Már értem, h miért ilyen olcsók.
Nagyon ügyesek, meg kell hagyni:).
Az üzembentartó bárki lehet?Amikor kötöm a biztosítást, ott kell lennie az üzembentartónak is?Komolyan elgondolkodtam, h nagyanyámra kötöm:DDD...Ügyintézésnél persze mindig az üzembentartó kell, h intézkedjen ugye?
Ők nem saját biztosítást kötnek hanem Allianz-ot és Wabard-ot. Csak a nagy flotta miatt ennyire olcsó. Tehát nem a NIT rendezi a kárt hanem amelyik biztosítót választod.
voltam az nit honlapján, de netes kötésre utaló jelet nem találtam.Esetleg valami +D-s ügyintézés (személyesen megjelenni előtte, satöbbi:) az egyik alkusznál gondolom megoldott.
19.800?Az valami hihetetlen félár...
Kinek mi a tapasztala ezzel az nit-vel?Kárrendezés, stb, mennyire korrektek?
Azért nem hallhattad mert az afuvarozók egyesülete, de 2 éve nyitottak és bárki köthet náluk biztosítást és minden kategória elég olcsó mert a többezer járműves flottára van kitalálva.
Hja rohadt öreg vagyok.Ha 25 lennék én vidáman fizetném inkább a 40-et.Amúgy ezt a NiT-et még csak nem is hallotam.Neten a 3. volt a Generali előtte a vabard meg a másik necces olcsó biztosító volt.Úgy hallottam ezek KB máv stílusúak.
Azé a tapadás a minden, mert a munkámból kifolyólag keveset fogom tudni egy szezonban használni, akkor viszont elvárom, h maximálisan kihasználjon.Tehát tapadás tapadás tapadás:)
Okés, lezsírozhatjuk az új gyárit, ha érdekel.
Fekete felnit szeretnék rá.Csak még nem tudom hogyan.Ugyanis akkor felnistűl odaadnám, ha úgy is érdekel...
Az nem is vészes.A tag 40k-val riogatott...Akkor nem is érdekel, ha nem nyelik le, ha 200k-t fogok az árán:)
Ja igen, ha már forgalomba van helyezve, lehet már használni?Vagyis, ha rögtön kötök biztosítást, akkor kapok arról igazolást, ha a rendőr megállítana, ne legyen kellemetlen?Bocs a láma kérdésért.
Úgy néz ki, h a tag 2-3 saccolt forgalombahelyezésre.Nem tudom, h mennyire reális.Lesz rá két hete, h megoldja:).
Ja, direkt azé költöztek oda ük-ük-üknagyanyámék mert tudták, h 2009ben SV-t veszek:DDD
Alapvetően utcára, legfontosabb a tapadás, nem érdekel, h mekkora a futásteljesítmény (Nem zavar, ha csak 5000-et bír).A biztonság mindennél fontosabb.
Láttam az egyik fórumban, h a Pirelli Diablo Corsa-t ajánlották.
Van róla valakinek tapasztalata?
Nagyon ügyesek, meg kell hagyni:).
Az üzembentartó bárki lehet?Amikor kötöm a biztosítást, ott kell lennie az üzembentartónak is?Komolyan elgondolkodtam, h nagyanyámra kötöm:DDD...Ügyintézésnél persze mindig az üzembentartó kell, h intézkedjen ugye?
19.800?Az valami hihetetlen félár...
Kinek mi a tapasztala ezzel az nit-vel?Kárrendezés, stb, mennyire korrektek?
Ha október végétől kivonnám a forgalomból időszakosan, akkor félévet kell befizetnem, vagy csak negyedévet?
Várom azt a corsa-tól jobb guminevet:)
Azé a tapadás a minden, mert a munkámból kifolyólag keveset fogom tudni egy szezonban használni, akkor viszont elvárom, h maximálisan kihasználjon.Tehát tapadás tapadás tapadás:)
Okés, lezsírozhatjuk az új gyárit, ha érdekel.
Fekete felnit szeretnék rá.Csak még nem tudom hogyan.Ugyanis akkor felnistűl odaadnám, ha úgy is érdekel...
Bizti meg már a műszakira kell.
Az nem is vészes.A tag 40k-val riogatott...Akkor nem is érdekel, ha nem nyelik le, ha 200k-t fogok az árán:)
Ja igen, ha már forgalomba van helyezve, lehet már használni?Vagyis, ha rögtön kötök biztosítást, akkor kapok arról igazolást, ha a rendőr megállítana, ne legyen kellemetlen?Bocs a láma kérdésért.
Jóhogy megyünk:) pl. Csobánka-Pomáz-Visegrád?
Úgy néz ki, h a tag 2-3 saccolt forgalombahelyezésre.Nem tudom, h mennyire reális.Lesz rá két hete, h megoldja:).
Ja, direkt azé költöztek oda ük-ük-üknagyanyámék mert tudták, h 2009ben SV-t veszek:DDD
Alapvetően utcára, legfontosabb a tapadás, nem érdekel, h mekkora a futásteljesítmény (Nem zavar, ha csak 5000-et bír).A biztonság mindennél fontosabb.
Láttam az egyik fórumban, h a Pirelli Diablo Corsa-t ajánlották.
Van róla valakinek tapasztalata?
Forgalmi+törzskönyv 12e
Műszaki 7-8e körül van.Nameg az ügyintézés.20-25e körül lessz szerintem.