Ma kiderült, hogy a melóhelyem mellett van egy robogó nagykereskedés és az ott dolgozó srácnak egy SV szervize van a házánál. Gondoltam, ő ért hozzá. Elvittem és amikor még sebességben gurultam, hogy leállok nála, már akkor mondta, hogy szelephézagon állítunk, meg feszítünk a láncon és mehetek is haza.
Amikor lehűlt a gép 5 perc alatt megcsinált mindent. Nagyon ért hozzá a srác. Most már nagyon fasza a hangja.
Lehet hogy 36, én 24-re emlékeztem, de valahol a nagykönyvben le van írva. Egyszer már megtaláltam.
De sztem nem kell aggódni, 20 éves gépeknél se nagyon hallani hogy vezérműláncot cserélnek.
Majd 120 ezer körül ránézünk megint.
Mikor mentek?Már kurvára pálya hiányom van.Vasárnap jobb lenne nekem mint a szombat,de eddig nem találtam senkit vasárnapra.Szóval zsír lenne,ha összejönne a dolog.
Ha értéken belül volt, minek nyúltak hozzá? Amúgy cserélgetni tényleg lehet, de mivan ha éppen nincs megfelelő...
Mellesleg ez is túl van misztifikálva, 80 ezernél még értéken belül volt mind.
Hála istennek vezérműszíj nincsn az SV-ben, csak vezérműlánc.
Hivatalosan 24 ezrenként cserélni kéne!
De... Nálam pl még jó állapotú, és összeszámoltuk, kb 100-110e Ft lenne a csere plusz kb 20-30e Ft a munkadíj!
Ja fél év után most találtam meg a szerszámkészletet.
Ki az a jó marha aki egy szerszámkészletet egy oldalpanelekkel és egyébb csavarokkal bebiztosított ülés alatt meg még az akksi alá sülyesztik.Ha kell a szerszám akkor nem fogok odajutni mert ahoz is szerszám kell.Ki érti ezt.
Gyere ki, leszünk páran.