Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg belül van...El voltam tájolva, mert eddig csak olyan képet láttam, ahol kívül volt "díszítő elemként"...

Nagy lámerságomban az eladó beszélt rá erre a modellre (eredetileg R-Evo lett volna, de nem volt 45-ös csónakméretben a fekete-fehérből:).

Szeretsz duplázni? .

Akkor azt áruld még el, lásd a képet lentebb, h normális-e, ha a bal lábon látható extra cipzár nyitva marad?Mert a jobb oldain megpróbáltam lehúzni, de csak a csizma száráig lehet, utána feszül.
Ez normális?Vagy nem is kell lehúzni odáig, mert direkt azé két cipzáros?

A tépőzár, ha a nadrágot kell, h fogja, akkor a finom belsejét nagyon hamar ki fogja kezdeni
A Dainese-nél láttam egyedül olyat, hogy a csizma a nacin belül van! A kesztyű igen jól mondod a ruhára takar rá!

Rossi is hasonló csimmát használ és neki is nacin belüli a dolog!
link: http://www.superbike.co.uk/ima...

Akkó sör?
Sziasztok!
Lenne egy Finszter ovál dobom eladó,bekötövel, tartóval, a Finszter táblánál horzsolással, és Gyönyörű hanggal természetesen.K5 650s-en volt, 40e-ért!Ha valakit érdekel írjon.....
Majdnem, ezektől a ruha és csizma kívül, vagy belül, ill. kesztyű alá vagy rá kérdésektől majdnem kárt tettem a gépemben.
Csak nem valami baj történt?
Szerintem koptatót lehet rátenni! (tipp)
A ruhánál a kesztyű van kívül ugye?Az takarja a kabátot.

De lent, a csizma takarja a gatyát vagy fordítva?

Mert a csizmámon van tépőzár és gőzöm sincs, h mi lehet a szerepe...

a csizma

tehát aki megfejti, jár az üveg sör érte:)
Nálatok milyen árben van a gyertya (8-as, 9-es is érdekelne), és a légszűrő?
Ja meg X3! De maradjunk a férfias dolgoknál! elvégre egy SV fórum! Az meg, hogy kényelmes legyen egy motor?! Erre azt mondom aki a kényelmet keresi minden áron az vegyen inkább autót! Valjuk be jó néha perverzül elázni egy záporban és küzdeni a természet elemeivel!

"Ez jó mulatság férfimunka ..."
Hát igen,a 161 évesek inkább autóval járjanak........
ja egy fekete 750ila sötét üveggel
A BMW-től bármit!
A Tiedfélékbe a 9-est szoktuk tenni, de ha télen is motorozol akkor a 8-as is jó.
Na jó ha nem lenne kérdés a lé akkor FJR 1300!
bár a buell bejött nagyon de elvből sem vennék ha meg kényelmes motort akarok akkor egy klasszikus jellegű vas Inazuma v Zephyr ,most erre vakarom a lét
Kertikapa hát! Egy olyan motor amin extra az, hogy ne nyomja a combodat az aksi sarka?! Én is vaciláltam rajta, de úgy remeg mint szűzlány a bukkake partyn, és még kényelmetlen is! Ha már chopper akkor a nagy Drag Star. De ha meg nincs pénzkeret és nagy túragép akkor én lehet, hogy BMW! De pontos típust még nem néztem!
Az az R1125 vagy mi a szösz az már inkább sportgép én a rövit streetfighteres gépekről beszélek 2005 körülről azok még átalakított HD blokkokat használtak.
Mondjuk az újabb buellekbe már nem hd hanem ha jól tudom akkor a rotax által gyártott blokk dolgozik.. Tehát max.Erik Buell lévén van köze a hd-hoz..
Lassacskán gyertyát kell cserélnem a vasban.
A gépkönyv NGK CR8E-t ír, de ha a nagyvason kiválasztom típus szerint CR9E-t ad ki.
Létezik, hogy az eltérő évjáratú csővázasokhoz eltérő hőértékű gyertya tartozik?
az öcsém 4honap után megunta igaz előtte gsxr1100ja volt most valami hiper dukit akar,a haverokkal amikor elmentem motorozni én sv ők csak HD 883 meg 1200-k akkor az életemet untam meg azota se járok velük majd ha lesz oldalkocsis ami megy 250-et esetleg mert a hangja az jo
ta a HD az mi kertikapa?
Végül is nem kéne temetni csak nem a klasszikus vonulat jön be.Egy Buell xb9 vagy egy ulysses-t megsasolnék közelebbről.Teljesen más világ mintha a marsról pottyantak volna ide.A minap betámolyogtam a madaras tescoba és legnagyobb meglepetésemre egy vagon gagyi zeus bukó meg valvoline olaj társaságában ki volt állítva egy drag autó meg egy streetfighter-re átalakított buell.Háááát ölég zordul festettek és igen finom műszaki cuccok voltak rajta.
Azert annyira szerintem nem kell temetni a HD-t.