Ajánlottak még Shell Advance Ultrát,de nekem a Motul szimpatikusabb.Az 5100-es elégséges utcára,még akkor is ha autópályán tartósan 140-150 körüli a tempó?
Szerintem a 650-be ezt még a pályázók is túlzásnak tartják, persze jobb, de amit Fr írt még laza pályára is elég ráadásul a 650-es nem egy melegedős fajta, az ezres már inkább.
Szerintem tök felesleges. Bőven jó lesz utcára a 7100, vagy tudok fuchs-ot neked, ami éster alapú mint a Motul, ugyanúgy bevált, ám teljesíti pl az MA2-t és API besorolásban is jobb mint a Motul azonos kategóriája. Ebből a sima Pro4 lenne jó neked, ami a 7100-nál jobb.
Nem, 3 régit és 2 újabbat láttam szétszedve és mindnek repedezett volt mindkét kereke. Igaz bontóban láttam olyan K1-est aminek szép állapotban volt(németből származott), de azt lehet hogy cserélték. Végülis ha leveszed a deknit akkor rögtön látszik. Egy olajcserénél ez könnyen nem nagy plussz munkával megoldható. Ezt ajánlom mindenkinek, akinek eltört a kerék és csapágyas lett annak sem mondták egy szervízben sem, hogy cserélje le pedig vezetett könyve volt.
Ne haragudjatok hogy csak így bepofátlankodok a beszélgetésbe de alkatrészt keresek 2005ös sv650-hez...
fejidom kellene lámpával plexivel és tartókonzol.
minden megoldás érdekelne színben nem érdekel mert nem hiszem hogy válogatni lehetne ha lenne esetleg sok akkor kék.tudtok esetleg nekem bontót mondani vagy itt ha van valakinek szívesen felvásárolnám értelmes keretek közt.
ha finom árban van akkor még egy hűtő is érdekelne..
köszönöm a bármilyennemű segítséget!
Szia Sanyi ! A véleményedre lennék kíváncsi. A multkor írtam,hogy egy kicsit cicerek a blokk, mintha szelepes lenne. Viszont eddig Shel kuton tankoltam szinte mindíg, most úgy hozta a sors, hogy mol nál tankoltam kétszer egymás után és teljesen eltünt a hang és zajtalan a blokk(szinte), lehet ez a benzintől. Elvileg ugyan azt adják minden kúton, lehet,hogy mégse,ill.ez befolyásolhatja?. Szerinted?
Felhívtam a Motorradot tömítés és fogaskerék ügyben, és azt mondta a szervizes faszi, hogy ő még nem találkozott ezzel a problémával, pedig egy pár SV már megfordult ott...
Nem lehet, hogy egyedi eset volt a tiéd?
Huhh. Köszi a kimerítő válaszokat. Nekem Opel Omegaba lesz, meg az SV-be. Kipróbálom, oszt majd elválik. Végülis ha roszabb nem lesz nem veszítettem semmit.
Vannak iylen tisztítóim, használom is őket, de hogy mennyire használnak az jó kérdés. 1-2 lovat meg se éreznél amúgy...
Üzemanyag rendszer tisztító adalék
Megelőzi a lerakódások képződését a karburátorban és a befecskendezőben, véd a rozsdásodástól, csökkenti az előgyújtást, keni az üzemanyagrendszert, megkönnyíti a hidegindítást. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. Normál használatnál 2000km-ént egy tankoláshoz, városban minden tankoláshoz ajánlott.
Injektortiszító
Csökkenti az üzemanyag fogyasztást, javítja a motor teljesítményét, biztosítja a pumpák, szelepek és befecskendezők folyamatos tisztítását és kenését. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. 4000Km-enként célszerű használni.
Égéstértisztító
Növeli a teljesítményt, csökkenti a káros anyag kibocsájtást, csökkenti a fogyasztást. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. 5000Km-enként célszerű használni.
Na ez az tök tuti kis verdák.Bár a stilot nem komálom túl német hogy olasz legyen formára és túl olasz hogy német legyen a megbízhatóságban.De érdekes hogy a punto túlélt 135000 Km de talán 1x volt beledöntve ilyen lötyi az sem adott plusszt pedig kapja az ívet rendesen tartani kell 3500-5000 közt hogy felvegye a lépést a nagyokkal.
Hát ez az inyektortisztító dolog sosem jött be nálam.Ugyanúgy ment a gép tőle se jobban se rosszabbul.Igaz mindkettő digó gép volt lehet a patent német meg japo technika jobban díjazza.pont mint az evo meg V izé meg 100-as benzin.Semmi változás.
Egy öregecske 1.8-as Mondeóba, de hogy milyen márka volt már nem emlékszem. Mol kúton vettem és egy tank benzinhez kellett tölteni, talán 1400 ft volt. Talán STP volt a
Az O gyűrü ereszt, ha nem nagyon akkor hagyd a bánatba, a legtöbb 1000-en enged, de nem jelentős, néha letörlöd és annyi, ha kicseréled az is ereszteni fog, érdekes ezt a K7 utániaknál látni az előbbiek az olajszint ellenőrző ablaknál eresztenek.
Ne haragudjatok hogy csak így bepofátlankodok a beszélgetésbe de alkatrészt keresek 2005ös sv650-hez...
fejidom kellene lámpával plexivel és tartókonzol.
minden megoldás érdekelne színben nem érdekel mert nem hiszem hogy válogatni lehetne ha lenne esetleg sok akkor kék.tudtok esetleg nekem bontót mondani vagy itt ha van valakinek szívesen felvásárolnám értelmes keretek közt.
ha finom árban van akkor még egy hűtő is érdekelne..
köszönöm a bármilyennemű segítséget!
Nem lehet, hogy egyedi eset volt a tiéd?
Üzemanyag rendszer tisztító adalék
Megelőzi a lerakódások képződését a karburátorban és a befecskendezőben, véd a rozsdásodástól, csökkenti az előgyújtást, keni az üzemanyagrendszert, megkönnyíti a hidegindítást. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. Normál használatnál 2000km-ént egy tankoláshoz, városban minden tankoláshoz ajánlott.
Injektortiszító
Csökkenti az üzemanyag fogyasztást, javítja a motor teljesítményét, biztosítja a pumpák, szelepek és befecskendezők folyamatos tisztítását és kenését. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. 4000Km-enként célszerű használni.
Égéstértisztító
Növeli a teljesítményt, csökkenti a káros anyag kibocsájtást, csökkenti a fogyasztást. Motorba egy flakon kb 4 tankolásra elegendő. 5000Km-enként célszerű használni.