Húú a fehérrel óvatosan! Nagyon elegáns, és szép, de csak amíg tiszta! Márpedig pik-pak koszoy lesz, és már nem is mutat jól.. Én is gondoltam rá, de mégse. (egyébként esetemben Hyosung, nem SV)
De egy tip! Van karbon hatású csövük is, nagyon jól mutat!
A szinkron az más, 24000-nél már illik(inkább 12000-ként), de legalább egyszer egy évben. Írni csak akkor kell ha sportdob vagy szűrő került a gépbe, de akkor a suzukinál érdemes.
Köszi. Az enyémben 26000-van és kb.egy hete hallok egy kis cicergést, szerintem szelep hang, szerinted elképzelhető?
Az olaj friss benn,kb 1000km Repsol fél szintetikus, lehet ettől?
Eddig a Banditnál is ezt használtam de nem volt vele semmi baj.
Rendelt valaki SV-hez(más suzukihoz is jó) balos kormánykapcsolót. Megvan, de nem jött érte, a számot sajnos nem mentettem el, ha olvassa akkor nyugodtan jöhet, vagy más akinek esetleg ez kell.
Szia Sanyi!
Az lenne a kérdésem,hogy az 1000-es Sv nek lapkával kell a szelepeit állítani vagy a hagyományos állítós modszerrel, gondolom Te jobban képben vagy mint én.Üdv: Szabi
Hát inkább hidegen néztem ezért is ijedtem meg.Mindegy van még a 4 literesből hozzácsapok még 1 et így kijön a 2,3 szűrő nélkül és meglátom ha megint feljebbmegy vagy a tágulási tartályból tünik asszem lessz felétek egy utam ha vállaltok ilyet.
Semmi gond, gondolom hidegen nézted legutóbb és most melegen. Melegen tágul a térfogat és többnek tűnik, sokan azt mondják melegen kell az olajat megnézni, de szerintem inkább hidegen elindulás előtt. Akkor legalább kiderül van-e egyáltalán benne mielőtt beindítod.
Valamikor megsasolnám az fix.
Más ma picit megijedtem.Mindenki azt mondta hogy csipegetik a 650-esek az olajat.Mivel cseréltem 1000 Km el ezelőtt így most sasoltam meg és talán az enyém az egyetlen ami TEMELI az olajat.1 decivel volt a max felett.Most ilyenkor mi lehet a gáz.Én gondoltam már hogy víz került bele a hűtőrendszerből de nem habos sehol és nem is fehéres.Így most nem tom hogy csak én vagyok túl parás vagy tényleg a japok is kezdenek lustulni?
Az enyém óra szerint 250-et, de volt aki-é gyorsabb volt és 255-öt. Az S-es gyári állapotban 260 körül tud, de némi ráfordítással 275 is könnyen kihozható belőle....persze óra szerint.
Ekkora hév még nem kapott el max a Gödöllői. Nekem a kicsiből a 160 volt meg és a karom nem nyúlt viszont a szembeszél rendesen felnyomta a sisakot az orromra így nem kísértem a vén reflexeimet.
Az biztos,hogy az én motorom mutatója már mutatott 230-at de kapaszkodni kellett izomból és talán még ment is volna.Az biztos,hogy annyit nem megy mint egy S-es, mert rövidebb az áttételezése,asszem egy foggal.
De egy tip! Van karbon hatású csövük is, nagyon jól mutat!