Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fuchs Sikolene Super 4 MC-Synt 10w40 félszintetikus pontosabban.Vagy melyik a jobb félszintetikusban?Úgy néz ki hogy félszinti olajat rakok a gépbe és az volt az egyik amit ajánlottak meg a Mobil1 akármi de azt meg tán eszi haver Sv-je.
Fuchs mi? Comp4? Pro4? Pro4Plus?
A Fuchs egy márka, mint pl a Catsrol, van ezer féle olaja.
Amúgy ah tőlem veszed akkor jó, ha mástól akkor szar :p
Amúgy ezt használom (Comp4) nekem bevált.
Hát ja :) Bár 200 fölött már ott is eléggé fúj a szél :)
Én vettem füldugót(3M),de az annyira hatásos,hogy a motort sem hallom.Vattagolyót szoktam a fülembe tömni,ami elég hatásos az idegesítő szélzajok ellen,plusz ha egy hívatlan vendég tévedne a sisakomba,azt is kívül tartja.
Még nagyon új! Én ezért nem mertem megvenni! Nincs róla teszt és tapasztalat! De majd idővel!
Ismeri valaki a ContiMotion abroncsokat?
Balatonon voltam ma melózni, természetesen motorral, összekötöttem a kellemest a hasznossal.
Küzdök én de a keresztszéltől összehúzom a hátsómat. Hiába autós vonalról keveredtem ide.
Nagggyon komoj vót
Sajnálhattyátok, h kihagytátok!
Légy férfi és küzdj a széllel! Mondjuk full ideges vagyok, mert sípol a sisakom és valjuk be egy Szeged-Piliscsba távon elég cudar, ha egy Haki Tamás utazik a sisakomban!
Jó volt a szlovák guriga?
Hali!
Valaki próbállta már a Fuchs 10w40-es félszinti olaját?Hova érdemes sorolni?A gagyi normál vagy jó olajok közé mert nekem a neve nem mond semmit..mennyire szereti a lendületes városi tempót mire ajánlott?
Előre is köszi!
Akkor ezt még gyakorolnom kell.
Idommal sokkal jobb a szélvédelem?
225 az még bőven nem tiltás. De amúgy 5-ikben kb ugyanannyit megy mint 6-ikban. Legalábbis az enyém.
Hát a 225 vég Kb pont tiltás körül lehet.Amúgy aztt hogy a viharban sikerült autópályán idom nélkül véghezvinni?Én 160 után már nem nyuztam szegényt.Lehet mert még kezdő vagyok de nekem nem egészséges a felett.
hát....kelleni nem kell, de kurva jó!
Más mint egy sor 4 és nem is az a kateg amit tiltani kell!
menet közbe még soha nem toltam tiltásba csak most volt motoros találkozo meg felvonulás hát és ott nem lehetett kihagyni és mondjuk behuzott kuplungnál egyesbe 11 fölé pörgött jocskán de nem csak az enyém hanem am ásik sv 650 is ami még volt ott de ez nem tilt ugy mint a sor 4 es gépek ami volt zxr em az 18 ezernél már egyböl tiltott sose forgott az fölé és haladszodott is a tiltás
kicsivel a pirosban tilt, a mostani sor4-em is......
Ne pörgesd! Nem arra való! De úgyis elveszi a kraftot, ha menetközben tiltásba tolod véletlen!
esetleg azt még megtudnátok mondani hogy a sv650 be a tiltás az hogy van mert nem értem multkor kiforgattam addig és beforgott 11 ezer fölé de ott már piros tartomány van a fordulatszám mérö szerint nem értem, bocsi ha tudatlan vagyok de ez az elsö v2 esem, sor 4 em volt elöttte és az leszabályzott a piros tartomány elött
köszönöm a választ, akkor kiprobálom én is hogy feltekerem mert most csak 1000 res az alapjáratom
Szia
A rugócserével együtt is ugyanannyi idő maga a szerelés. Mivel 1000-est vettél így valóban otthagyós a gép kb 2-3 napra mert abból nincs mintám a rugókészítőnek viszont ahhoz általában elég szokott lenni az olajcsere-tisztítás kombó sűrübb olajra ami összesen kb 3 óra(megvárható) és ha nem kell szimeringet cserélni akkor 15 rugó ha kell akkor +5800.
Gyere, csak előtte hívj, hogy ha későn jönnél: http://quickmoto.hu/
Én voltam az alacsony alapjáratú srác! 1400-1500 rpm-re feltekertük és azóta semmi gond!