Így megszívni...
Akivel megdumáltam a lefoglalást péntek délután, az nem beszélt a kollégájával, csak ma reggel.Azt kiderült, h amire én foglalóztam, azt már más előttem kicsivel lefoglalta:(((
Reménykedhetem, h talán a másik tag meggondolja magát, ami kétséges a lefoglalózás után...
túl jónak tűnt 1.398e-ért...Fenébe.
Szia, Akkor biztosan így van, valószínű kevertem a 650-essel. A címem szabi7104@freemail.hu. Erre küldhetnéd az 1000-es lánc garnitúra árát, ha van arany színben annak is érdekelne az ára, és a típusa is. Üdv: Szabi
Az előbb írtam le hol kell érdeklődni oldalidom ügyben, olvass vissza...
Amúgy ezresnél ugyanaz az áttétel S-nél és N-nél, 650-nél tér el hátul egy foggal, és más a lánc hossza.
Hát ha mindenképp egyedit szeretnél a minap pont itt a fotogalériák közt láttam egy 1000-est.Na valami hasonlóval még el is bíbelődnék ha lene pénzem.1000-es
No z azon lévő cuccok közt van a street-machines fejidomok KB 3x jobban néznek ki mint a CB fejidom és sokkal egyedibb.
Azért akarok hozzányúlni, mert egyenes kormánnyal kényelmesebb lenne, de az egyenes kormányhoz ez a fejidom nem illik szerintem! Ezért gondoltam, hogy valami kisebbet teszek rá, és mivel a hondáé pont tetszik......:D! Kb. ilyen filinget akarok.....
Vettem.Bár a táblázat szerint inkább a Kraz első rugó lenne az ideális.
Ha aszondod buherálás nélkül egyszerűen befér a kawáé is és árban annyi mint a gsx-r é akkor majd az lessz.
Ebben teljesen igazad van.Egy gondom van vele,hogy sajnos nincs pénzünk WP-re vagy Öhlinsre,mert 150-200ezer körül mozognak a hátsó teló áraik.Én mivel a gyári gsxr és kawa telók 20ezer körül mozognak ez inkább elérhető számunkra.Állítható rajtuk minden az igaz,hogy nem olyan finoman mint egy Öhinsen,de nekünk utcára tökéletesen megfelel.Mivel te pályázol és oda finomabb futómű kell ha a helyedben lennék tényleg egy Öhlinsre gyűjtenék
Nem akarom eltudományoskodni a dolgot,csak segíteni akarok Zolinak,ha már venni akkar valamit akkor jót vegyen ne rosszat.De nyilván mindenki arra költi a pénzét amire akarja
Igen könnyen meglehet,hogy közel egyforma a súlya a két motornak.Itt a gond azzal van,hogy neked nem megfeleő a súlyod a gátlóhoz.Nézzünk egy gyönyörű szép táblázatot a racetech-től:
gsxr1000 K4:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.6 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 195 lbs or 89 kg
kawa K4 zx6r:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 9.7 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 220 lbs or 100 kg
Itt az ideális pilóta súlyon van a hangsúly.Nem azt mondom,hogy a gixxer teló nem lenne jó neked,csak azt,hogy az idális a kawa teló lenne a motorodba a súlyod miatt.Mindenkinek egyéni döntése én csak azt mondom ha már cserélni akar az ember valamit a motoron,akkor azt a megfelelő alkatrészre cserélje,felesleges pénzt kidobni egy oda nem illő motyóra.
Egy 2006-os 1000-es SV-re keresek komplett első fejidomot, lámpával, műszerfallal, konzollal, plexivel. Lehetőleg fekete szinbe, de ezen már nem mulik. Elfogadható áron. Ha valaki tudna ebben nekem segíten, akkor jelezzen már. Köszi 70/27-44-085
Akivel megdumáltam a lefoglalást péntek délután, az nem beszélt a kollégájával, csak ma reggel.Azt kiderült, h amire én foglalóztam, azt már más előttem kicsivel lefoglalta:(((
Reménykedhetem, h talán a másik tag meggondolja magát, ami kétséges a lefoglalózás után...
túl jónak tűnt 1.398e-ért...Fenébe.
Amúgy ezresnél ugyanaz az áttétel S-nél és N-nél, 650-nél tér el hátul egy foggal, és más a lánc hossza.
szerviz@svmedia.hu
No z azon lévő cuccok közt van a street-machines fejidomok KB 3x jobban néznek ki mint a CB fejidom és sokkal egyedibb.
Vétek lenne hozzányúlni!
Szeretném majd átalakítani a 650S-emet! Egyenes kormányt szeretnék, meg valami fejidomot.....talán CB1000esét!
Szerintetek jól nézne ki?
Ha aszondod buherálás nélkül egyszerűen befér a kawáé is és árban annyi mint a gsx-r é akkor majd az lessz.
Nem akarom eltudományoskodni a dolgot,csak segíteni akarok Zolinak,ha már venni akkar valamit akkor jót vegyen ne rosszat.De nyilván mindenki arra költi a pénzét amire akarja
gsxr1000 K4:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.6 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 195 lbs or 89 kg
kawa K4 zx6r:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 9.7 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 220 lbs or 100 kg
Táblázat by www.racetech.com
Itt az ideális pilóta súlyon van a hangsúly.Nem azt mondom,hogy a gixxer teló nem lenne jó neked,csak azt,hogy az idális a kawa teló lenne a motorodba a súlyod miatt.Mindenkinek egyéni döntése én csak azt mondom ha már cserélni akar az ember valamit a motoron,akkor azt a megfelelő alkatrészre cserélje,felesleges pénzt kidobni egy oda nem illő motyóra.
Egy 2006-os 1000-es SV-re keresek komplett első fejidomot, lámpával, műszerfallal, konzollal, plexivel. Lehetőleg fekete szinbe, de ezen már nem mulik. Elfogadható áron. Ha valaki tudna ebben nekem segíten, akkor jelezzen már. Köszi 70/27-44-085