-Ha napközben jó idő van és este motorozol, tuti elkap a vihar!
-Ha lemosod a motorodat, amikor újra mész vele, tuti elkap a vihar!
-Ha a napfényes oldal felé indulsz akkor is tuti elkap a vihar!
-Ha jó az utas, jobb időt tudsz menni a megszokott útvonalon mint egyedül! (De ettől még tuti elkap a vihar!)
-Ha korán akarsz hazaérni és a sötétített plexidet teszed a bukóra, akkor esik, besötétedik és tuti elkap a vihar!
-A Continentel sport Attack nagyon jól viselkedik, ha elkap a vihar!
Lényeg bármit teszel úgyis elázol!
köszi
Lényeg a lényeg, h itt is, ott is boldogság van
Örülök, h egyben hazaértél!
Miután elmentetek, mentem még egy kört.Szomszédok ki, kisrác kamerés telója elő...Nagyanyám meg már adta is a forródrótot, h vettem egy motort...Mé nem az apehot hívja egyből, sok időt spórolhatna nekik...
A féket szokni kell, iszonyatosan harap , a súlypontja is valamelyest magasabban van mint a cb400nak, de gondolom X km után észre sem fogom venni.Ami baromira bejön: NYOMATÉK:)
Egy kérdés, én vagyok béna, vagy fakezű, de sikerült lefulladnom elinduláskor...Túl lassan engedtem rá a tüzet?
A szívem megszakadt, h otthon kellett hagyni...Még két hét meló a szabiig
A biztonságra egyelőre annyi megoldás született, h bepattintottam a kazánházba (masszív zártszelvényajtó, atom módon dübelezve).Igaz, egyedül se berakni se kivenni nem tudom a mocit...Remélem a tetves tolvajok se
Szevasztok!
Először is szeretnék gratulálni Zsoltinak az új sv-hez,sok balesetmentes kilómétert nektek és bocs a késésért..
Más:Van egy pár egyedi egrus dobom,brutál hanggal sv1000-hez.Ha valakit érdekel akkor jelezzen itt a fórumon..
Egy 650-es blokkban a 42ekm tegyük fel normális használat mellett mennyit jelent? mennyit mennek el ezek a blokkok?
Tudom hogy ez nagyon használatfüggő meg stb,de kb mégis?
A következő áldozat egy N-es 650-es lesz. MIt érdemes megnézni vásárláskor,van valami tipushiba? 2002-es évjárat a régebbi fajta.
Hidd el, h jobban tudok gányolni mint Te Előző motorom egy Yamaha Jog volt amibe egy 150-es Piaggio blokkot raktam Hát meg kellett fogni a hegesztő gépet meg a flexet, hogy üzemképesek legyünk :)) De a végeredmény iszonyatosan durva lett
Hát ha valakit érdekel végre bennt csücsül a rugóstag.
Volt vele meló rendesen.Megizzasztott az akksidoboz de sikerült.Épp neccesen de elfér minden.Van még pár dolog ami nem végleges de most nem bántom majd télen sokkal profibb és designosbban megoldom.
Amúgy köszi az infokat segített nagyon.Még jön az állítgatása de az külön fejezet.Érdekes lessz az is.
Mert ennyire jó a hangja, illetve a fórum is örül neki, hogy megvan végre! Mikor vagy itthon újra? Amúgy jó a hangja ,de hidegen ne hümmögtesd! Csak finoman vele!
remegek...
Hívom hívom, de néhány csengés után kinyomja...S nem tudom, h mi lehet...
Autópályán van, azért nem tudja felvenni?Dehát 10:45kor beszéltünk, akkor 100kmre volt Pesttől...Legalább egy visszahívás, h ne aggódjak...
Mert közben az időm meg fogy:(...
Az eredetis meg ide lett rendelve, feltételeztem, h ideérnek.Most meg magyarázkodhatok nekik...
06204256333 itt poszáld +
Dzsanázom, a tank sztem cs 16 litykós a kúton hán litert tankoltál bele? mert ha a por száraz tankba 16 ment bele, számolsz 1 újj fogyasztást, pont ott gyössz ki amit az előbb gépötem! HEE
-Ha napközben jó idő van és este motorozol, tuti elkap a vihar!
-Ha lemosod a motorodat, amikor újra mész vele, tuti elkap a vihar!
-Ha a napfényes oldal felé indulsz akkor is tuti elkap a vihar!
-Ha jó az utas, jobb időt tudsz menni a megszokott útvonalon mint egyedül! (De ettől még tuti elkap a vihar!)
-Ha korán akarsz hazaérni és a sötétített plexidet teszed a bukóra, akkor esik, besötétedik és tuti elkap a vihar!
-A Continentel sport Attack nagyon jól viselkedik, ha elkap a vihar!
Lényeg bármit teszel úgyis elázol!