Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
Kb 1000 km van a szett-ben.
Vizesúton még nem volt szerencsém menni vele, nem szeretek megázni, ha esőre áll inkább nem motorozok. Egyszer sikerült márciusban szakadó hóban menni, még a DT-vel.
Most nézem a használati utasítást, hogy az előfeszítés 7 fokozatban állítható (a legkeményebb a 7-es). Gyárilag az S-es 4-esen, tehát pont félúton van. Szerintem először ezzel próbálj variálni, a telót sem kell kiszedni, és a gyári szerszámkészletben benne van a célszerszám.
Magában a gumi elég nyugodtan, fekszik, esetleg esik rá az eső, de ha a motoron fent van akkor lehet, hogy csúszkálgat!
Mennyiért? Mert most tettem rá még ezt! Szóval van hátra km! De ha jó az ár akkor uncsiöcsi lehet megveszi!
próbáld ki aztán megtudod
Hogy viselkedik vizes úton?
Hmmm nálam hozzértőbbek mondták hogy a legegyszerűbb a gixer telo.Keményítéshez ki kéne szedni az fix.A gixer telo került postával 17e be.Nem csak az előfeszítés de a csillapítás is állítható rajta.Szerintem bármit kezdek a gyárival nem lessz olcsóbb ez meg mindjárt benn van.Igaz a gáztartály picit útban van az akksidoboznak de megoldható.Kevés pénzből egy minőségibb futómű lessz.Az elsővel mindenképp profi szerelőgárdát bízok meg de a hátsó sima liba csak ragaszkodnak a csavarok a motorhoz picit.Rá kell beszélni őket hogy lejöjjenek.Így már a súlyomhoz tudom szabni a futóművet mivel az átlag 75 KG os pilotánál pöttet nehezebb vagyok.
Halli!
11000 Ft az undertail!
Fehér színű és festeni kell!
mi vagy te ló ?
Race Attackra van még 2 db hátsóm,de van más fajta is
XXXL-re?
Nekem 1X 2X emelte eddig fel, de nem is akartam, valljuk be meglepődtem! Az egyik legjobb az volt mikor gurulok le a piroshoz a 10-esen piliscsabánál ahol az AGIP kút van éppen odaérek mikor vált a lámpa! Digitális agyam 0-ról átkapcsolt 1-re és amit a gázkar enged! Simán keró!
A másik ilyen instant egykerekező hely az a Kosztolányi Dezső térnél ahol jössz befele az M1-M7 felől! 2 sorban vannak a lámpák a Bartók kereszteződésében és az elsőnél kilősz a második úgyis csak annyira fog meg, amennyire a keróhoz vissza kell engedd a gázt! No ott lepődtem meg életemben másodszor spontán egykerekezéstől! Mentségemre legyen mondva olyan szépen raktam le, hogy szinte meg se éreztem! (DE TÖBBET SOHA)
De semminek nem tesz jót, max a nézelődőknek!
Road Attack!
kipufogón! ott írja hogy xxl! LOL
1400 gőzös az széthajthatatlan,sv is elmegy ,nem akarod lecserélni gumát ?
ti észrevettétek már, hogy egész nap süt a nap, forró az aszfalt, és amikor vége a melónak és lehetne menni egy kört, akkor leszakad az ég és elb_ódik az idő?
Máshol?!?!?!Gázkaron?
A család összes suzukiját náluk vettük! (2db) Egy 1400-es meg egy kis SV! A többiek nem tudják mi a jó és hondával járnak!
Contitnental Sport Attack! A keréken! Máshol meg "DUREX XXL"
Cseréld ki a hátsó lánckereket kétszer akkorára,mint a gyári!Menni fog hamar!
sztem ez egyén függő,én pont ezzel is foglalkozom
Szerintem simán jó lenne felkeményítve, én nem fúrnék faragnék.
Mármint a keréken...
Ti milyen gumit használtok?
anno a max powerba ment,jászberányi fél kingroadba bróbálkozz,most a peti dolgozik