Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

abszolút egyetértek! a vevő számít! ha a vevő szimpi és a motor szép, az már fél siker. egyetértek: kopottság! nálam többet kopott a motor (sarokvédő a csizmámtól, villahíd a kulcstól) pár hónap alatt, mint az előző tulajnál 5 év alatt... ez most rólam is elmond persze valamit, de az előző tulajról méginkább. Ápolta és odafigyelt rá.

A másik kamu szöveg ami után azonnal felejtős: "ez olyan jó állapotban van, hogy X km óta hozzá se kellett nyúlni". magyarra fordítva: "én X km óta hozzá se nyúltam, eladás előtt meg nem fogom helyrepofozni, szívjál vele te!"
Első a tulaj kinézete és viselkedése.Ha nem szimpi és dicsekszik hogy 240-el is száguld felejtős küldi neki rendesen.Általános állapot kopások kosz a vázon stb egy lelakott motornál ritka hogy gondot viselnek a belsőre is.
SV-nél a vizpumpán kívül nemigen hallottam rosszat.Karbis a fesz szabályzót vághatja ki.
Amúgy egy lánc,gumi,fékbetét,tárcsa átnézés helyben meg a szokásos törés utáni kutakodás váznyak,alsó villahíd határolói,festés eredetisége,gyári matricák és jelek megléte ha tetszik a látottak el kéne egy független szervízbe vinni és ők átnézik ha pesti az áldozat ajánlom sanyiékat telefonálsz nekik megbeszéled a tulajjal hogy vigyétek el hozzá ő megmondja a konkrét állapotot.Szerintem érdemes áldozni rá ha már húzódozik az eladó a szervíztól még úgyis hogy mond hogy fizeted a költségeket az már gyanús.
Hy all.

Motor vásárlás előtt állok és 650Sv -ket nézegetem, a fejidom nélküliek tetszenek.
Kérdésem a következő. Mit nézzek meg egy motoron mielőtt megvenném, ill milyen meghibásodásai szoktak lenni egy ilyen motornak?

Üdv
József
A gyürűskutat is adod hozzá ennyiért?
köszi a linket!
Csak a rugót és az olajat cseréltük másra(illetve Neki addig is az volt benne csak elöregedett), szelep nem lett belerakva(azt a furulyát ami gyárilag benne van mondjuk szelepnek hívják, de valójában nincs benne szelep), de így is teljesen jó lett. Mintha más eleje lenne.
Sanyi helyileg merre vagytok? Szerintem az enyémen is lenne ez+az, revízió, 1-2 tuning (rugó? Péter féle fékcső?). Szerintem én inkább csak átgurulnék egyszer megbeszélni, hogy egyáltalán mi merre...
de Nálad is volt azért szelepelés? esetleg vastagabb olaj?
vagy csak rugó lett új? a gátló maradt a régi?
3500/h a munkadíj, de csak a tényleg ledolgozott óra számít( a szinkron vagy az írás fix áras). Megkérdezem Gss-t csinál-e olyat, ha nem akkor a Bike-lift-et is be tudom szerezni.
Hja és 3-4e el olcsóbb vót mint bármi a piacon.Ez nálam ölég nagy érv egy 2 hetente 2 percre használt izé miatt.
Nem mondtam hogy nem gyárt csak hogy jó ez így.Kérdezz rá hátha egyéni kívánágokat is megold.
Semmi gond!
Én ragaszkodom a kerekeshez, ha gss nem gyárt ilyet akkor Bike Lift....
Bocsi hogy beleszólok.De felesleges kerék a gss féle emelőhöz.Tök szuper anélkül is.Van nekem egy hátsó.Max a központi gurulóshoz.
Szia Sanyi!
Milyen óradíjért dolgoztok?
Ezen kívűl lenne egy olyan kérdésem, hogy létezik-e olyan gss féle hátsó motoremelő ami kerekes?
Peti! Én csak annyit kértem írd le, hogy mi a tapasztalatod, nem ezt......
Jaja, fasza lett :)
Sanyi meg tök jó arc, mert már minden szart megcsináltunk a gépemen, ezért már vagy 200e-ért vett speckó szerszámokat, szal menjetek hozzá, hogy legalább ezek ára visszajöjjön (2-3 év múlva...) :D
Amúgy új csapággyal is kipróbáltam a futóművet, a rugó elég jónak tűnik ;) Érdemes berakatni, ennyi pénzt megér.
Ma beszereltünk Fr gépébe egy jobb és olcsóbb kormánycsapágyat mint a gyári. Mit ne mondjak, sokkal jobb lett, finomabban jár. Tényleg 2/3-ad áron van mint a gyári és kúpgörgős a vacak gyári golyós helyett.
Nincs miért nyugtalankodnod, csak látni szeretnénk....
Sv1000s eladó,akit érdekel képet talál az adatlapomon
Így most én vajk nyugtalan, hogy vmitnem!
Örök garancia... Milyen jól hangzik, bár van 1 tippem, h miért mondják ezt... Lehet azért mert aki atom nagyot akart fékezni és nem sikerült neki, az már nem megy reklamálni?
Itt van némi tévedés, ahol mi gyártatjuk ott 300-as nyomással próbálják le mert verseny körülmények és vészfékezésnél izomból húzva a 250-et eléri az ember. Az emelőgépek hidraulikája valóban 150-170 körüli nyomásal mükszik. Ott mindkettőt gyártják és ez az előírásuk.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni, ez a hitelátválalással történő eladás, hogy működik?

Esetleg valakit érdekel egy hibátlan első tulajosos (k6) k7-es 650-es?

Üdv Bud!
De ennyibe kerül, három hete voltam, és vettem náluk. Persze ez az ár a cinezett végekkel, bevonatos csőre ér, króm végekkel bevonattal 25, alu végekekkel (több színben) bevonattal 35. És a játék két szál csövet tartalmaz+ a csavarok, így megszűnik a T elosztó a fékrendszerbe.

Abban igazad van, nyomáspróba nincs, bár ugye a technológia adott, és éppen multkor volt a motorrevűbe egy szösszenet, hogy a Goddridge fékcső 250 bar nyomáson állja a sarat, míg fékezéskor max ha 150-et tudsz belepréselni...
Hja, és ugye örök garanciával árusítják.

Persze ezt nem azért írom, hogy rontsam az üzleted!
Pláne, hogy óvatosnak kell lenni az X-bikosokkal, mert volt, akinek rövid lett a cső, vagy nekem pl rossz menetemelkedésű csavart adtak, így küldhettem vissza, mert ugye Keszthely-Bp nem éppen szomszéd település...