Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
megtudnátok mondani hogy sv650 s el hogy kell elkezdeni az egykerék tanulását, nekem nem nagyon akarja felkapni gáz adásra.
előre is köszönöm a segítséget
Nekem tavaly szeptemberben állították be a szelephézagot (28000km-nél) a székesfehérvári Full Gas-nál. SV-nél a szelephézagállításnak fix a tarifája (18000 HUF volt akkor). A lapka árát nem számolják fel, mert ha a motorból kivesznek egy lapkát azt még fel tudják használni egy másik motornál is, szóval csak munkadíj van. Elvittem egy délután, és másnap már mehettem is érte.
Mindössze két kipufogószelepen lehetett állítani, de azok is még bőven a megfelelő kategóriába tartoztak.
Sajnos tavasszal motorbalesetben elhunyt a szervízvezetőjük Benő Sándor, azóta nem voltam még.
Bizony mondom néktek hzolee jól mondá az igét!
Én is inkább egy megbízható és lelkiismeretes motorszerelőhöz viszem!
én úgy fogalmaznék, hogy igen, szakszervizben.
tehát nem a péknél, vagy a műanyag-fröccsöntőnél.
viszont NEM (n-e-m) hivatalos márkaszervizben.

Bármilyen gépjárműről van szó, a legelső, amit el kell felejteni, az a hivatalos márkaszerviz. Nekem még nem volt garanciás járművem, de talán még azt se vinném oda. inkább vállalnám a gari bebukását, minthogy hivatalos márkaszerviz átverős, lehúzós, gyakran kifejezetten károkozó munkatársainak (direkt nem szerelőt írtam) a kezébe adjam.
Nekem 49 ezer pár száz van benne 40600-al vettem 2. tulajtól ,de az első óta nincs vezetve a szervízkönyv.

Elvileg a szelepeimet beállították télen ,de én is hallok ciripelést alapjáraton meg 4-5e között és engem is zavar.

Milyen időközönként kell vezérmű szíjat cserélni ,mert a kézikönyvben a karbantartásban nem láttam.

Egyik szerelőm szerint nagyon sokat bírnak ezek ,ha megfelelően van olaj cserélve.
A szakszervizről annyit, hogy többségükben nincs is lapka, amivel állítható, tehát vagy kétszer szedeted szét ami alaphangon 20-30 rugó vagy otthagyod 3 hétre amíg megjön a lapka hozzá.
Hát jól biztos!

De viccet félretéve be lehet azt sima szerelőknél is! Biztos van itt is aki segít! SŐT! TUDOM, HOGY VAN!
23560 km. Szerintem is a szelepeken kéne állítani.
Meg a vezérműláncomat is ki kéne cserélni, de az már mellékes.
Szelepeket ugye csak szakszervízben lehet beállítani ?!?!
Mennyi van a gépben? Lehet némi szelephang kezdődött el.
Mintha betegeskedne az SV-m.
Alapjáraton, melegítés közben, ha egy kicsi gázt adok, olyan mintha lenne valami kis szar a blokkban, ami gázadáskor csörög.
Úton nem mertem kipróbálni, nehogy nagyobb baja legyen. Így látatlanban tudtok mondani valamit?
A hátsó lámpát meg semmire se cserélném le!
Szerinted?
Csak a fokozatkijelzőt irigylem.......
Messzire?Szombat ki van lőve.Mindig dolgozom.


Más jobban megnéztem a gladiust.A műszerfalat bevállalnám.
Hétvége valaki?
Az valami buzibár?
Nem azt mondom, hogy a gladius a szivem csücske(bár a capellába csak azzal mennék ) csak annyit, hogy ez a megoldás nem annyira gáz.
OK.Elfogadom.Még tanulgatom bár a gladius akkor is olyan divatgépnek tűnik ez a hűtéses izé meg olyan utólagos odacsapott valaminek a külső gumicsövekkel.
Hétvége?
Valamit félreolvastam. Na mindegy :D
Ezt most mire és kinek írtad?
90 ezer téli-nyári használat után hibamentes az SV-m. Nekem ez elég bizonyíték.
Pedig autóéletben ez kb. 180-220 ezer kilométernek felel meg.
Ennyi. Meg egy bambi.
Ez most is megvan, elég ha a vízpumpa elengedi magát és ahogy mondtam ez régi dolog még az IFA-k is így működtek, nem rossz az, állandó hőfokon tartja az olajat hidegben-melegben.
Ez mondjuk egy ideális világban ahol semmi de semmi nem romlik el de mondjuk valaki valamit rosszul húz meg.És a hűtőben elkezd olaj kavarogni az olajzás járataiban meg víz kerül az elég szívás.
Van az a nagy dög bálnamerga aminél ugyanez a hiba előfordul és egyszerűen horror utána kimosni minden járatot.Általában a hűtőnél nem szarakodnak cserélik ami meg drága.
Sose láttam még utcán.Sőt,a motorkiállításon elmentem mellette,ha kint volt egyáltalán(?)....Nekem ott csak az új fényezésű SV 650S tűnt fel(a kék-fehér),az szépre sikeredett.Tetszik,hogy az első teló is fekete!