Kellene lassan az enyémre hátsó gumi:nem túl drága,tapadjon is de ne is kopjon el túl hamar!
Van ilyen?
Egyenlőre sajnos még a motorom sincs meg, előbb el kéne adnom a 250-es cbf-emet. Mondjuk májusban ha törik ha aszakad megveszem az sv-m! Mindenképpen szeretnék rá hasidomot, aztán azon gondolkodni, h doboz vagy tatyó még ráérek pár hónapot!
Hali Tonyó!
Nem olvastál figyelmesen. Én azt mondtam a fordulatszám alapján elméletileg semmi akadálya, de ez sajnos nem fog menni.
Ha 220-at kicsavarsz belőle már örülünk
Azért csak ésszel! Inkább gurulj még 30 évig 200-zal, mint egyszer 240-el!!!
Végigolvastam a szócsatátokat.
Egyrészt nem szép, hogy kutyus-t így lekiabáljátok.
Az elejétől kedve ő ELMÉLETILEG vezette le a sebesség alakulását. Itt a lényeg ELMÉLETILEG!
Persze, hogy hozzájön sokminden egyéb tényező is.
De elméletben sok dolog működik, ami a valóságban nem.
üdv: Gino