Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ááááá én nem mondtam ilyet...szerénytelenség lenne a részemről.. Sokan félnek az ezrestől pedig nem egy veszett jószág..
Jah és inkább egy csinos jó állapotú kék 1000-rest vegyen ne 650-est ha lehet.
Szeva!
olvass vissza egy kicsit..
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Sv 650-est szeretnék venni csak nem tudom hogy melyik a jó választás a s ok hírdetés között!Van e valami jellemzője egyes szériáknak esetleg hátránya vagy előnye!?
Köszönöm!Sziasztok!
Holnap megyek hozzájuk, megkérdezem.
Hát igen,megértem. Én is így vagyok vele. Van egy fórumom,beírhatod hogy vannak cuccaid,nézik elég sokan,hátha lesz valami belőle. http://www.szumo.sokoldal.hu
Áh nincs mit legalább volt 5 perc reményem hogy a bizbaszok érdekelnek valakit és némi pízmag jön a házhoz.De sebaj míg élek remélek és küzdök mint malac a jégen.
2001-es modell. Tudom hogy az E-bay-en van. lehet hogy az lesz a vége.Köszi azért!
Áh ezek semmi.
És így első ránézésre régebbi 02 előttire kéne nekm meg az újabb van amire kell azon van külön fordszám mérő.Viszont a régebbihez már láttam tankot angol ebay-on emberi 45-50e res áron ha van kapcsolat onnan elhozni sokminden beszerezhető onnan.
Majd ha ráérsz megnézed mennyi lenne a Bike Lift hásó emelő?
(Az emelőszemes változat)
szia!
sérülésmentes tank kellene,bal első lábtartó, bal farokidom ,vezérműlánc feszítő állító ill. N-es típushoz műszerfal(vagy csak fordulatszámmérő). ennyi.:)
Pár bizbaszom van 650-s-eshez.Lámpa,javított idom,kormánycsutka ilyesmik.
Ja! Keresek de nem nagyon van. Segítek egy ismerősnek beszerezni...
Csak neked Gyuszi!

Csak nem te is beléptél az sv-sek táborába,másik fórumon láttam hogy alkatrészt keresel hozzá!
Nekem egy 99'-es főtengelye tört ketté(a garázsban még megvan) és az is hasonlóképp kezdte, 22000 volt benne "elvileg". A régi Sv olajszivattyújának a fogaskerekét illik kicserélni mert csúnyán elöregszik és atomjaira törik. Az enyém is így járt az előző tulajánál és kicserélték fémre a kereket, de megköszörültették a főtengelyt. Na erről nem tudtam, 6000km után kettétört a tengely.
Megcsináltam most az olajcserét,az is elég sz@.. sikerült,Actevot tettem bele,azóta még mintha jobban hallanám,főleg hidegen.
Az a legnagyobb baj hogy volt régen egy belpiacos Yamaha xz 550-em,na az volt még v2,és az hallatott ilyet mielőtt főtengelyes lett...
A lánc az gatya rajta,de azt azért kiszúrom,van annak is hangja de ez más.. A szép az egészben hogy amúgy szereléssel foglalkozok,de csak sor4esek voltak terítéken.Másokon mindig tok segíteni,de ha a magamérol van szó,nem tok tisztán látni!
28e nél ha még gyári a lánc akkor csinálhatja az is.Vagy a nem jól visszarakott kerék.
Minden jel arra utal hogy a KM állás korrekt,de kilehetne csinálni egy SV-t 28ezer alatt,úgy hogy megkopogósodjon?
A blokkbol,de mivel terhelésnél csinálja,nem tok lehajolni meghallgatni..
Ja,még annyit róla,hogy nyitott dob van rajta,hallom is néha,hogy visszadurrog... a zaj meg talán picit a kopogásos égésre is hasonlíthat.. Hajjaj,nemtom..
Honnan jön a kopogás?
Sziasztok! Az ügyben kérnék tanácsot hogy vettem egy 2002-es SV-t,nekem olyan mintha terhelésnél(és csak is akkor,alapjáraton és tolóüzemnél nem) tompa kopogást hallanék 28 ezer van elvileg benne...ELVILEG bár a lánc és a gumiai szerint lehet mert azok a gyáriak.SZÓVAL nekem eddig sor4eim voltak ott nem volt ilyen.Nem hangos de nyugtalanít. Megszivattam magam,vagy OK ez így? előre is kössz a hozzászólásokat! Pisti
Én meg csak jót tudok elmondani a motoromról,meg azt,hogy y kilóméter óta hozzá sem kellett nyúlni.. Persze mindenki a saját eladnivaló motorját dícséri...