Ha már Harley, akkor nem Sportster. Az tényleg nemsok mindenre jó, pont a legutóbbi Motorrevűben volt egy 883-as Iron tesztje, az ott elmondottak alapján nem venném meg.
Azon kívül hogy állítólag rosszabb mint az olasz gépek talán az hogy kell egy autósmozi a megforduláshoz.
Ám van egy eladó SR50-es ditechem.Tök pöpec cucc.
(na jó vicc volt)
Ám tényleg van.
En most ott tartok, hogy lehet eleg lenne egy kisebb motor is, mint az 1000es SV. Sajnos nagyjabol munkabajarasra tudom hasznalni mostanaban...Meg a HD Sportsteren is elgondolkodtam, ami fele olyan eros...
Vagy bennem van a hiba?
nem tetszik, és a marketingje is iszonyatos... metroszexuális csávókkal meg nyikhaj kiscsajokkal reklámozzák, mintha csak egy 50ccm városi ugrabugra lenne... mégiscsak 650! de egyetértek, az SV az motorabb motor. a GSR-t nem értem miért fikázzátok, nekem pl az eleje bejön. (lámpa+műszer). az tényleg szánalom, hogy a gs500 helyére kerül az sv. ez elég méltánytalan sors. ugyanis tudjuk h a suzuki a legolcsóbb a 4 japán közül, és a suzukin belül pedig a klassz kis sv-t pozicionálják a nagymotorok közül legalulra... kár érte. nem mintha számítana, hogy mit hova pozicionálnak, ha egyszer JÓ. Látom írjátok h ki mit választana, ha megtehetné: én triumph street triple-t, vagy duki 848-at. de az sv is teljesen tökéletes.
GSR? Jó én személyes sértettségből nem szeretem, de amúgy is így alakulhatott ki kb: A Yamaha fazer és a Honda hornet keverve egy kis firenzei homokos "dizájnnal"! Nekem pont azt nem adja vissza amit egy motornak kellene!
Meghát ez a blokk kérdés is:
-Te mit rakjunk bele?
-Hááát van még gixxerblokból egy pármillió darab azt!
A Gladiust meg ne is említsük! Förtelem!
3-ai MERSZ-re keresek kölcsön (nem ingyen) vagy olcsón megvételre 120+160 sportgumit (nem feltétlen pályagumi). akár nagyon használtat is, tulképp csak erre a pályanapra kell.
Akinek van, kérem jelezze.
Köszönöm!
Gladisu meg GSR? Nektek nincs ízlésetek :)
Az SV sokkal egyedibb megjelenésű sztem. Mindazonáltal kis ráfordítással az Sv-ből elég jó motort lehet csinálni, mert nagyon univerzális.
Valahogy egyet értek az előttem szólval.Az hogy picit modernebb a forma az tök jó.De a blokk ugyanaz ez jó mert ami fájóbb a futómű maradt ugyanaz így nem értem hogy a pár fröccsöntött műanyag miatt mért adjak ki jó 3-400e rel többet?
A gsr igaz 4 hegeres de legalább erősebb jobb a futómű.
Ám van egy eladó SR50-es ditechem.Tök pöpec cucc.
(na jó vicc volt)
Ám tényleg van.
Vagy bennem van a hiba?
Meghát ez a blokk kérdés is:
-Te mit rakjunk bele?
-Hááát van még gixxerblokból egy pármillió darab azt!
A Gladiust meg ne is említsük! Förtelem!
Akinek van, kérem jelezze.
Köszönöm!
Az SV sokkal egyedibb megjelenésű sztem. Mindazonáltal kis ráfordítással az Sv-ből elég jó motort lehet csinálni, mert nagyon univerzális.
Én inkább a Triumph Speed Triple-re lennék kiváncsi.
A gsr igaz 4 hegeres de legalább erősebb jobb a futómű.