Persze! A doboz sokkal praktikusabb, viszont sokkal drágább is.
Szerintem jól áll a nagy túragépeknek viszont a kis sportos sv-t elcsúfítja. De ez csak az én véleményem!
Azért gondoltam dobozra, mert abba belefér a bukó, csizma és rajta mered hagyni, nem kell cipelni, míg a táskát ilyen célra nem nagyon használhatod, inkább csak túrázáskor praktikus, nem?
Hali
A hasidomot Veszprémben vettem a pontos címre nem emlékszem, de az svmedia.hu-n megtalálod.
27.000.- Ft volt (+ fényezés)
Hát lehet abból még több is mint 210 :))
5200 ford= 120 km/h ----- 10400 ford= 240 km/h
Hali kutyus!
Néztem a képed és arra lennék kíváncsi hogy a hasidomot honnan szerzted,mert a gyári nagyon drága!???
Én most vettem a motort és még nem próbáltam ki rendesen,hogy mennyit megy végre,de ha 5200 forog 120-nál akkor hogy lesz abból 210?:)
A doboztartó konzol jó drága, attól függ milyen dobozod van. A Givi pl. közel 50 forint, de minek csúfítod el a mocid egy dobozzal? Vegyél egy pár táskát az ülésre (kb. 18.000.-)
A haverom ezresében 30.000 km van, doktor még nem látta! :))
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy sv650s-re mennyibe kerül egy doboztartó konzol? A suzuki kiegészítői közt csak olyat láttam, ahol a hátsó ülés heléyn van a konzol. Ugye lehet kapni olyat is ami azt szabadon hagyja? A másik : tényleg olyan megbízható, kis szervízigényű motor mint azt a tesztekben állítják? Én egy használtat szeretnék venni 10000 km körül.
Én is sv650-et akarok nekem minden megfelel rajta csak egyvalamivel nem vagyok kibékülve.Ha veszek egy egy éveset kevés kilóméterrel és négy évet használom és utánna adom el állítólag nagyon sokat veszít az árából.Ez igaz?Más motorok aránylag jól tartják az árukat.
Hello
Én egyszerre vettem a tesómmal 650S -t, a bejáratásnál odafigyeltem a fordulatokra. 120-nál mindkét moci 5200-at pörgött teljesen gyári állapotban.
Nekem egy 2004-es 650s kéne!
Egyébként csatlakozom ahoz, hogy 2-3 nyár alatt a 3-4000km nagyon kevés, de az egyik haverom pl:2000km-t rakott bele a 600-ába, tehát nem lehetettlen.
Nekem egy másfél éves 250-es cbf-em van és 16300km
Hali Mendel!
Én elég nehezen tudom elhinni,inkább azt mondom, nem hiszem el azt ,hogy egy motorral 2 vagy 3 szezon alatt 5000 ezer km-et mentek !Amennyiben ez mégis bizonyitható, A reális ár szerintem 1.3 misi körül mozog,amennyiben nincs rajta semmi plussz! Jelzem én is lecserélem a motoromat,ez egy 2006-os 6500 km futott sport dobos, /leo vinci,/ sport légszűrős, b.gombás kék szinű naked verzió!Még nem hírdettem sehol, ha érdekel irj egy pár sort az e-mal címemre és megbeszéljük a részleteket: harpi@vipmail.hu
Hali!
Nekem van egy sv 650s-em és valaki azt mondta hogy az övé 120km/-nál 4500-at forog 6-osban,de az enyém 100-nál forog ennyit!
Arra lennék kíváncsi hogy akinek gyári van annak hogy forog 6-osban!
Előre is köszi
Az lenne még a kérdésem hogy kb mennyi egy 2004-es,5000km,elvileg kifogástalan éllapotú sv650s,mert amiket eddig néztem olyan szinten váltakoznak az árak hogy az ember rögtön gyanakodni kezd
Hali Mendel!
A 650-es sv egy nagyon jó választás, abban az esetben,ha a haverjaidnak nem sp2 vagy sv 1000 stb vasa van, és ezekkel akarnál lépést tartani /Nekem ez a gondom vele!/.Szerintem a 600-as kategória legkönnyebben,talán inkább a legélvezetesebben motorozható gépe! Én a fékre abszulult nem panaszkodom ! A vázzal/futóművel/ is csak akkor kezd bajom lenni,ha szerpentinezésnél nagyon hegyezem a gépet, azonban ennek a bizonytalanságnak is az 50%-át a gyári gumi adja,ami ugye nem a motor bűnne.A fogyasztása 5-6 liter igaz én nem nagyon megyek 140 nél gyorsabban/naked/. A vége sport dobbbal vas tüdővel,óra szerint 220,de ennél a motornál szerintem nem ez a lényeg,hanem az élvezetes túrázás, szerpentinezés !A megbízhatósága pedig legendásan jó !Ja és ha szeretsz egykerekezni, nagyon szeretni fogod!
Érdeklődni szeretnék az sv 650 iránt!
Hallottam olyan dolgokat hogy a vázzal,futóművel gondok vannak!-igaz ez?
Milyen a vas fogyasztása?
Bírja a strapát?
Mennyi kb a végsebessége?
Vannak szériaproblémának mondhatható dolgok?
Mire kell ezeknél a gépeknél odafigyelni?
Hali mindenkinek!
Irkab1rka nem fényezem a dolgot .Az sv-mel egy szezont motoroztam,előtte cbr 600 volt,ezért ezt a két típust tudom össze hasonlítani! Az sv-m naked tehát sokkal kényelmesebb az ülés pozicíció mint a cbr-en.
A cbr-en egy óra motorozás után fájt a csuklóm,az sv-vel nincs ilyen gond.Hátránya a szélvédelem hiánya,de egy 10-20ezres fej idommal sokat lehet segíteni. A motor:Nekem a V2 nagyon bejött . Egy átlagos,de virgonc /én ide sorolom magam/ motorosnak, sokkal jobban kimotorozható a teljesítménye mint a cbr-nek.Félreértés ne essék, a honda erősseb volt, csak ezt a teljesítményt magas fordulaton adta le, ahoz ,hogy haladjak állandóan visíttatni kellet! Az sv futóműje átlagosan jónak mondható,ezért a pénzért szerintem ne is várjunk jobbat. Mit írjak még? Ja igen a HANGJA!! Egy jó sport dobbal gyönyörű!! Esztétikailag nekem a maga egyszerűségével nagyon bejön! Igaz a csajokban is a természetes szépségeket szeretem,nem a pláza cicákra bukom. !/Motorban pedig a műanyag rakétákat nem szeretem!/Amennyiben valami kérdésed van szívesen válaszolok!
Szerintem jól áll a nagy túragépeknek viszont a kis sportos sv-t elcsúfítja. De ez csak az én véleményem!
Nekem mindenki 210-eket mondot!
Na majd tavasszal akkor kiderül az enyém mennyit megy végre!
De elméletileg semmi akadálya, sajna hatodikban már nem pörög el végig, elfogy az energia.:((
A hasidomot Veszprémben vettem a pontos címre nem emlékszem, de az svmedia.hu-n megtalálod.
27.000.- Ft volt (+ fényezés)
Hát lehet abból még több is mint 210 :))
5200 ford= 120 km/h ----- 10400 ford= 240 km/h
Néztem a képed és arra lennék kíváncsi hogy a hasidomot honnan szerzted,mert a gyári nagyon drága!???
Én most vettem a motort és még nem próbáltam ki rendesen,hogy mennyit megy végre,de ha 5200 forog 120-nál akkor hogy lesz abból 210?:)
A haverom ezresében 30.000 km van, doktor még nem látta! :))
Én egyszerre vettem a tesómmal 650S -t, a bejáratásnál odafigyeltem a fordulatokra. 120-nál mindkét moci 5200-at pörgött teljesen gyári állapotban.
Nekem egy 2004-es 650s kéne!
Egyébként csatlakozom ahoz, hogy 2-3 nyár alatt a 3-4000km nagyon kevés, de az egyik haverom pl:2000km-t rakott bele a 600-ába, tehát nem lehetettlen.
Nekem egy másfél éves 250-es cbf-em van és 16300km
Én elég nehezen tudom elhinni,inkább azt mondom, nem hiszem el azt ,hogy egy motorral 2 vagy 3 szezon alatt 5000 ezer km-et mentek !Amennyiben ez mégis bizonyitható, A reális ár szerintem 1.3 misi körül mozog,amennyiben nincs rajta semmi plussz! Jelzem én is lecserélem a motoromat,ez egy 2006-os 6500 km futott sport dobos, /leo vinci,/ sport légszűrős, b.gombás kék szinű naked verzió!Még nem hírdettem sehol, ha érdekel irj egy pár sort az e-mal címemre és megbeszéljük a részleteket: harpi@vipmail.hu
Nekem van egy sv 650s-em és valaki azt mondta hogy az övé 120km/-nál 4500-at forog 6-osban,de az enyém 100-nál forog ennyit!
Arra lennék kíváncsi hogy akinek gyári van annak hogy forog 6-osban!
Előre is köszi
Kössz Harp!
Az lenne még a kérdésem hogy kb mennyi egy 2004-es,5000km,elvileg kifogástalan éllapotú sv650s,mert amiket eddig néztem olyan szinten váltakoznak az árak hogy az ember rögtön gyanakodni kezd
Köszi
A 650-es sv egy nagyon jó választás, abban az esetben,ha a haverjaidnak nem sp2 vagy sv 1000 stb vasa van, és ezekkel akarnál lépést tartani /Nekem ez a gondom vele!/.Szerintem a 600-as kategória legkönnyebben,talán inkább a legélvezetesebben motorozható gépe! Én a fékre abszulult nem panaszkodom ! A vázzal/futóművel/ is csak akkor kezd bajom lenni,ha szerpentinezésnél nagyon hegyezem a gépet, azonban ennek a bizonytalanságnak is az 50%-át a gyári gumi adja,ami ugye nem a motor bűnne.A fogyasztása 5-6 liter igaz én nem nagyon megyek 140 nél gyorsabban/naked/. A vége sport dobbbal vas tüdővel,óra szerint 220,de ennél a motornál szerintem nem ez a lényeg,hanem az élvezetes túrázás, szerpentinezés !A megbízhatósága pedig legendásan jó !Ja és ha szeretsz egykerekezni, nagyon szeretni fogod!
Eladóvá vált a "drágaszááágom" Ha valakit érdekel: http://www.kepesmotor.hu/suzuki/i?p=12585&c=3553
Érdeklődni szeretnék az sv 650 iránt!
Hallottam olyan dolgokat hogy a vázzal,futóművel gondok vannak!-igaz ez?
Milyen a vas fogyasztása?
Bírja a strapát?
Mennyi kb a végsebessége?
Vannak szériaproblémának mondhatható dolgok?
Mire kell ezeknél a gépeknél odafigyelni?
Köszi
Irkab1rka nem fényezem a dolgot .Az sv-mel egy szezont motoroztam,előtte cbr 600 volt,ezért ezt a két típust tudom össze hasonlítani! Az sv-m naked tehát sokkal kényelmesebb az ülés pozicíció mint a cbr-en.
A cbr-en egy óra motorozás után fájt a csuklóm,az sv-vel nincs ilyen gond.Hátránya a szélvédelem hiánya,de egy 10-20ezres fej idommal sokat lehet segíteni. A motor:Nekem a V2 nagyon bejött . Egy átlagos,de virgonc /én ide sorolom magam/ motorosnak, sokkal jobban kimotorozható a teljesítménye mint a cbr-nek.Félreértés ne essék, a honda erősseb volt, csak ezt a teljesítményt magas fordulaton adta le, ahoz ,hogy haladjak állandóan visíttatni kellet! Az sv futóműje átlagosan jónak mondható,ezért a pénzért szerintem ne is várjunk jobbat. Mit írjak még? Ja igen a HANGJA!! Egy jó sport dobbal gyönyörű!! Esztétikailag nekem a maga egyszerűségével nagyon bejön! Igaz a csajokban is a természetes szépségeket szeretem,nem a pláza cicákra bukom. !/Motorban pedig a műanyag rakétákat nem szeretem!/Amennyiben valami kérdésed van szívesen válaszolok!