Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy SV650-re gyári hátsó kerékre milyen széles gumi megy fel max?Az SV1000 5.5"-os hátsó felnije befér egy 190-es gumival?Köszi
Ha van valakinek 1000-hez gyári rugója amit kölcsönadna mintának az olcsóbban jutna hozzá az első ahhoz legyártott rugóhoz. Mondjuk az 1000-es nem annyira rossz mint a 650-es.
A rugóról annyit, hogy sztem hót felesleges a hiperpro meg hasonlókat megvenni 60-70 ezerért meg szelep, meg miazmás...
Ez is tudja ugyanazt, elég jó lett az eleje, azóta kicsit stabilabb lett a gép :) A munkáért is köszönet, olcsó, jó, megbízható :)
A motoromat megmutatom annak, akit érdekel, tesztkör csak cseremotor ellenében :)
Érdekelni érdekel nagyon is.Hogyx mikr tom megsasolni fogalmam sincsen de nehezen.Az ár is jónak tűnik nagyon de az anyagi helyzetem egy bagoly szerelmi életével vetélkedik.
Így lehet őszre tolódik ha még akkor is megoldható szerintem bevállalom.
Fr.-nek beszereltük az általam gyártatott rugókat és ma kipróbáltam, szerintem állat lett. Ha valakit érdekel akkor kérje meg Fr-t mutassa meg(persze próba nélkül), hogy milyen lett. A rugópár ára 20000 külön, beszerelve, a teló tisztítva és Motul 20-as olajjal feltöltve 33000(ha szimmering is cserés akkor a porvédővel együtt +5600).
Lehet úgy is én egy kidörzsölt vezeték miatt távol akartam tartani mindentől.Ezért írtam a lemezes izét.Jó az is ha a telón lévő csavarhelyre kábelkötegelőzöd igaz mivel ott döntött volt a fitting nekem így kicsit távolabb kellett raknom mivel nagyon megtört volna ezért javasoltam.
Én mindent megoldottam a hozzá adott gumikból, fekete szigszalagból és fekete kábelkötegelőből. Nem néz ki rosszul, és nem is dörzsöl ki semmi semmit. Felszerelés után ez még kb 2 percet vett igénybe.
Méretek megvannak, elvileg lesz már. Régire újra egyaránt.
Csak fekete van normál fémszínű fittingekkel.
Itt a biztonság az első nem a csicsa.
A 2 évet hülyeségnek tartom. Ma is járnak gyári fékcsővel 80-as évekbeli motorok. Persze a verseny az más tészta, de azt ehhez ne is hasonlítsuk. motoron pl még nem hallottam fékcső eldurranásról ismerettségi körömben (ami mondjuk sztem nem kicsi), pedig szinte senki se cseréli 4 év után.
A Péter féle cső cucc tényleg jó láttam a céget kifejezett nagy nyomású csöveket gyártanak nem fékrendszerekre hanem 3x nagyobbakra.Igaz én nem ott csináltattam de hanem a fittinges roppantógyűrűs homemade tipust de attól még mindenképp a péterféle a biztonságos bár én kamikaze tipus lévén bízom magamban.Viszont a jobb oldali teleszkópra kell egy fém vezetőgyűrűt vagy valamit eszkábálni lemezből ami távtartóként funkcionál mert a gyárin ezt a fém osztóra bízták így cserkor az elveszik.
ha nyomáspróbázott, az szuper.
ez most Nálad egy egyszeri lehetőség, vagy felvetted a kínálatba, és máskor is lesz?
én úgy gondolom, hogy most a szezonban más dolgokra kell költenem, aztán majd télen spájzolok az új cuccokból, és tavasszal tuningolok.
Nálad is többféle szín van?
Ki mondta a két évet: neten olvastam, majd a versenyautó-építő barátaim mind megerősítették. (érdekeltek és nem érdekeltek is). Jelzem nekem durrant már el gumi fékcsövem, ami nem volt 1 éves se. És épp egy nézőktől ölelt szlalompályán való végigdriftelés után, a célban megállás közben szállt el. Ezekután fél elsőfékkel jöttünk haza Lengyelországból a Tátrán keresztül...
Szia Hzolee!
Roppantós természetesen. Ahol csinálják, ott mindenféle csövekkel foglalkoznak, ez a profiljuk, nem adnak ki szart a kezükből. Ők megcsinálják, nyomáspróbázzák.
Tehát te biztosan jó minőségű, már összeszerelt fékcsövet kapsz.
Az eleje fentről megy le rögtön a két cső, amitől jobb lesz a fékhatás. Természetesen felső csavart, tömítést és gumitartókat is adok hozzá.
Az X-Bikenál valóban van fékcső, bár sztem nem ennyibe kerül, de ott helyben "valaki" összepréseli a fittinget, és senki nem teszteli, illetve majd te.
Szóval én nem biztos hogy fel merném tenni.
Őőőőőő kicsit bonyolultabb.Mivel ál N-es a gép így az S-es fékcsövet le kellett cserélni hirtelen.A robogómon már 5 éve fém cső volt KB 1,9 méter így adva volt a lehetőség 3 fitting kellett meg a csavar így lekerült a robiról a cső még maradt is belőle felszúrtam rá került így 10e alatt a csőcsere.Azóta idegesít az összecsukló első futómű.Ha kidörzsölődik cserélem a csövet.Direkt nem burkolatost vettem mivel idom alatt futott de lehet tévedés volt.
2 évente cserélni kell, ezt nekem már felszerelés előtt megmondták, direkt azért, hogy így is akarom-e. (tehát nem haszonszerzés, hanem elijesztés miatt). persze akartam, a különbség ég és föld. lassan csere... ugyanúgy egy huszas (Lada2107)
Nem tudja valaki hogy SV650-re gyári hátsó kerékre milyen széles gumi megy fel max?Az SV1000 5.5"-os hátsó felnije befér egy 190-es gumival?Köszi
Ez is tudja ugyanazt, elég jó lett az eleje, azóta kicsit stabilabb lett a gép :) A munkáért is köszönet, olcsó, jó, megbízható :)
A motoromat megmutatom annak, akit érdekel, tesztkör csak cseremotor ellenében :)
Na azé remélem ti hosszab távra terveztek.
Így lehet őszre tolódik ha még akkor is megoldható szerintem bevállalom.
Csak fekete van normál fémszínű fittingekkel.
Itt a biztonság az első nem a csicsa.
A 2 évet hülyeségnek tartom. Ma is járnak gyári fékcsővel 80-as évekbeli motorok. Persze a verseny az más tészta, de azt ehhez ne is hasonlítsuk. motoron pl még nem hallottam fékcső eldurranásról ismerettségi körömben (ami mondjuk sztem nem kicsi), pedig szinte senki se cseréli 4 év után.
ez most Nálad egy egyszeri lehetőség, vagy felvetted a kínálatba, és máskor is lesz?
én úgy gondolom, hogy most a szezonban más dolgokra kell költenem, aztán majd télen spájzolok az új cuccokból, és tavasszal tuningolok.
Nálad is többféle szín van?
Ki mondta a két évet: neten olvastam, majd a versenyautó-építő barátaim mind megerősítették. (érdekeltek és nem érdekeltek is). Jelzem nekem durrant már el gumi fékcsövem, ami nem volt 1 éves se. És épp egy nézőktől ölelt szlalompályán való végigdriftelés után, a célban megállás közben szállt el. Ezekután fél elsőfékkel jöttünk haza Lengyelországból a Tátrán keresztül...
Roppantós természetesen. Ahol csinálják, ott mindenféle csövekkel foglalkoznak, ez a profiljuk, nem adnak ki szart a kezükből. Ők megcsinálják, nyomáspróbázzák.
Tehát te biztosan jó minőségű, már összeszerelt fékcsövet kapsz.
Az eleje fentről megy le rögtön a két cső, amitől jobb lesz a fékhatás. Természetesen felső csavart, tömítést és gumitartókat is adok hozzá.
Szóval én nem biztos hogy fel merném tenni.
Köszi !