Gyujtáskulcs.Lejtőn bőszen nyomom a lábféket.Amúgy is kell bazirgászni a kulcsot mikor kiveszem akkor már mindegy és egyszer a guta megütött mert nyomom az indítót és nem indult asztittem lerohad pedig csak a kapcsoló úgymaradt.Gss féle emelő nagyon stabil és fain meg jobbára irtó pénztárcakímélő.
Üdv!Keresek SV 1000 S-hez gyári kipufogokat vagy jobb oldali Raptor dobot,illetve kellene jobb oldali lábtarto,fékkar elsö-hátso,jobb tükör,jobb és baloldali ülésidomot összefogo müanyag idom(hátso lámpát takarja).Tel:06306136131 vagy pzsolnai@gmail.com Köszi
gyujtáskulcs, csak lejtőn a kapcsoló.........azt hiszem Te kérdezted mennyi lenne a biker-liftes emelő.....nincs jó hírem mert nem sokkal olcsóbban jutok hozzá mint a kisker ár, így 17500 lenne az adapterrel együtt a hátsó....
1.kuplungkarban a kapcsoló
2.sztender kapcsoló (csak ha sebességben van akkor nem indít!)
3.önindító relé
4.önindító szénkefék
ezeken kívül érdemes ellenőrizni a csatlakozásokat!
Énis igyjártam napokba egyszercsak nem indult és kuplungkar alatt lévő csatlakozo volt kicsuszva kicsitse voltam ideges hogy ezert szarakodtam .....namind1 hátha neked sincs nagyobb problémád
Őőő izé gondolkodom rajta hogy spajzolnom kéne öcsém regelve van ebayon de kuplungkart nemigen láttam feketében.Most találtam váltókart de az egyik tuti nem jó a másik meg fura a képen.Még kutakodom az angliusoknál. váltókar, passz hogy jó e 650-re
Szia. Ha esetleg rendelnétek és van rá lehetőség beszálnék én is, így a pósta költség oszlana. Nekem fék és kuplung kar is kellene feketében, szeretném az összes fém színt lecserélni a motoron feketére(amennyire lehetséges). az eén motorom 1000-es de gondolom nincs külömbség. Szóval ha rendelnétek és beleférek,beszálnék.Üdv: Szabi
Nem szeretnék minden motornál új emelőt venni.
sajnos nem vagyok bp-i, és nem is igen fordulok meg arra. Jól gondolom, h "házilag" nem lehet megoldani?
Köszönöm a segítséget.
Üdv Stavi
Akkor asszem marad a gss.
http://totalcar.hu/magazin/vel...!1
Mivel szoktátok leállítani gyújtáskulcs, vagy a kormánykapcsoló?
2.sztender kapcsoló (csak ha sebességben van akkor nem indít!)
3.önindító relé
4.önindító szénkefék
ezeken kívül érdemes ellenőrizni a csatlakozásokat!
Örülnék hogyha valaki tudna segíteni.
Az SV-men minden kap áramot de az öninditó nem indit.
Van valami tipp valakinek?
Elöre is köszi.
Amennyiben kiderül, hogy jó az előbbi váltókar vagy addig esetleg lesz jó 650-hez akkor csatlakoznék én is ha megoldható és nem gond.
1000
váltókar, passz hogy jó e 650-re