Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha sikerül összerakni és nem esik kéne egy próbaút.Egyenlőre nézőként.
Szerintem kakucs megfelelő erre.
Van aki már most tudja,hogy vasárnap biztosan megy Kakucsra?(gondolom,jó idő esetén.....)
2004 s-es
Milyen évjáratú a motorod?
ma 2 alkalommal is 180km után világított 210 km ig mertem engedni aztán szigorú tankolás igaz 2 személlyel bőven a seb korl felett végig,lett is ma 440 km
De egy bugyi rózsaszínű gladius
innen már csak az RSV jöhet szóba...Vagy, ha igazak a pletykák 2010től új SV1000
Balu! Tiedet veszi meg Zsékettő? Akkor neked mi lesz? UGYE NEM GLADIUS ?
Igen
Pici segítségre lenne szükségem.
Megakadtam a rugóstaggal.Az SV alsó rögzítő csavarja rövidebb mint a gixxeré így az nem tudom használni.Benkőék a csavart németországból tudják behozni.(a fene érti hogy ilyeneket nem lehet raktáron tartani).Ha valakinek kallódik ilyen 10x55 ös 1,25 ös csavarja és megválna tőle az jó lenne.Ha nincs tuti szerzek de időhiányban szenvedek így míg előkotornak németből egyet az nem pálya.
Esetleg hogy hol van raktáron az is jó lenne nekem.

Cikkszámok:
SKU: 08319-31107
Anya
SKU: 09103-10143
(10X55)
Csavar
Gipro:
www.agomotors.hu

Prop-Tech meg Sanyinál itt a fórumon!
Srácok tudom már le lett írva párszor vissza is olvastam ,de még nem tiszta nekem valami.

650s-re szeretnék Gipro vagy proptec-et.

Gipro Atre-ra azt írja a marketing ,hogy alsó hangon változik a nyomaték előnyére.A proptecnél bővebben annyi a reklám ,hogy mindenféle tiltásfeloldást írnak.

Lényegében akkor mind a kettő ugyan azt csinálja tulajdonképpen és bármelyik megvehető vagy egyikkel sem fogok észrevenni semmit csak egy húszassal könnyebb lesz a bőrruhám ?

Giprót mondjuk nem tudom hol veszek ,mert a cég honlapja megszűnt..
Most a powerrel sem? Nekem ha teligázzal indultam mikor elérte a 100-at elkezdte felemelni magát anélkül, hogy bármit is csináltam volna +-ban.
Képek Balunááál? Az ezrest veszed meg?
Sanyi!

Akkor lehet hogy az enyémben csak egy henger dolgozik, de ilyet még nemnagyon akart csinálni.
engem is ez zavar leginkább... eddig általában az összes kocsimat kiautóztam üres tankig, mindegyiknél tudtam, kislámpától függetlenül, hogy a mutató alapján még meddig mehetek (milyen gázzal). Nade az SV-n csak kislámpa van, mutató nincs. És a lámpocska frpeter elmondása szerint ráadásul évjáratonként mást és mást jelez... hatótávolságban rengeteget jelentene egy rendes mutatós (vagy legalább LCD-sávos) benzinműszer.
Én azt hittem, h viccelsz a nősüléses dologgal...

AMúgy hétfőn ráérsz úgy 1 óra magasságában?Esetleg 2?Összefuthatnánk.Jön a "kicsike" (képek Balunál) aztán mielőtt visszaszállok a bárkámra, gurulnék vele egyet.Max. 1-2 órácskára.Lévén, h még nem ültem V2-n, meg kell adni a tiszteletet
K6! De amúgy ha a volt nejem tempójával mentünk akkor 310-ig is elment de letoltak a trabantok! Soha többet 125-ös motorral nem megyek párban!
Akkor neked újabb van ,mint 2k3 ,mert nekem csak bináris.Ég vagy nem ég.Múlt héten hazárdíroztam és 250km-nél tankoltam 12.6L volt..Bár érthető módon eléggé piánóban mentem már.

Fazer 430km ment el 16L-el..
Ezt már kérdeztem én is annó, de nem tudtak megnyugtató választ adni! De nekem is herótom van a 180-200 km utáni tankolástól!
Mert ugye ~200 km után el kezd villogni, majd rá egy kis táv (50-60 km max) után folyamatosan ég! De mi az amit el lehet menni? Tényleg 17 L a tank?
Beszkennelem majd a megrendelőt meg a számlát.. m.o. nem volt az e.u-s lerakatban fr. sem így japánból jött ezen a vonalon vissza jp-fr-mo-black
Nem tudom miért ment el 2x a post...

Arról kérnék infót ,hogy mivel eléggé szegényes a benzinszint visszajelző ok ,tankolj kb mennyi ,amit a 17L tank kibír.

Általában 180-200km után gyullad ki csukótól függően és ekkor 10-11L szoktam tankolni ,de ekkor még majdnem az egy harmada benne van.Mennyi lehet az nagyjából ,amit még tolás nélkül ki lehet hozni belőle ?Olyan szar mikor a feleségemmel ,akinek egy fazere van miattam állandóan meg kell állni tankolni ,mert parázok ,hogy nem lesz kút...
Szerintem télen ugyanolyan gyorsan megszerzek mindent mint most.......több hónapot a főtengelycsapágyra sem vártam pedig állítólag japóból jött a szinkódos történet miatt.
köszi ez hasznos infó volt (utsó bekezdés) mert én télen akartam csomó mindent csináltatni... átnézések, utánhúzások, cserék, tuningok...
miért, Te nem tudod 5 perc alatt beleönteni a 75W90-es hajtóműolajat, amitől azonnal behalkulnak a kotyogós főtengelycsapágyak? :-)