Érdeme
s így beállítani,legalábbis a rugó előfeszítést én így lőttem be és tényleg sokkal kezelhetőbb lett a motor és könnyebben lehet beledönteni a kanyarba.Nincs ideges rángatás kanyarods közben.
Zsékettő: idomokkal nem én foglalkozok, nézd meg a http://idom.svmedia.hu oldalt, és a hasidomnál található számot hívd fel. Folyamatban van az oldalidom készítése!
Fekete ülés úgy tudsz a legegyszerűbben szerezni, ha áthuzatod. De megkérdezhetem mennyi a gyári...
Gumiban sztem PilotPower 2CT. Én spec Pirellit árulok hivatalból, és a CorsaIII nagyon jó gumi, de horror ára van sajnos. Asszem legjobb esetben is egy százas a pár :(
Pirelliből van még a Dragon Supercorsa pl, ami versenygumi, ám használható utcán is. Ez most akcióban 75 a pár, igaz csak 150-es, 180-as, 190-es van. :(
Bizti: én 24 vagyok és 20e alatt van a biztim... Szal valamit szarul csináltok :D
Rugó: a sanyi féle cucc elég erős, nem igazán lehet összehasonlítani a gyárival :)
Létezik ilyen szervíz,de a rugóelőfeszítés beállításánál nem tudnak töbet csinálni a kis SV futóművével,mivel más állítási lehetőség nincs rajta.Ezáltal a súlyodhoz nem is lehet belőni.
Amit javaslok,hogy cseréltess elől rugót,mert a rugót azt a pilóta súlyához mérten lehet vásárolni.Én 90-95kg vagyok a gyári első rugóval állandóan felütött(el is estem miatta).Most benne van egy 95kg súlú pilótához méretezett teljess hosszban lineáris rugószett új olajjal.Ég és föld a kettő között a különbség.A rugó csere ügyben javasolnám Tsanyit.Mindenben tud segíteni az alább leírtak szerint.A lényeg,hogy a súlyodhoz legyen a rugó legyártva.Az első telóban nem állítható a húzó és a nyomócsillapítás.Ez is megoldható,csak rendelni kell hozzá damper rod kit-et.Az enyém a Traxxiontól van,de a Racetech-nek is van ilyenje.Ezzel már tudod szabályozni,hogy milyen gyorsan menjen le illetve jöjjön fel a motor elej rugózás közben.
A hátsó gátló nem sokat ér,ugyan az a baja mint az elsőnek.Hátra ha nagyobb a súlyod gsx-r 1000 telót kell tenni,ha kissebb a súlyod,akkor elég a 600/750-é.Én az 1000-ét tettem be és ég és föld a különbség a gyári és eközött.Mintha egy másik motoron ülnél.Ezen a telón már minden állítható(rugó előfeszítés,húzó és nyomócsillapítás).Érdemes ezeket az átalakításokat megcsinálni,mert nem túl sok pénzből egy sokkal biztonságosabb és élvezetess motorod lesz.Az enyém ilyen:
No akkor ez a rugó jó egy nehézsúlyú amatőrnek aki kanyarelőtt ha befékez összefossa magát mert a teló összeesik?Mert akkor érdekel.Megbeszéljük jövő héten.Köszi.
Szinkronra(5 rugó) bármikor lehet jönni, mondjuk kb 1 óra mert kell egy kis hülés a motornak, hogy ne égjen le a kezem a bukógomba felhelyezés(ingyé) pedig nem nagy kunszt rögtön megvan....
Ja a rugózás lassan esedékes lenne nekem.Árban ez hogy néz ki?A jövő hét végén mennem kéne felétek inyektorszinkronra és egy pár bukógombát fel tudtok rakni?Be kell jelentkeznem vagy csak megyek és meglátjuk?Inkább a déllelőtt lenne jó nekem.
Hali
Az első telóval lehet mit kezdeni, a hűtőt meg lehet csináltatni, a gyári horror árban van. Nem tudom merre laksz, de ha Bp. nem gond esetleg nézz be hozzánk, az adatlapomon megtalálod az elérhetőséget.
Sziasztok! Nemreg vettem egy Suzuki SV 650-et (2004) es az lenne a kerdesem hogy letezik olyan szerviz ahol a sulyom szerint beallitjak a lengescsillapitokat? A masik dolog hogy hol tudnek beszerezni egy uj hutot mert elegge meg van hajolva az ami rajta van ugyanis borultak vele. Harmadik dolog hogy hol lehet interneten vasarolni tartozekokat? Gondolok itt egy masfajta fenyszorora...tukrok...hasidom...stb.
Bólyákat nem fogtok kerülgetni (legalábbis mi nem csináltuk), inkább pálya. Olyan gyakorlatok voltak, hogy egykezes motorozás, kiüléssel stb. Nekünk úgy kellett ülni a motoron, mint az angol hölgyeknek lovagláskor, egy oldalon bár ezt a haladóban kérte
Ha jól értem akkor csak az utas ülését cserélnéd el, vagy mindkettőt?
Én szívesen adnám mindkettőt.Bár a képeidbúől kiindulva nincs szükséged mindkettőre...Ha meg tudunk egyezni valami jó árban, akkor felőlem mehet mindkettő.Majd elrakod tartalékülésnek:)
Apropó, fekete ülést hol tudnék szerezni?Frpetiék ilyen alkatrésszelis fogllkoznak?
szia !
szerintem az UNION biztosító egész jó árban, nekem ott volt e legolcsóbb. igaz én öregebb vagyok nálad ezért nekem az éves biztosításom 16 211 ft, kaptam valamennyi kedvezményt is mert egyben fizettem be és kötöttem egy balasetbiztosítást a motorozás miatt.
ha az ülést elcserélnéd akkor a hátsó fekete ülésemet elcserélném veled a pirosra. igaz nem használom mert üléspup van rajta és ha felakarom tenni akkor sokat kell szerelgetni a rögzítést de a pirosban nekem jobban tetszik.
sok van még a pirellik között is, de ezt én nem szivesen dönteném el itt a topicban mert sok nálam ehhez jobban értő van a fórumon.....ha esetleg kinézel valamit akkor arra esetleg tudok jó árat mondani vagy ha benézel hozzánk akkor ott kiválasztod a listából....
http://www.moto-racing.co.uk/G...
Ugyanez itt van magyarra fordítva:
http://www.mt01.hu/index.php?p...
Érdeme
s így beállítani,legalábbis a rugó előfeszítést én így lőttem be és tényleg sokkal kezelhetőbb lett a motor és könnyebben lehet beledönteni a kanyarba.Nincs ideges rángatás kanyarods közben.