Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva vanyek.

hol vetted a gumát? tudnál v.mi címet v. telefont tőlük

köszi
OK.Olvasgatom de nekem mintha ügyvédi okiratot olvasnék.Mindegy délután kúszom alá és küldöm össze.Ha szerencsém van holnap kakucsig kipróbálom.
Szívesen.
Itt le van írva minden,nekem is többször át kellett olvasnom,hogy értelmezni bírjam:
http://www.mt01.hu/index.php?p...
Na így konyhanyelven már érthető.Köszi.
Igen.
Magyarra fordítom
Leszállsz a motorról,sztenderre tesszük,majd addig döntjük a motort bal oldalra amíg a hátsó kerék elemelkedik a földről.Ilyenkor ugye teljesen kirugózta magát a hátsó villa.Mérünk egy értéket ez lesz az "X".Utána fogod magad ráülsz teljes menet felszerelésben,egy ember fogja a motort elől,hogy ne dőljön el egy pedig méri ugyanott a távolságot ez lesz "Y". X-Y=35mm ez az ideális,pont a 30-40mm közötti tartomány.Addig kell feszíteni a rugót,amíg ki nem jön ez az érték.Ha nem jön ki az érték,akkor túl puha a rugó a súlyodhoz.Ezért kell K4-es teló.Nekem a K4-el is már majdnem a max. értéken van az előfeszítés és 95kg vagyok.Ha te több vagy,akkor lehet hogy puha lesz neked a rugó,de összeülni akkor sem fog.Szerintem a te súlyoddal pont határon lesz a teló.
Hű ez így első olvasatra nekem kicsit emészthetetlen.A "motoros okozta sülyedés" az parasztosan ha ráülök akkor mennyit megy össze?
Én a 21.kerből megyek.M0-5ös út(Dabas)-Kakucs.Ha te is erre jössz összefuthatunk.
Én maradok a délutáni menetnél,elég lesz az is.A multkor így is majdnem belehánytam a sisakba
Nem fog billegni előre-hátra,de ehez az kell,hogy be legyen állíva a rugó előfeszítés hátul(static sag-rider sag).Előszőr én is csak betettem a telót és pont félúton volt a rugó előfeszítése.Éreztem is,hogy összeült rendesen.Aztán beállítottam és hihetetlen lett a váltoszás,sokkal motorozhatóbb lett a gép.Így állítottam:
A legnevesebb, profi rugóstagokat gyártó cégek a következôt ajánlják . A hátsó un. motoros okozta süllyedés legyen 30-40mm , míg a statikus 5-10 mm . Persze ezek az értékek sem tekinthetôk szentírásnak, de jó közelítéssel megfelelnek minden márkának, típusnak.
Amennyiben a “motoros süllyedés” kevesebb mint 30mm akkor az egy kicsit kemény, ha több mint 40mm akkor pedig egy hangyányit túl lágy. Miután beállítottuk a motoros süllyedést a rugó állításával a 30-40mm-es tartományba, nézzük meg a statikus süllyedést ismét . Ha ez 10mm-nél több akkor keményebb rugóra van szükségünk, azt cserélni kell, míg ha ez az érték 5mm –nél kevesebb akkor gyakorlatilag nincsen statikus süllyedés, a rugó túl kemény a pilóta súlyához, azt cserélni kell lágyabbra.
Ha akarod holnap is be tudjuk lőni,csak hozz magaddal mérőszallagot.A csillapításokon még nem tekergettem,de az egy külön történet,nem is tudom,hogy belevágjak-e vagy elmenjek egy futóműveshez,aki segít belőni.
A gyárit egy okból érdemes megtartani,az eladásnál hátha kell a vevőnek,vagy vissza kell alakítsad a motort valamiért.Egyébként teljesen felesleges a gyári hátsó teló.
Azzal a motorral megyek,akkor kinnt találkozunk.
délutánra megyek én is. legyen valahol találkapont Bp felől mint a múltkor?
Lehet, hogy már délelőtt kimegyek a nagy melegre tekintettel.
Igaz legkorábban is 9-10 körül, de ez a holnapi naptól függ.
Holnap picit zanzás mindig melózom.Valamit nézek a sufniban de csak jó kell hogy legyen az életemet teszem arra nyüves csavarra talán valami autós futómű csavar 10.10-es.Hát én is kiváncsi vagyok, tekergetni még nem fogom azt még ki kell okoskodni mit-hogy meg az elejét is meg kéne csinálni hogy ne ilyen féligmeló legyen.Egyenlőre a cél a motorozható állapot mert most csak lógatja a csápjait.A rugóstagot összehasonlítva tuti masszívabb darab mint a gyári.Ha nem billeg előre hátra picit rossz úton már elégedett vagyok.
Apropó a gyárit érdemes megtartani vagy mehet a levesbe?
Úgy gondoltam,hogy kb. délben megyek és maradok néhány órát.Te azt írtad,hogy 13h körül kint vagy.Ha azzal a motorral jösz,amin a BODIS van,akkor azt hallani fogom!
Holnap vegyél csavart délelőtt.A szögkerben van acél csavar,mindenféle méretben és egyesével is adnak,nem súlyra kell venni.A rugó előfeszítést valószínű neked is majdnem teljsesen rá kell tekerni a súlyod miatt.Kiváncsi vagyok hogy fog neked tetszeni az új cuccal.
Most nézem,hogy ezt nekem írtad.
Tényleg nekem szántad?Mert én délben még itthon tömöm a búrámat vasárnap
A 17l stimmel, mert volt már aki kitankolt :)
Fogyasztástól függően lehet ugye elmenni, de azért 280 körül még durván is el kell mennie, normál tempóban meg 320-330 körül, de azért én nem rizikóznék, 250-nél már tankolok.
Nekem egy Európába nem importált Suzuki quadhoz kellett alkatrész és 3 héten belül itt volt Japánból, úgyhogy sztem neked valamit elnéztek...
Turbozombi és én is biztos megyünk!
Ja. Pont ilyen viszont az alu kütyűt nem kaptam meg hozzá.
Viszont a háta szomorú nagyon minden lóg de a telo benn van.Holnap talán bugázok valami keményebb csavart valahol.
Utána már csak egy lightos müanyagvagdosás van terítéken.Már beizzítottam a dremmel barátomat.Úgyhogy beszabom az akksidobozt és kész is.Először féltem a fellógatástól de jó ha az embernek van kéznél egy 1,5 tonnás balcancar targoncája.
Szerintem szombaton összerakom így próbára irány kakucs.Csavartól függ.
18-án egy euróring?
Én biztos megyek,ha nem szakad le az ég.
De érdekes módon mindíg délután esik,mint pl most,undorító...
Hali!

Innen érdemes venni,minden van nekik:
http://www.szogker.hu/index.ph...
Erzsébeten van és újpesten,én csak ide járok bármi kell.
Vagy:
a képen az én telóm van beépítés előtt.A teló tetején van egy alumínium "U" alak egy rövid menetes résszel.Az a csavar ami az alu-t fogja a gátlóhoz pontosan jó alulra a kutyacsontokhoz,még hosszabb is mint kellene.Tedd be azt,feltéva,ha a gátlót az alu kütyüvel együtt kaptad.
Egyébként hogy állsz a beszereléssel?Nekem elég könnyen ment,fél nap alatt megvoltam vele.Csak egy a gond,hogy szét kell bombázni a motor hátsó részét az idom környékén teljesen.
Na akkor megkagylózom a BODIS-t.(kb.délben...)
Akkor 13H körül kinnt vagyok vasárnap.Ti mikorra mentek?