Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bezony! 120as motoros százhúszast nem látsz versenyeken abban biztos lehetsz! Ki is röhögik az olyanokat mint én aki 120as motorral foglalkozik, de amint mondtam nekem utcára kell. A favorit/felicia/fabia motorok hivatalossá tétele viszont nekem drága lenne egyellőre, meg nem is szeretik még akkor sem ha 100%-osan hivatalos. Képek: 1. kép 120as motor Lada karbival, 2. kép favorit motor dupla 40-es dellorto-val. Ja és mind2 az én művem! A Skoda ugyanaz... :)
ezek szerint én favorit-motoros százhúszasokat láttam :)
sorry!
Hát azért is vagyok itt, hogy jól körüljárjam a témát! :) A fúvókák talán nem okoznak túl nagy gondot, mert amint említetted a dörzsár megoldható, meg van 1 jó ismerősöm, aki szok tudni segíteni motoralkatrészügyben. A benzinmennyiség meg hát... Szerintem elég neki(ha másnem amit lehet adni neki max), mert nem megy akkora fordulaton a skodi mint az SV, főleg, hogy a mostani motoromat utcára csinálom inkább nyomatékra. Hát a feladat adott, majd kíváncsi leszek mire jutok! :)
Az a "baj", hogy a 120as motor ugyebár 5 csatornás (3 kipuff, 2 szívó) hengerfejjel rendelkezik. Erre alapból nem rakhatok dupla karbit (weber és társai), hanem vagy 1 duplatorkú 40es karbit, vagy a motorkarbik. Namost 1.2-es mocin próbáltam már mind2-t. A weberes saját volt, a motorkarbis (Keihin CV Honda CB450-ről) egy ismié. Mind a 2 Skodát ugyanazon a helyen szinkronizáltattuk + fúvókázás, stb stb stb. Tehát lényegében mind2 karbi rá lett szabva az adott motorra. A külömbség lényegesen jobb volt a Keihin javára. Mind fogyasztásban, mind pedig gyorsulásban, nyomatékban. Viszont Favorit(1.3), Felicia(1.3), Fabia(1.4-1.5) motoroknál fordított a helyzet. Az 8 csatornás hengerfejjel van szerelve. Ennél a dupla 40-es fekvő weber/dellorto sokkal jobb, mint a 900-as CBR karbisora. Ezt ugyanazon a motoron próbáltuk(Favorit 1.3), szintén egy helyen beállíttatva, és itt tényleg jobb volt a weber. Ami skodákat láttál iszonyúakat azok többnyire 1.4-es Fabia motorral, vagy 1.3-as Feliciával mentek. Igazad van ezekre jobbak a weber és társaik duplán, de a 120asnál más a helyzet + nekem nem versenyre kell, hanem utcára. (nade mégsem a Jikov 32 EDSR karbival) :)
én hengerenként raknék egyet, ki is jön a ccm nagyjából.
Viszont jó alaposan járd körül a témát!
Pláne, hogy ugye jelentős a különbség, mivel a motorporlasztók membránosak! Aztán a fúvókák beszerzése se olyan egyszerű, bár feldörzsárazhatóak. Azthiszem az Sv is az a 39-es mikuni van, mint az én Hyosungomon. Végülis kettő szerintem megetet egy 1,2-es skoda motort. Szinkronizálás megoldható. Bár talán kicsit kicsi az úszóházban lévő benzin mennyiség egy kétszer akkora, kétszer többhengeres motornak.
mindenesetre szép feladat!
az "iszonyú"-t persze pozitív értelemben gondoltam :)
Szia, nekem az a tapasztalatom, hogy járt utat a járatlanért... a múltkor mentem a Skodaklubos Speed Proex kupán (dellortós Ladával), és olyan Skodákat láttam, hogy iszonyú. A jobbak weberesek, dellortósak voltak. Szerinted mi a hátránya? Én a Ladán csak előnyét tapasztalom. Iszonyatosan megy fullos üzemben, alig fogyaszt átmeneti üzemben, télen-nyáron pöccre indul, és úgy porlaszt, hogy szivatót évek óta nem használok... Én is gondolkoztam sornégyes motorról karbi sor átrakásán, de annyira más a motorok karakterisztikája (üzemi fordulat, furat/löket, stb), hogy lebeszéltek róla.
Nem bántásnak vettem, csak a kettőnk közti ismeretlenségnek. Részben igazad van nem ismerem ezeket a karbikat azért is kérdeztem(szerintem ha valaki valamit nem tud akkor kérdez). Az átalakításról meg annyit, hogy ha tudom, hogy ezeknek a karbiknak hogyan kell állniuk, onnantól bármikor belefogok bármibe! ;) Ettől 1000x nagyobb átalakításokba mentem már bele autókon(főként az említetten)! Fullos hengerfejmegmunkálástól, szívócsonk, kipufogókészítésen át dupla WEBER DCOM40 saját autóra szabásáig.... Na ebbe nem akarok belemenni, lényeg, hogy tudjam hogyan kell állnia a karbiknak! Ja és köszi Neked is az infót!
Szia! Köszi szépen az infókat. 120as Skodába kellene majd, és előbb leinformálom a karbikat(mert ezeket annyira még nem ismerem), hogy milyen szívócsonkot gyártsak majd nekik... Sokat segítettél, köszi!
Nem V2-es az autó, hanem soros 4-es. Nem véletlenül kérdezem ezt a karbit, mert a weber, dellorto, solex karbiknak (fekvő dupla 40esek) van 1 kis hátrányuk ezekkel szemben, de aki tudja annak nem kell ezt mesélni. Köszi azért, hogy írtál, valamire majdcsak haladok. Üdw.
Ennyi időm azért mindíg van, egy motoros egyébként se siessen , Mennyibe kerül?
Sziasztok most megyek megnézni egy 2006 os 650 s 9000 km futott van valami amire érdemes odafigyelni ?
A válaszokat előre is köszi !
vannak esőáramú meg horizontális karbik.
az úszóház úgy van ahogy más is mondja, lefelé kell mutasson.
elfordítod, nem jól működik az úszó, kifolyik a benzin.
Nem bántásból, hanem 10+ éves tapasztalatból mondom: ha ez a kérdés így felmerült Benned, akkor nem értesz hozzá annyira, hogy egy ilyen átalakításba belekezdj. Szerintem felejtsd el.
Nem mindegy! Az úszóház, és a fúvókák úgy vannak kialakítva, hogy erősen döntött helyzetben ér bele úgy a benzinbe, hogy jó legyen neki! Egyébként szétszedhető a két porlasztó, és persze nem kell akkora dőlés esetleg, mint a motoron, de azért vízszintes szívótorokkal nem biztos, hogy működni fog úgy, ahogy kell!
Egyébként Vaterán árulnak SV 650 porlasztót.
Milyen autóra kell?
Hát v2-es autót is rég láttam de hajrá.A karbik elméletileg elég nagy dőlést engedélyeznek .Igaz szerintem egy autókarbival könyebb lenne a dolgod.A két karbi össze van fogva asszem egy vasalattal és azért állnak így mert a két henger szívócsövei ezt követelik meg.Valami ladára készített weberrel egyszerűbb lene a dolog.
Sziasztok! Lenne 1 nagyon nagy kér(d)ésem. SV650 karbipárját szeretném autóra rakni. Látva, hogy hogyan áll a Suzukin a 2 karbi, kérdezném, hogy autón is így kellene állnia? Arra akarok kilyukadni, hogy mennyire számít ezeknél a karbiknál a dőlési szöge? Mind1, hogy vízszintesen van, vagy így mint a Suzukin majdnem függőlegesen? Ha tudok segíteni nagyon köszi! Ide is írhattok: Spieler1.2@freemail.hu
ár?
Hello, ha lehűlt a gép akkor 20 perc, de azt meg kell várni.
ELADÓ AZ ENYÉM IS!
jano2@citromail.hu
Szia!Igen érdekelne! Infót kérek és beszélünk!
Szia!
Van hát! Eltéveszthetetlen választás! Egyszerüen blyutifull!
Ha kell e-bay-ról valami akkor szólj!
Szia!Nekem van egy elado 2004-es sv 650s-em!Ha érdekel irj!Köszi!
Szia Sanyi!
Bocsi,hogy eltüntem de nem voltam gép közelben pár napot.
Köszi az infókat, érdekelne a szinkron, mennyibe kerül és kb. mennyi idő alatt vagy meg vele?