Nekem is lenne egy újabb kérdésem:
Valakinek van vmi tapasztalata a sisak belső tisztító spray-ekkel.
Nem kivehető a bélés és már eléggé ráférne egy tisztítás.
Köszi a választ..Gázolaj majd átörlés után jó nagy marha módjára még koszosnak láttam és megküldtem féktisztítóval.Így tuti a kenőanyag utolsó morzsi is lementek róla.Valvoline láncspray ment rá rendesen de akkor még megy rá meg feszítek a láncon.Remélem az O gyűrűket nem tette tönkre ez a művelet.
A könyv szerinti 2-3 cm a jó.4cm-nél állíts a láncfeszességen.Okozhatja a hangot a túlságosan lógó lánc,illetve a lemosásnál valószínű lemostad mindenhonnan a kanőanyagot.Mivel mostad?Mert ha zsíroldó szerrel(pl.:féktisztító),akkor ki is mostad a szemek közül a zsírt.Fújd be láncspray-vel,de nem kell lucskosra sprccelni:)Inkább sűrűbben fújd,de kevesebbet egyszerre,mert szanaszét dobja majd a cuccott a lánc a motoron.
Indexek tükrök bármelyik motorosbolt behozza de új utángyártottban a kelomotors jónak tünik.Idomom van egy reanimált javított darab olcsóért viszonylag.
Tankot pár HSz-el lejjebb árult egy srác.Idomtartó ritka lessz bontóban mert puffnál mindíg hajlik és vissza igen nehéz így a bontóba kerülő gépek nagy résének is ez a baja.Tehát marad a márkakereskedés vagy az E-bay böngészése.Javaslom az alant végigsorolt bontókat.
Szeva!
Nekem van alkatrészem és egyben odaadnám az egészet 1.650.000ft-ért irányáron.. viccen kívűl Ricsi bontó,majosházi bontó,sugo motors..ilyen helyeken érdeklődj..
az egyik kedevs ismerosomnek keresnek SV 1000 cuccokat, sajnos hetvegen bukott a paripaval. ha tudtok SV bonto cimet, megkoszonnem. kapott a fejidom, fejidom konzol, pleko, tank ... ami tuti kuka: index, mindket tukor, kuplung folyadek tartaly .. meg ami meg lathatatlan =re.
Nos felötlött bennem megint egy amatőr kérdés.A jogsi gyakorlati oktatásán mondták hogy a lánc lógása 3-4 cm legyen.Namost olvasgatom a kézikönvet ott 2-3 cm ír.Nekem a lánc pont 4 cm en van.Okozhat ez az 1 cm gyorsításkor fura zizegő hangot?Na az is közbejátszik hogy mióta alaposan lemostam azóta hangosabban hallom.Lehet túlparázom a dolgot.
Sziasztok!
SV1000S-en voltak a hangszerek, nagyon szép hangja van és teljesítményben is érezhető a különbség! Ha valakit komolyan érdekel, keressen bátran biztosan +tudunk egyezni!
Tel: 06-70-596-49-15
Sziasztok sv-sek!
Én is beléptem az sv tulajok közé
A motorom 2007 szeptemberében lett először forgalomba helyezve és lenne egy kérdésem: milyen évjárattól van 2gyertya hengerenként, mert ahogy néztem az enyém is ilyen, és én úgy tudom h csak 2008tól van így.
A harmadik képen középpen a hengernél az gyertya lenne, igaz?
Azért kérdezem, mert tegnap voltam Kaposújlakon, és nagyon sokan megnézték, meg fényképezték! Kb. mint ha 180 kg aranyat állítottam volna ki! Arra gondoltam, hogy talán a színe miatt......?!
Ez jól hangzik!
Egyébként olyan 80ezres árkategóriában (cordura nadrág+ kabát) milyen márkát ajánlanál? Vagy nem a márka számít?
Én az előző sisakomat eladás előtt Sonax autó-kárpittisztítóval küldtem meg. Utána úgy nézett ki mint újkorában.
Valakinek van vmi tapasztalata a sisak belső tisztító spray-ekkel.
Nem kivehető a bélés és már eléggé ráférne egy tisztítás.
Tankot pár HSz-el lejjebb árult egy srác.Idomtartó ritka lessz bontóban mert puffnál mindíg hajlik és vissza igen nehéz így a bontóba kerülő gépek nagy résének is ez a baja.Tehát marad a márkakereskedés vagy az E-bay böngészése.Javaslom az alant végigsorolt bontókat.
Tud valaki SV specifikus bontot?
Illetve ami meg erdekelne hogy hol erdemes esetleg uj /utangyartott cuccokat kajtatni (pl index, tukor, stb)
Koszi!
Nekem van alkatrészem és egyben odaadnám az egészet 1.650.000ft-ért irányáron.. viccen kívűl Ricsi bontó,majosházi bontó,sugo motors..ilyen helyeken érdeklődj..
az egyik kedevs ismerosomnek keresnek SV 1000 cuccokat, sajnos hetvegen bukott a paripaval. ha tudtok SV bonto cimet, megkoszonnem. kapott a fejidom, fejidom konzol, pleko, tank ... ami tuti kuka: index, mindket tukor, kuplung folyadek tartaly .. meg ami meg lathatatlan =re.
Segitsegeteket elore is koszi!
SV1000S-en voltak a hangszerek, nagyon szép hangja van és teljesítményben is érezhető a különbség! Ha valakit komolyan érdekel, keressen bátran biztosan +tudunk egyezni!
Tel: 06-70-596-49-15
Én is beléptem az sv tulajok közé
A motorom 2007 szeptemberében lett először forgalomba helyezve és lenne egy kérdésem: milyen évjárattól van 2gyertya hengerenként, mert ahogy néztem az enyém is ilyen, és én úgy tudom h csak 2008tól van így.
A harmadik képen középpen a hengernél az gyertya lenne, igaz?
Villaszárak, hibátlan kék tank (zár és kulcs is benne van)
ülés alatti idomok
mikor vetted a motort ? nagyon szép.
Benne lennék én is egy sv összejövetelben!Szervezzük meg!