Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sorban:
1: gumit attól függ mik a terveid, pálya vagy túra esetleg keverve.
2: a gyári dobot inkább ne hekkeld, jó lesz az még a vizsgára, inkább valami E jelü sportdob és ahhoz valóban célszerü írni egy kicsit rajta(mi elég olcsón tesszük, eddig sikerrel)
3: a NIT-nél( http://www.nit.hu/ ) lehet 2 éve magánszemélyként is kötelezőt kötni és motorra mindentől függetlenül 19800/év
Köszi:)!

Ráadásul most 1.398k...200-zal olcsóbb mint ahol megvettem volna...Aztaaa

Milyen gumit érdemes az SV-re felpakolni, ja és hol?Mert én csak a vezetéséhez értek,nem lévén műszaki zseni (egy izzócsere is kihívás )

frpeti: kisSV-hez mennyi a teljes oldalidom?Telifehéren akarom látni:), aztán lehet, h később kerülne rá egy kis fekete dizájnos grafika...Fekete ülést is keresnék hozzá.Az mennyibe kerül?

sportdobot csakis a hangja miatt.Bár nem ragaszkodom hozzá...A gyári dobból eltávolítható a furulya?Szeretném, ha picit öblösebb mély hangja lenne.
Egyébként, sportdobnál kötelező mellé a sportlégszűrő és az injektortérkép átírása, vagy csak javasolt?A teljesítmánynövekedés nem célom, bőven elég lesz nekem (a tudásomnak:) ami szériában benne van.

Ezt a mázlit: utolsó darab náluk a fehér, mert a piac drasztikus visszaesése miatt beszüntetik a mociértékesítést...
S mivel kp-ban akarok kicsengetni, nem akarják átvállalni a forgalombahelyezést.

Mennyi lehet manapság egy forgalombahelyezés?
Illetve, melyik biztosító normális, hol érdemes szerződni?

Zs2
Köszi az infót
Egyébként pályamotorozás vagy utcai motorozás oktatásra számítsunk?
Én a NIT-nél kötöttem mert ott ténylge a legolcsóbb, legalábbis a fuvarozóknak viszont az okozott kár értékének megfelelően számolják az összes nevemen lévő járműre és %-os arányt mondanak. 4 éve szintén egy betétlap miatt 40%-ra emelték a flottámat, egy audit zúzott le egy kolléga.
Szerintem ott valamit elrontottak...jarmuvenkent megy. Regebben biztositonal dolgoztam es voltak flottak, akkor minden egyes autora kulon volt vezetve a bonusz...
ha azota valtozott, akkor bocs...
Köszi mindenkinek.Most lekapom a kolegát a 10 körmiről.
Épp most nézem a manual-t és ott is úgy írja, hogy a szabadonfutó oldaláról kell betekerni a csavart.
Nekem 6 járművem van, e mivel flottában kötöttem így a bonus is flottában növekszik, épp egy betétlap miatt emelkedett meg idén az összes biztim amit régebben kiadott egy kollégám.
szia !
akkor nem kapsz bónuszt ha nincs meg a 9 hónap megfigyelési időszak, ha jóltudom de az autótól teljesen független az biztos. én 6 hónapra kivonatom a motort ideiglenesen a forgalomból október 1-től-március31-ig, ilyenkor erre az időszakra nem kell fizetnem kötelezőt, súlyadót, cascot. ha eljön az április 1 akkor autómatikusan visszakerül a motor a forgalom és már használhatom is ( igaz kivonás alatt is mentem vele párszor megúsztam igazoltatás nélkül de így rizikós közlekedeni ).a költsége 1800 ft volt tavaly és az okmányirodában csinálják, arra kell figyelni, hogy kis betükkel írjanak a forgalmiba , lehetőleg csak egy sort használjanak fel minden alkalomkor mert akkor később kell cseréltetni a forgalmit. bónuszban nem ugrok sosem mindig az elsőben maradok, de ugrással sem csökken annyit a kötelezőm mint amennyit így spórolok. ezt egy ismerősöm ajánlotta ő már évekóta így csinálja.
Ez tenyleg baromsag....Minden jarmuveden kulon fut a bonusz...es fuggetlenek egymastol. Szoval meg ha valamelyikkel balasetet is okozol, attol meg a masik bonusza nem valtozik...
Igen ez a szabadonfutó csavarjai,nálam még nem volt szétszedve ez előtt de szerintem az előző tulajnál sem,menetrögzítő maradványait nem igazán látom a csavarokon de most azzal fogom összerakni!Szerintem rosszul emlékszel mert a másik oldalról nem lehet megcsavarozni!
Egyébként egy óra alatt sikerült hozzá mindent beszereznem és kb 30 rugó lesz ez a mai kis móka!
generátor:15e
olaj+szűrő:7000e
2 tömítés 4e
telefon gázolaj desztvíz fagyálló..............

hogy lökjem meg a zannyát...........
Köszi akkor a kolegám a láma.
Külön van a bónusz.
Nekem van mindkettőre.
Csak annyit tudok,hogy nekem a K2-esre simán felment a 2005-ös Honda CBR 1000R elsővillája.Az SV csapágy belső átmérője pont passzol a Honda kiflijének a tengelyátmérőjével.Tehát a gyári SV csapágyakkal összerakható simán még hézagolni sem kell! Ha a K4 és a K2 ccsapágya azonos akkor neked is működik.
Kérdés:
Megjött az első biztosítós csekkem.Csak van egy nagytudású kolegám ő beszólt hogyha van kocsimon bónusz akkor motorra nem adnak bónusz.Én mondtam hogy ekkor emeletes marhaság nincs de azért nyugtassatok meg hogy tényleg később lessz bonuszom.
Ez a forgórészen a szabadonfutó csavarjainak tűnnek, volt szétszedve régebben ez a rész? Ez nekem is lazult fel a régi 650-en és olyan hangot adott mintha csapágyas lenne, de előtte az előző tulaj szétszedette a blokkot és nem tettek rá menetrögzítőt így lelazult. Viszont én úgy emlékszem mintha a túloldalról lenne behajtva a csavar........
szia !
itt van fehérben vadi új nincs forgalomba helyezve, amúgy Esztergomi kereskedés a használtautó.hu-n megtudod nézni, a legelső kiemelt hírdetés az SUZUKI SV-k között ( http://www.hasznaltauto.hu/3056040_suzuki_sv650sk8_2008 ) : www.jdsuzuki.hu
Ez tiszta horror.
Na erre számítottam a legkevésbé!A generátor forgórész csavarjai kitekeredtek és megzabálta az állórészt!A legnagyobb méreg az hogy előtte leszedtem a kuplung oldali deknit is!
Ha van valakinek véletlen egy generátor állórésze csörgessen már meg légyszíves
,mert nem leszek netközelben,megyek alkatrészbeszerző útra!
06304604073
Szia Mindenki!

Remélem tudtok segíteni! K4 SV 650 em van, minden nap használom melóba járni, hétvégén meg túra+asszony. a probléma következő, felénk (is) szarok az utak és állandóan szitálok, elpattogok kanyarban, 1,345 méter széles majré csíkom van, és minden ami ezzel jár.
Népszerű átépítés az sv-knek a teló+fék csere (gsx-r 600-750 gyárira). Elég nehéz találni ilyen cuccokat olcsón, nekem most mégis sikerült, csak nem tudom h kompatibilis e a k4es Sv vel a k6os gixxer hácccázz komplett eleje. Azt tudom h k4 gixxer jó a k4 sv hez.
röviden ennyi, előre is kösz a válaszokat, ill. ha vki csinált már ilyen módosítást örömmel veszem a kommentjeit. Ne adj isten vkinek van eladó gsx-r 600-750 telója fékkel tárcsával kerékkel hidakkal....:D Széles utat!
Na ez szép, pedig 650-re ez nem jellemző. Kiváncsi vagyok mit találsz. Váltani is nehéz volt előtte? Lánc nem volt feszes? Mert akkor a kislánckerék csapágy megadhatja magát.
A gyári gumi kaka! A sportdob meg szerintem inkább csak a hangzás miatt jó! De gyárival is élvezetes! Egyszer volt nálam egy nyitott rendszeres SV 650 s és kajak megfájdult a fejem egy Budapest-Balaton távon! Én sima dob párti vagyok!
Szia!

Fehérből (K8) nem tudom mennyire maradt máshol raktáron! Én annó a KINGROAD-nál vettem! Bele lehetett alkudni ezt-azt az árba (alacsonyabb ülés, névreírás, forgalomba helyezés, tankpad). De ha hitelre veszed nekik az a megérősebb és Ők abból fognak neked többet engedni!

Mire kell vigyázni? Magadra és a motorodra! Semmi probléma nincs vele és ha olyan vagy mint én és hiszel a bejáratásban akkor arra figyelj!

Üdv. budmyke!
Nahh!Elfosta ma magát a sárkány!Mentem be melózni és Üllő előtt valami nagyon randa hang jött a váltóból (mintha valamelyik csapágy ment volna szét) aztán meg is állt!Most kezdek hozzá szétszedni,majd beszámolok nektek a fejleményekről!
Alkunál arra gondoltam, h kapásból sportdobbal szeretném elhozni.Érdemes 2 dobot felrakni a 650-re, vagy csak a szépsége miatt rakják fel páran?
Gyári gumik maradhatnak, vagy cseréljem le?
(a legtöbbet akarom kihozni a kicsikéből:)