Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, csak az a koreai NGK...
Köszi de már betettem a 2 EIX-et csak utólag még bogarat tettek a fülembe és muszály volt megkérdezni. Amúgy utánvéttel megjött a 2 gyertya 5800-ért.
2 méter hosszú szabad rész kell neki, de akár keresztben is fel lehet tenni így elég egy rövidebb futó is.
Ezt szerintem meg tudjuk csinálni, ha nem repedt át teljesen hanem csak az a kis darab tört ki akkor hozd el és megnézzük, párezer lesz ha a szakink azt mondja meg lehet.
Az EK a dupla elektródás, betehető az EIX. Tudok olcsón ha kell :)
A médiával volt egy kis gebasz mert nem voltam itthon, de már megoldottuk.
adatok.

Itt megtalálod.
Szevasztok !
Szeretnék venni holnap egy SV650-est, de félek hogy nem fog ráférni a futóra.
Tudna valaki mondani egy pontos motor hosszúságot? 99-es évjárat és a fejidomos (s-es) változat. Akinek ilyen van, lemérhetné nekem, ha segítőkész kedvében van.
Érdemes lessz rálesni a segédvázra is mert tényleg a bekötési pontnál is hajolhat.
En a labtarto konzolra gyanakszom. Hatulrol nezve a jobb oldali dob vege kozelebb kerult a kerekhez es nem igazan parhuzamos a baloldali dobbal. Szervizben, ahol a csutkat visszaallitottak megneztuk es a bal labtartohoz kepest mashogy all most a jobb.
Egy Leo Vince alu dob van rajta nem a gyari, remelem azert majd ezen is lehet valamit kozmetikazni.
Holnap este rakok fel kepet rola...
Hupsz.Tuti hogy nem az övé a kép és még csak nem is az enyém.Én csak kerestem egy képet amin látszik én mire gondoltam.
Ha megzavartam valakit akkor bocsika.
Egy borulásnál szerintem reálisan a konzol fog hajlani vgy a segédváz nem más de lehet tévedek.
Gykarpat ha erre jársz írd le melyik konzol hajlott mert furdal a kíváncsiság.
Én meg közben arra jöttem rá hogy az nem a gykarpat motorja a fotón!
Közben rájöttem, hogy ez a kép akkor készült, amikor felrakattad a dobot a márkaszervízben, ezért nem látszik a sérülés
Én másra gondoltam. Azt hittem a dob és a lábtartó konzol közti elem hajlott el. A lábtartó konzol saja alu öntvény. És egyáltalán nem biztos, hogy az görbült el. Jól meg kell nézni, lehet, hogy kicsit elcsavarta a segédvázat. Az csak egy kis keresztmetszetű "zártszelvény", nem túl nagy a csavarási ellenállása (főleg, ha lábtartó végénél lett megnyomva). Hogy lehet, hogy a dobon semmi nyoma a dölésnek?
Ha viszont tényleg a lábtartó konzol hajlott meg, akkor szerintem bontóban kéne szétnézni, mert gyári alakra tuti nem tudsz egy ilyen bonyolult formát kiegyengetni.
Szeva!
Az enyém is eladó..ha gondolod kép az adatlapomon.
Üdv:Balu
Mondjuk az az Y alakú szar nekem nagyon öntött alunak néz ki de fene tuggya lehet acélöntvény is.Bár akkor az egész motor ráállhat nem fog elhajlani.
Nem vitatkozni akarok.
Mint mondtam annyira nem figyeltem.Ezüst színű fémdarab.Ha nemesfém akkor az.Hál égnek eddig nem dőltem el így nem rángattam még.
Nem is szeretném ha egy mód van rá.
Én semmiképp nem kezdeném el "rángatni" felszerelve. A dobot 4 csavar levenni aztán szépen óvatosan vissza lehet alakítani. Nem aluból van. Ránézésre a dob palástjával azonos anyag (nemesacél). Ha alu lenne nem nagyon görbült volna, inkább elpattant volna.
Akkor nem olyan mint a kuplungkarom?
Simán vissza lehet hajlítani
Arra azért számítani lehet hogy húzkodás közben simán elpattan.Emlékeim szerint aluöntvény a tartó.Így egy hegesztő címét be kéne újítani.
(ha nem alu akkor nem szóltam)
Ezt csak "házilag" érdemes megcsinálni. Olyan hely kell, ahol megcsinálnak ilyen papecselő melót. Dob nem lett karcos? Ha már úgyis leveszed, ki lehet políroztatni a karcok nagy részét.
Szerintem a Taliga Sanyival beszélj. Itt tsanyi néven fut. Elérhetőségei a fent vannak az adati közt:
tsanyi
Megegy dologban kernem tanacsotokat. A jobb oldali kupufugom is kapott utest es elgorbult kisse a tartoja (amivel a vazhoz csatlakozik), Valoszinuleg vissza lehetne valahogy igazitani. Ehhez nincs esetleg tippetek, hogy hol tudnak ilyesmit csinalni?
Nagyon szepen koszonom a tippeket. Elni fogok veluk!
Műanyagos cégből őket nagyon ajánlom:
MŰHEG
A fényezőjük nagyon ügyes, bármilyen színt kikever és nem drágák. Egy-egy nagyobb idomot/tankot 15-25 között csinálnak. Nekem deklit 5-ért is fújtak.
Indexben több helyen is van utángyártott (az eredetivel mindenben megegyezik, én már több garnitúrát elhasználtam korább...)
Pink motors
vagy
Biker-World
Mindkét helyre érdemes magaddal vinni az eredeti megmaradt darabját, mert néha benézik a sok hasonló cucc között.
NGK gyújtógyertya jelzések magyarázata

ELSŐ BETŰ:
B: menetátmérő 14mm, kulcsnyílás 20, 8mm
C: menetátmérő 10mm, kulcsnyílás 16mm
D: menetátmérő 12mm, kulcsnyílás 18mm
J: menetátmérő 12mm, kulcsnyílás 18mm

2-3 BETŰ:
P: előrehúzott szigetelőcsúcs
R: zavarszűrés ellenállással

ELSŐ SZÁM:
Hőérték magasabb szám - magasabb hőérték

SZÁM UTÁN ÁLLÓ BETŰ:
E: Menethossz 19mm
H: Menethossz 12,7mm
EH: nem végig menetes, teljes hossz 19mm, menethossz 12, 7mm

UTOLSÓ BETŰ: Konstrukciós jellemzők
C: ferde testelektróda
G: nikkel középelektróda (versenygyertya)
GV: arany-palládium középelektróda + speciális konstrukció
S: rézmagos középelektróda
VX: platina középeletróda + speciális testelektróda
IX: iridium
A, B, D, E, Z: speciális konstrukció

UTOLSÓ SZÁM: speciális elektródahézag (nincs jelzés - általános)

Ebben sajna pont nincs benne, hogy a K az milyen középelektróda, de valószínüleg a legegyszerűbb/legolcsóbb. Más eltérés ezek szerint nincs a két gyertya között. Meg az IX-es vagy 40%-al drágább. Nekem egyszer azt mondták, hogy ha nem küldöm a gépet folyamatosan pályán, akkor felesleges az iridiumos. Ha meg küldöd neki folyamatosan, akkor kell a magasabb hőértékű is (főleg nyitott dob, sportszűrő, PC kombinációnál).