Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a NIT-hez mész tök mindegy kire kötöd akkor is annyi az ára.
Már értem, h miért ilyen olcsók.
Nagyon ügyesek, meg kell hagyni:).

Az üzembentartó bárki lehet?Amikor kötöm a biztosítást, ott kell lennie az üzembentartónak is?Komolyan elgondolkodtam, h nagyanyámra kötöm:DDD...Ügyintézésnél persze mindig az üzembentartó kell, h intézkedjen ugye?
Hja és fiataloknak drágább max ha forgalmiban üzembentartónak van feltüntetve egy jó öreg hozzátartozó akkor olcsóbb.Nagypapa lenne ideális.
Ők nem saját biztosítást kötnek hanem Allianz-ot és Wabard-ot. Csak a nagy flotta miatt ennyire olcsó. Tehát nem a NIT rendezi a kárt hanem amelyik biztosítót választod.
Csak személyesen....amennyire tudom.
Mostmár mindegy év közben nemigen lehet váltani.Majd jövőre.
voltam az nit honlapján, de netes kötésre utaló jelet nem találtam.Esetleg valami +D-s ügyintézés (személyesen megjelenni előtte, satöbbi:) az egyik alkusznál gondolom megoldott.
19.800?Az valami hihetetlen félár...

Kinek mi a tapasztala ezzel az nit-vel?Kárrendezés, stb, mennyire korrektek?
Azért nem hallhattad mert az afuvarozók egyesülete, de 2 éve nyitottak és bárki köthet náluk biztosítást és minden kategória elég olcsó mert a többezer járműves flottára van kitalálva.
Hja rohadt öreg vagyok.Ha 25 lennék én vidáman fizetném inkább a 40-et.Amúgy ezt a NiT-et még csak nem is hallotam.Neten a 3. volt a Generali előtte a vabard meg a másik necces olcsó biztosító volt.Úgy hallottam ezek KB máv stílusúak.
De a NIT-nél 19800 mindenkinek.....
Nyilván fiatal, ha a lányom nevén lenne a motorja neki is 40 körül lenne.
Ez érdekes nekem 27e az évi.
A bizti rá 40k/év...nem semmi.
Ha október végétől kivonnám a forgalomból időszakosan, akkor félévet kell befizetnem, vagy csak negyedévet?

Várom azt a corsa-tól jobb guminevet:)
Ha van jobb mint a corsa, kiváncsi vagyok rá.

Azé a tapadás a minden, mert a munkámból kifolyólag keveset fogom tudni egy szezonban használni, akkor viszont elvárom, h maximálisan kihasználjon.Tehát tapadás tapadás tapadás:)

Okés, lezsírozhatjuk az új gyárit, ha érdekel.

Fekete felnit szeretnék rá.Csak még nem tudom hogyan.Ugyanis akkor felnistűl odaadnám, ha úgy is érdekel...
Akkor benne lessz a 40e ben.
Nem arra tulajdonszerzési illeték van ami egyenlő az átírási ccm díjjal.
Huh az eredetiséget kihagytam.Új gépre is kell eredetiség vizsga?
Bizti meg már a műszakira kell.
Köszi!

Az nem is vészes.A tag 40k-val riogatott...Akkor nem is érdekel, ha nem nyelik le, ha 200k-t fogok az árán:)

Ja igen, ha már forgalomba van helyezve, lehet már használni?Vagyis, ha rögtön kötök biztosítást, akkor kapok arról igazolást, ha a rendőr megállítana, ne legyen kellemetlen?Bocs a láma kérdésért.
Az új gyárit meg hozzámvághatná bespajzolom.Nekem jó az is amilyen campig biciklis a stílusom.
Van, a Corsa III nem rossz, de ha tényleg nem érdekel a futás csak a tapadás akkor van annál jobb is.
Ennyire nem lehet kicsi a világ

Jóhogy megyünk:) pl. Csobánka-Pomáz-Visegrád?

Úgy néz ki, h a tag 2-3 saccolt forgalombahelyezésre.Nem tudom, h mennyire reális.Lesz rá két hete, h megoldja:).

Ja, direkt azé költöztek oda ük-ük-üknagyanyámék mert tudták, h 2009ben SV-t veszek:DDD

Alapvetően utcára, legfontosabb a tapadás, nem érdekel, h mekkora a futásteljesítmény (Nem zavar, ha csak 5000-et bír).A biztonság mindennél fontosabb.
Láttam az egyik fórumban, h a Pirelli Diablo Corsa-t ajánlották.
Van róla valakinek tapasztalata?
Nos nézzük rendszám 5500 asszem plussz matrica 420
Forgalmi+törzskönyv 12e
Műszaki 7-8e körül van.Nameg az ügyintézés.20-25e körül lessz szerintem.
Szerintem nem véletlen....direkt költözhetett oda......
És még vörösvári is vagy! Ez a véletlen! :D Én meg csabai! Na ha meglesz a SVéd akkor össze is ruccanhatunk! :D
Tankbőr akinek kell 10be viheti... K3-K4-hez Baltic Blue színben...