Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apropó! Nem tudod András hova ment szerelni onnan?
Ja meg nem tudsz szerezin egy olyan suzuki team-es polót? Égen földön nem tudok szerezni!
-"Megrendelhetjük, de 6-8 hét!"
hát igen csak az ő bótja vóót
Jaja! Kingroad! Petinél kialkudtuk!
Hátsót nöm.Kivágom a francba.Majd az elsőt de az nem házi meló.Majd sanyiék elintézik csak arra pénz kell mert drágább jóval mint a hátsó.Még 1-2 hét mire az időm is összejön meg a pénz is.
És a gyári telót nem próbáltad keményíteni?
nem kell nagyon huzatni,kb akkor kell gázt húzni amikorr az elejét a motorfék hirtelen lerántya,majd rá jössz
Nah csak ha egykeroval lennék elfoglalva az zsír lenne.pont most próbáltam lelazítani a kutyacsontot.Há beszarok a fos kinai stanley krovám eltört bele.Ezek a majom japok atommód meghúzták.Most mehetek valami combosabbat beszerezni.Nem fog velem kibaxni.Hétvégén gurulnia kéne.

Apropó Odzsee ha erre jársz áruld el az akksidobozból ha eltávolítom azt a külső borítót amit a három csavar tart az elég vagy magát a dobozt is faragni kéne?Mert nemigen van kedvem bántani az egész hátsó sárvédőt.
jo megprobálom mégegyszer de motorfékkel is csináltam. azért köszi
bakker nem is fogja ha csak a gázt húzod neki ! Enged vissza a gázt motor fék és aztán húzd rá a gázt,vagy 2.ben kuplung és nagy gáz.Ha 1.ben nem jön össze akkor nem a motorban keresd a hibát
mondjuk az én sv-m full burkolt még az oldalso idomokat is megvete hozzá az elözö tulaj kurva jol néz ki vele, szinkod alapján nem is tér el a tank vagy a fejidom szinétöl
köszi de nekem igy nem akart összejönni, 3-4 ezres fordulatnál elkezdtem neki huzni de nem kapta fel, volt hogy 6 ezertöl huztam neki 11 ig akkor se megindulni megindult nagyon de semmi azon kivül ,van egy vido sv650röl a srác kecskeméten egykerekezik vele, az nem tudom hogy csinálja de ugy veszem ki a videobol hogy kuplung nélkül , jo lenne vele beszélni
csak meg ismerem a volt munkahelyem
avalon ! 1. ben motorfék aztán gáz így tuti feljön csak elne dőlj vele
Ő lehet ott vette.
Mindennel lehet egykerekezni még ikarus busszal is.Csak érezni kell.Bár én láma vagyok sosem éreztem és amilyen öreg nem is fogom.Javaslom keress egy streetfigter csapatot és beszédbe elegyedve velük lehet megmutatják neked hogy smint.Ez pont az a kategória mint a paprikáskrumpli főzés.Interneten a büdös életben nem lehet megtanulni.
Én már asszem élőben sem fogom.
én csak kiváncsi vagyok hogy lehet-e egyátalán vele és ha lehet akkor aki már csinálta az leírná hogy szokta?, már egykerekeztem drz vel de ezzel nem jön össze, nem akarok én egyfolytába csak kiprobálnám,
Bocsi,budmyke képein láttam a volt meló helyem
Nöm.Digóból kistarcsát közbeiktatva.Mertis?
Zoli32 Kingroadnál vetted a vasat ?
Hagyd már! Multkor beszitált az eleje mert rámentem valami fosra! Egyből beugrott mennyi egy hűtő meg ilyenek! Szerencsére még csak keréken állt a motor, még sose feküdt le!
Multkor kiszáradtam és napszúrásom is volt de mielött leájultam a motorról hányni elötte azért arra még emlékszem ,hogy biztonságosan letámasztottam! Nekem meggyógyul a seb, de Ő egy életen át viselheti a nyomát! És még full hibátlan gyári állapotú! Megszakadna a szívem, ha baj érné!
A szalmakalapot és az üreges vastag aranyláncot kihagytad.Én valszeg falfehérre sápadnék ha egykerékre kapnám a vasat.Állandóan a javszerszámla lebeg az orrom előtt.
De velem van a gond, hogy nem ezt éreztem egy motornál fő szempontnak, hogy mennyi a vége és mi a trükk 1 keróhoz? Meg kajak lúúúúzernek érzem magam mert nem strandpapucsban és atlétában motorozok! Gond van a fejemmel? Vagy csak nem vagyok "TRENDY" ?
2 lehetőség van.
1. először simson,MZ vagy valami olcsó robival kitapasztalod.Szigorúan tökig páncélban és protektorban.Ez az olcsóbbik dolog.
2.Beszerzel az sv-hez egy vagon kuplung,fékkar,vváltó-fékpedál,bukógomba,hűtő,ta
nk és szigorúan tökig protektorral elkezded az SV-t lezúzni.
Esni fogsz az fix.Én ahogy az előttem szóló mondaná nem kezdeném el.
Fogod és...
...sehogy!
Szerintem hanyagold azt az egykerekezést!