Tényleg belül van...El voltam tájolva, mert eddig csak olyan képet láttam, ahol kívül volt "díszítő elemként"...
Nagy lámerságomban az eladó beszélt rá erre a modellre (eredetileg R-Evo lett volna, de nem volt 45-ös csónakméretben a fekete-fehérből:).
Szeretsz duplázni? .
Akkor azt áruld még el, lásd a képet lentebb, h normális-e, ha a bal lábon látható extra cipzár nyitva marad?Mert a jobb oldain megpróbáltam lehúzni, de csak a csizma száráig lehet, utána feszül.
Ez normális?Vagy nem is kell lehúzni odáig, mert direkt azé két cipzáros?
A tépőzár, ha a nadrágot kell, h fogja, akkor a finom belsejét nagyon hamar ki fogja kezdeni
Sziasztok!
Lenne egy Finszter ovál dobom eladó,bekötövel, tartóval, a Finszter táblánál horzsolással, és Gyönyörű hanggal természetesen.K5 650s-en volt, 40e-ért!Ha valakit érdekel írjon.....
Ja meg X3! De maradjunk a férfias dolgoknál! elvégre egy SV fórum! Az meg, hogy kényelmes legyen egy motor?! Erre azt mondom aki a kényelmet keresi minden áron az vegyen inkább autót! Valjuk be jó néha perverzül elázni egy záporban és küzdeni a természet elemeivel!
bár a buell bejött nagyon de elvből sem vennék ha meg kényelmes motort akarok akkor egy klasszikus jellegű vas Inazuma v Zephyr ,most erre vakarom a lét
Kertikapa hát! Egy olyan motor amin extra az, hogy ne nyomja a combodat az aksi sarka?! Én is vaciláltam rajta, de úgy remeg mint szűzlány a bukkake partyn, és még kényelmetlen is! Ha már chopper akkor a nagy Drag Star. De ha meg nincs pénzkeret és nagy túragép akkor én lehet, hogy BMW! De pontos típust még nem néztem!
Az az R1125 vagy mi a szösz az már inkább sportgép én a rövit streetfighteres gépekről beszélek 2005 körülről azok még átalakított HD blokkokat használtak.
Lassacskán gyertyát kell cserélnem a vasban.
A gépkönyv NGK CR8E-t ír, de ha a nagyvason kiválasztom típus szerint CR9E-t ad ki.
Létezik, hogy az eltérő évjáratú csővázasokhoz eltérő hőértékű gyertya tartozik?
az öcsém 4honap után megunta igaz előtte gsxr1100ja volt most valami hiper dukit akar,a haverokkal amikor elmentem motorozni én sv ők csak HD 883 meg 1200-k akkor az életemet untam meg azota se járok velük majd ha lesz oldalkocsis ami megy 250-et esetleg mert a hangja az jo
Végül is nem kéne temetni csak nem a klasszikus vonulat jön be.Egy Buell xb9 vagy egy ulysses-t megsasolnék közelebbről.Teljesen más világ mintha a marsról pottyantak volna ide.A minap betámolyogtam a madaras tescoba és legnagyobb meglepetésemre egy vagon gagyi zeus bukó meg valvoline olaj társaságában ki volt állítva egy drag autó meg egy streetfighter-re átalakított buell.Háááát ölég zordul festettek és igen finom műszaki cuccok voltak rajta.
Nagy lámerságomban az eladó beszélt rá erre a modellre (eredetileg R-Evo lett volna, de nem volt 45-ös csónakméretben a fekete-fehérből:).
Szeretsz duplázni? .
Akkor azt áruld még el, lásd a képet lentebb, h normális-e, ha a bal lábon látható extra cipzár nyitva marad?Mert a jobb oldain megpróbáltam lehúzni, de csak a csizma száráig lehet, utána feszül.
Ez normális?Vagy nem is kell lehúzni odáig, mert direkt azé két cipzáros?
A tépőzár, ha a nadrágot kell, h fogja, akkor a finom belsejét nagyon hamar ki fogja kezdeni