Hali!
Gondok az sv-mel...
Egy 2004 év végi 650s-ről van szó, 20e km-el, szervíz után. A hiba pedig a következő: néha leáll. Pl: Meleg motornál, ha egy kis gázzal inditom akkor felpörög, és utánna kapásból leáll. Ha gáz nélkül inditom, és mikor beindult, utánna húzok neki egy kövéret (7e-8e) akkor is leáll. VAgy pl ha menet közbe üresbe, vagy behúzott kuplungal kicsit megtúráztatom akkor is leáll. Nem mindig úgy az esetek harmadában. Utánna kis köszörülés után ugyan beindul, de tovabb kell tekertetni az öninditót, mint mondjuk a reggeli első hideg inditásnál. A gyári dob van rajta, csak a folytás van belőle kivéve -- az injektor térképhez nem lett nyúlva. Én elsőre gyertyára gondoltam, most zsír új Denso van benne, de a hiba megmaradt. Ami furcsa, hogy a fogyasztás jó 5 és 8 liter közötti, a moci is megy mint az állat. Szépen egyenletesen húz, nem dadog, nem rángat, semmilyen fordulatszám tartományban :s. Ha van terhelés, akár hogy cibálhatom, nem áll le, veszi szépen a fordulatot, csak üresben túráztatva fodul elő h lefullad.
Van vkinek ötlete, h mi lehet a baj? merre nézelődjek?
Előre is köszi minden segítséget, üdv Stavi
Meg lehet venni ha szívni akartok :D
Én csak leírtam amit látok, de nem cáfolt meg senki...
És ezt csak egy kép alapján... Képzelem mi lehet még élőben.
sziasztok!
Eladnám sv 1000s típusú motoromat hátha esetleg érdekel valakit A motor magyarországi,szervízkönyves és sérülésmentes.Extrák:sötétített plexi,gyári teljes idom és űléstakaró púp.Giannelli titán kipufogó vagy választható hozzá Egrus shorty oval kipufogó is.Elől Lucas fémfékcső,Prop-tech sebességfokozat kijelző.
Az ár alkuképes valamilyen szinten 1,65mft.Esetleg extrák nélkűl is eladó 1,45mft-ért.
Akit érdekel ezen a számon elérhet:30/9089573
A szinkronnak csak akkor van érezhető hatása ha a mostani állapotban rossz. Az eddig mért SV-k nagy részén volt hatás mert állítani kellett, de volt ami jó volt. A mai gépen(Hentes) volt érezhető hatás, Neki írtunk is a sportdob miatt. Kiváncsi vagyok, hogy beválik-e?
A sport dobot most cseréltem vissza az eredetire, a rendőrök megvannak őrülve(felénk), sport szűröm nincs, tehát akkor elég lenne egy szinkron is(szerintem).Foglak keresni,addig is köszi az infókat. Itt a fórumon megtaláljuk egymást.
Most csináltam meg a 48ezres kötelezőt de azthiszem a következőnél veszek most már én is egy sportszűrőt mert a papírbetétes 6000 km. után mocskosul ganés és nem is lehet normálisan kifújni!Gyárilag meg 18000-ként írják a cserét....Pfffff..
Ebből kifolyólag a következő szervíznél megkereslek benneteket egy injectortérkép átvésésre!
De majd jön ő is.
http://szerviz.svmedia.hu/
Gondok az sv-mel...
Egy 2004 év végi 650s-ről van szó, 20e km-el, szervíz után. A hiba pedig a következő: néha leáll. Pl: Meleg motornál, ha egy kis gázzal inditom akkor felpörög, és utánna kapásból leáll. Ha gáz nélkül inditom, és mikor beindult, utánna húzok neki egy kövéret (7e-8e) akkor is leáll. VAgy pl ha menet közbe üresbe, vagy behúzott kuplungal kicsit megtúráztatom akkor is leáll. Nem mindig úgy az esetek harmadában. Utánna kis köszörülés után ugyan beindul, de tovabb kell tekertetni az öninditót, mint mondjuk a reggeli első hideg inditásnál. A gyári dob van rajta, csak a folytás van belőle kivéve -- az injektor térképhez nem lett nyúlva. Én elsőre gyertyára gondoltam, most zsír új Denso van benne, de a hiba megmaradt. Ami furcsa, hogy a fogyasztás jó 5 és 8 liter közötti, a moci is megy mint az állat. Szépen egyenletesen húz, nem dadog, nem rángat, semmilyen fordulatszám tartományban :s. Ha van terhelés, akár hogy cibálhatom, nem áll le, veszi szépen a fordulatot, csak üresben túráztatva fodul elő h lefullad.
Van vkinek ötlete, h mi lehet a baj? merre nézelődjek?
Előre is köszi minden segítséget, üdv Stavi
Elnézést, de elírtam, nem A1-el, hanem A korlátozottal lehet vezetni. Egyébként elkelt a motor, úgyhogy tárgytalan...
Üdv,
Peti
Én csak leírtam amit látok, de nem cáfolt meg senki...
És ezt csak egy kép alapján... Képzelem mi lehet még élőben.
Amúgy tudunk sportlégszűrőt igen, újat és használtat is egyaránt.
Eladnám sv 1000s típusú motoromat hátha esetleg érdekel valakit A motor magyarországi,szervízkönyves és sérülésmentes.Extrák:sötétített plexi,gyári teljes idom és űléstakaró púp.Giannelli titán kipufogó vagy választható hozzá Egrus shorty oval kipufogó is.Elől Lucas fémfékcső,Prop-tech sebességfokozat kijelző.
Az ár alkuképes valamilyen szinten 1,65mft.Esetleg extrák nélkűl is eladó 1,45mft-ért.
Akit érdekel ezen a számon elérhet:30/9089573
Ebből kifolyólag a következő szervíznél megkereslek benneteket egy injectortérkép átvésésre!
köszönöm elöre is választ