Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplungkar, tükör van utángyártott párezerért, lábtartó talán bontott....
sziasztok sikerült egy kicsit perecelnem.ajanlatokat kérnék az alábbi dolgokra sv1000Kuplungkar,balos lábtarto.balos tükör.előre is köszönöm
Ez így van..5-6 között van egy lyuk és néha én is megtalálom.
Az SV váltója sajnos ilyen. A jobb az, amikor 5-6 közt találod meg a lyukat. Igazából erőből kell váltani és akkor nincs ilyen gond :)
a váltónak semmi köze a hengerelrendezéshez, szvsz.
Nem igen tok üresbe váltani ez a nagy helyzet.Max 7-be szoktam a nagy kezdő igyekezezembe.Elég jó a váltója.Inkább a motorfék amit szoknom kell.
Nekem eddig sorkettő meg sornégy gépeim voltak, de ez a V2 úgy vettem észre hogy nem szereti, ha menet közben véletlenül elszámolom magam és üresbe váltok és onnan csak nagy csattanással lehet kettesbe tenni. Ez csak az enyémmel van így vagy ez a V2?
Hát úgy már más a helyzet.A regadótól függ.Nekem a 07-es volt 130e.
Igen
500+forgalomba helyezés ugye?
Most jelentkeztem a mai Aszalós féle Hringre. Jön innen valaki?
http://www.aszalos.hu/
No arra én is kiváncsi lennék.Bár csak miután beszereztem bukógombát.
sziasztok,
lesz majd valamikor közös kakucsi túra, mint a múltkor? abszolut kezdőként be szabad szállni? :)
z.
Hát nem tudom.... De meglepődtem amikor leállt alattam. Ott imádkoztam, hogy csak ne a gyertya adja meg magátt... de túlélte
Karbist nem ismerem.Inyektorosnak 200-nál már villog.250-nél világít 300-körül meg porzik talán bár azt nem vártam meg.
Nagyon király. Egy baj van vele...
Ma amikor motoroztam akkor egyszer csak nagy csattanás jött mögülem. nézelődtem hátra, hogy mi szakadt le, de semmi. Egyszer csak elment az erő, nem húzott. Mondom: "Mi a F*sz ?!"
kiderült hogy porzott a tank... csak az a k*rva visszajelző led nem villant fel. Pedig indításnál mindig világít...
Az sosem lessz tele. Jó ár ha jó az állapot.Ahogy láttam elég patent volt.
Nem vagy indiszkrét... 500 ruppót kért érte a gazdája (és nem volt tele a tank... )
Szivesen.Igyekszem a GPS valszeg el lessz pattintva és egy TIBO-t fogok próbálni beszerezni asszem az Xrod elődje nem vízállóban viszont olcsóbb sokkal az már műkszik a kékfoggal.Érdemes egy intephont beszerezni kékfoggal én annak idején a shoxos akcióban 15e ért láttam a sima verziót.Az enyém a Q2 az is 30e volt bár talán van olcsóbban is már.
Fokozatkijelző asszem átköltözik a jobb oldalra de egyenlőre nem volt kedvem szenvedni vele mert a tank bal oldalán van a vezeték elvezetve azt jobb oldalra kéne és az már melő rendesen.
Nagyon köszi az értékelést meg a képeke! Nagyon hasznos, szóval nem fáradtál hiába :) már a lámpából való 12V-szedés is egy egyszerű de annál zseniálisabb ötlet :) én tutira az akksitól kezdtem volna vezetékezni vért izzadva... de logikus, a "lámpában van áram", ha megyünk, tehát az jó. Sajnos amint látom a fokozatjelződet is zavarja. Szép munka mindenesetre! Én még mindig azzal szenvedek, hogy gps a hátsó ülésre pókozva egy sima övtáskában, 12V az ülés alatt előző tulaj által kiépített szivargyujtóról, és mivel ez egy régi navi, se kékfog se fm se semmi, így vezetékes füles. Persze minden leszállásnál elfelejtem h rajtam van, és szaggatom... és persze ha Moha Bá (mi nem Andit hallgatjuk) valamit eltéveszt, akkor kesztyű le, sisak le, füles ki, motorról le, táskából MohaBá ki, beállítgat, visszatesz, és a többi is fordított sorrendben vissza... szóval negatívumok ide vagy oda, a tiéd mindenképpen zsír :)
Ha nem vok indiszkrét mennyiért lehet ilyen karbist bezsákolni?
köszi :)
Uff.Én se vok rég itten de üdv a csapatban.Szép a gép így ránézésre.Csak óvatosan sok balesetmente Km-ert.
Hellllllllllllllllllllllllllllllóóóóóóóóóóóó
óóóóóóóóóóó !
Szeretnék klubtag lenni !
Hazahoztam tegnap a vasat !
OK.