Na kezdjük ott, hogy az 1000 és a 650-es Sv között nagy a különbség de mindegyiknek megvan az előnye/hátránya.
A 650-es mellett szól az olcsóbb fenntartás, könnyebb súly (városban jobban használható) könnyen kezelhető, nyomatékos már alul is. Én hallotam már 650-es tulajtól h 150 ig fogni lehet vele a sor4-eseket. Ja és ami még fontos olcsó!!!!! Spordobot rá és kurva jó motorod lesz!! Ja és egykerekezőgép! Bár nemtudom ez téget mennyire izgat.
Az 1000-es hát igen az ezredes. magasabb fenntartási költségek (pl eszi a gumit , tépi a láncot) nehézkesebb városi kezelés, nagyobb súly. ami viszont jó benne: brutál menetteljesítmény nyomatékhegy gyakorlatilag 3000-től tiltásig megy mint állat. Sportdobbal hihetetlen hangélmény kettő van belőle igazából autópályán, főutakon érzi jól magát. Nagyobb presztízs, tisztelet és minden ami a nagy V2 blokkal jár!!!
Hellósztok nekem marad egy martin dobom a gsxf600-ról mert úgy döntöttem anélkül adom el a motort,.Azt át lehet szerelni sv650-re?Vagy az nem jó rá?Mert annak idején valamit magyaráztak nekem hogy a magyar dobokat rá lehet mindenre tenni csak az összekötő cső átmérője számít,bár én nem értek hozzá segítsetek légyszi.
Sv650s-et szeretnék venni mert sajna az ezresre nincs pénzem,meg drágább a fentartása,az lenne a kérdésem egy páran mondták hogy inkább ezres vegyek a 650-est meg fogom bánni meg ilyesmi,az egyik havereomnak ilyen van és kipróbáltam jobban megy mint a gsxf az tuti,de szerintetek meg bánom ha veszek,vagy tényleg nagyon jó kis motorok.azt hallotam hogy egy motorosnak hiába van akár 180 lóerős gépe az utcán általában 70 vagy 80 lóerőt lehet kihasználni belőle.Meg gondolom hogy sorosnégyesben gyenge lenne az a 72 lóerő amit a kis sv tud,de v2-ben erőss igaz ez?
Üdv!
Nekem volt szerencsém kipróbálni mindkét gépet. Nekem Sv, havernak Fazer. Én is azt tudom mondani, hogy mindenképp kipróbáld ki őket! Persze ha van rá lehetőséged! A két motor teljesen különböző, szinte két világ mind az üléspozició mind a motor karakterisztikáját tekintve. Viszont a menetteljesítményeik (és a fogyasztásuk) hasonlók. A két lényeges különbség az hogy a Fazert forgatni kell(illik) addig az Sv-t nem feltétlenül fontos. Én hibát vagy gyengeséget nem tapasztaltam a motoron így negatívumot nem is tudok róla mondani. Ami viszont kétségtelenül igaz az az, hogy kétszemélyes túrákra alkalmasabbnak találom a Fazert. Nekem a naked verzió van(képek között láthatod) és az üléskényelem nagyon jó(nem annyira sportos mint az "s" verzión) viszont a Fazer egyenesebb üléspozíciót követel.
Remélem tudtam segíteni valamit!!! A lényeg hogy egyik motorral sem fogsz rosszul járni!!!
Ha nincs manualod, akkor Innen (szerintem az általad keresett info a Maintenance részben) letöltheted. A 650-esen az pilóta alatt van az akksi, gondolom, hogy az ezresen is így van. De nem bonyolult dolog... szóval ülés le, akksi ki.
Üdv!
Nem tudom milyen idős mocit akarsz venni, de szerintem pár dolgot mindenképp érdemes megnézned. Szerintem a blokkal nem lehet különösebb gond, ha olaj van benne, nehezen lehet széthajtani (szerintem ), inkább keress sérülésre utaló nyomokat! Pl.: kotyogó kormánycspágy (egykeró), villaszárak aljai, egyéb esésre utaló nyom. DE a piac széles, biztos találsz megfelelőt, sok sikert!
Gratula a felszereléshez, én is most ujjítok egy csimmát. (meg tavasszal motort )
ismét a tanácsotokra lennék kíváncsi:
ha veszek egy használt SV650-et, akkor mire kell első körben odafigyelnem a vásárláskor? Laikus vagyok, így minden érdekel, még ha Nektek túl triviális, akkor is írjátok le plz
Sajnos nincs olyan ismerősöm (szerelő pl) aki el tudna velem jönni megnézni az adott gépet, hogy érdemes-e megvenni, vagy annyit kiadni rá. Én meg csak a küllemét látom, a blokkba nem látok bele, és miután nincsenek motoros tapasztalataim, nem fogom tudni megmondani, hogy a hangja alapján mennyire kínozták pl, milyen állapotban van, stb stb.
Vagy ha tudtok mondani olyan Szigetszentmiklós (vagy környéke) hozzáértő szerelőt, aki nem csupán papíron tudja igazolni, hogy ért is a gépekhez, akkor szóljatok plz (markus.zoltan@gmail.com) mert hajlandó vagyok pár ezer Ft-ot is áldozni az illető napjára, ha eljön velem és megnézi, kipróbálja, stb.
Vagy ha ilyennel nem tudtok szolgálni, akkor az is elég, ha leírjátok, hogy mikre kell odafigyelni, mit nézzek rajta, mik esetleg az SV (sport) tipikus hibái, stb..
Egyébként pár hónapja itt a fórumon adtatok néhány ötletet a felszerelésekkel kapcsolatban, a fejlemény, hogy 3 napja immáron én is bevásároltam (Bécsben a Louis-nál és mondhatni fele annyiból kijöttem mintha itthon vettem volna) kabát, sisak, csizma, nadrág... szóval köszi Mindnekinek a tippeket
Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom egy 99-s sv650s mocihoz!
Van egy pár apróság ami hiányzik róla, és szeretném beszerezni hozzá!
olyan idomot keresek ami a kis lánckereket takarja el, és olyat ami a láncot takarja és a hátsó lereket egyszerre!
Ha tudtok ilyen idomokat légyszi segitsetek! Ja persze elfogadható áron!
Üdv Áki Előre is köszi!
Hali.
A Bódist magyarországon, Kaposváron csinálják, és a full-gas üzleteiben tudod megvásárolni.
A hangja felejthetetlen , és teljesítményemelkedést is eredményez.
Az ára attól függ milyet akarsz. De mindenképp menj be és személyesen érdeklődj szerintem. Full-Gas
Ez a Bódis nagy durva!!! Hol csinálnak ilyet és mennyiért? Gondolom jól szól!? Engem lehet fejreejtettek kiskoromban mert én legszivesebb dobot sem tennék rá, tehát nekem fontos, hogy ha odamérem Neki haljak is valamit! Raptorról már hallottam, itt az a "divat", bár itt egy RSV-n hallottam, jó tudom az azért tekintélyesebb a köbcenti fölény miatt, de az bár szól rendesen ha elküldi, de mondjuk 5-6 ezer alatt szerintem egy kicsit csúnya a hangja! Kérdés, hogy az SV-n milyen!?
72 LE az 72 LE, így is, úgy is!
A nyomatékgörbéje más egy sor4-esnek és egy V2-esnek.