Valóban felesleges hasonlítgatni, de ezt mond annak aki elkezdte.
Nem arról van szó, hogy a GSR a legjobb és az SV650 nem jó. SV650ZOLI tette azt a kijelentést, miszerint az SV650 alázza az összes 600 Naked Bikot. Én erre írtam, hogy ez igen durva és felelőtlen kijelentés és csak egy példát említettem a GSR -ben, hogy már azt sem alázza.....
Elég leszólósan hangzik tőled is az, hogy "10e rpm-ig a GSR konkrétan semmit sem csinál, és azt is elég gyöngécsként." Nem tudom, hogy van nekem erről személyes tapasztalatod (nem egy körre gondolok a tesco parkolóban ), de elég jól muzsikál a GSR már 6000-től is!
Minden motor jó, mert motor! Minden motornál van jobb is meg rosszabb is. Én személy szerint nem szeretem az ilyet, hogy ez alázza azt meg ilyesmi. Nagyon számít, hogy ki ül rajta!
Abban egyetértek veled, hogy rossz beidegződés az miszerint mindenki nagyobb motort akar! Azt gondolják, hogy a tekintélyük attól függ, hogy egy 600-as motoron ülnek vagy egy 1000-esen.
Szerintem kis hazánkban egy 600-as motort is igen nehéz kimotorozni (hely, útviszonyok), tehát igazából nincs szükség nagyobbra. A GSR-t is azért cserélik le sokan, mert megtehetik anyagilag nem pedig azért mert gyenge és kimotorozták.
Nem kell utánunk osonni, mert jövőre tartunk OKTATÁST! Ezt már több versenyzővel megbeszéltem (Pál Józsi, Bope, Greksa) Természetesen ingyen!
Ha van rá elég jelentkező már a szezon elött elméleti oktatással hangolunk a pályázásra!
Minden olyan rendezvényen amely két napos, az első nap szintén segítünk megmutatni az íveket illetve a technikát!
Gyertek minnél többen és jó kis buli lesz az egész!
Csatlakozom Zoli véleményéhez: valóban jó látni ezt a motor iránti alázatot.
A "majd ha egyszer megtanulok motorozni..." akár mottóként fel is kerülhetne egy barátom grafitmetál oldalidomjára. És ha egyszer arra ébrednénk, hogy valóban piacra dobja a Suzuki az 1,3-as SV-t, akkor azzal majd egy jó hosszú és technikás egyenesben Yaqsz barátom valószínűleg alaposan le fog alázni. Pál Zoli pedig a 650-el mindannyiunkat.
Már alig várom a jövő évi kupát. Izgalmas lesz taktikusan a mezőny után osonni és ellesni a technikákat.
HerrYagsz, végre egy őszinte, nem fikázó vélemény
Mondjuk én is SV 650 (naked) párti vagyok, de le a kalappal, hogy mégis a gigszert tekinted a legjobbnak, miközben SV-s vagy. És most olvasom először (bár nem tudom hány éves vagy, én speciel 25 és még csak most teszem le a nagymotor jogsit) a motor iránti alázatot ("majd ha megtanulok motorozni és felnövök hozzá"). Egyébként meg úgy vagyok vele, hogy mindenkinek a véleményét elolvasom, hiszen különbözőek vagyunk és igenis tiszteletben kell tartani, ha valaki szerint az SV aláz más motort, de azt is, ha más motoros meg más véleményen van. Ezért (is) van a fórum
És szeretnék még sok-sok (néha eltérő) véleményt olvasni még itt
Köszi Mindenkinek, szeretek ide járni,
Zoli (akinek még nincs mocija )
Szia Pál Zoli vagyok az sv kupából!
Nagyon jó hogy mások is kedvet kaptak a versenyzéshez (legyünk minnél többen)!
Nyugodtan bombázhattok kérdésekkel a pályázással kapcsolatban!!!
Amit ajánlok sv650-en módosítani, amit nem bánsz meg utcán sem:
-első telóba rugó csere progresszívra, illetve telóolaj 15-re
-bukógomba
-fém fékcső és 5.1 fékolaj
-puha keverékű gumi vagy supersport utcai gumi (ezzel túrázhatsz is)
az ezresre ugyanez csak nem kell a futóműhöz nyúlni (elég csak akkor ha a gyárit kimotoroztad)!
Az Sv valóban nem egy rakéta, de a GSR 600 sem valami nagy pukkanás. Sőtt. Én nagyon vártam, nagyon szerettem volna, aztán nagyon okosan tettem hogy a 650-es Sv után GSR helyett Sv1000-est vettem.
10e rpm-ig a GSR konkrétan semmit sem csinál, és azt is elég gyöngécsként. 10e felett viszont elmebeteg módon elindul az üléspozíciónak köszönhetően szinte megülhetetlenül. És én még csak azt sem mondanám hogy kényelmes. Persze ízlések és pofonok... . És azt hiszem hogy az Sv után ez a következő motor amit szinte mindenki, akivel beszéltem le akar cserélni a majd megjelenő nagytesóra, pont úgy mint az Sv-t.
És hogy miért is cserélgeti mindenki nagyobbra?? Talán azért mert a magyar mentalitás ilyen. Erőssebbet, gyorsabbat, nagyobbat még akkor is ha a kicsi is sok, és ha ennivalóra is csak csínnyán marad. Én is ebbe a hibába estem és 8 hónap alatt buktam 500e ft! Arról nem is beszélve hogy olyan cimboráim akik tényleg tudnak motorozni úgy picsáznak el a 650-es SV vel hogy néha már már fáj!
Hasonlítgatni felesleges. Mindenkinek az a legkedvesebb ami van, és azt is favorizálja még ha másokat meg is bánt ezzel. Ez alól én vagyok kivétel mert bár szeretem az SV-t mégis azt mondom hogy a Gsx-r 750 az igazi motor. Majd ha egyszer meg tanulok motorozni és felnövök hozzá akkor veszek egy olyat. Hacsak nem lesz 2008-ban 1,3-as vagy 1,4-es sv!
bye
Csatlakozom Gino véleményéhez, ülj fel pl egy GSR600-asra az is naked bike. A jó hang sokban múlik a dobon, másodsorban a motoron. Egyszer felfigyeltem egy motorhangra az utcán, semmilyen máshoz nem volt hasonlítható, gyönyörűnek mondanám. Vártam hogy milyen moci lesz az. Egy GSR600-as volt.
Ennyit a hangokról. A bratyus motorján Leo vincsi dob van, na az is gyönyörűen szól.
Amúgy meg az összehasonlításodnak nem nagyon van értelme. A simán alázza tényleg erős túlzás. Persze van olyan 600-as amit odaver, de sok olyan van aminek a nyomába se ér.
Én erősnek és tapasztalat hiányosnak tartom azt a kijelentésedet, hogy "lazán aláza a soros 600 naked bikeokat "!
A GSR 600 simán ráver az SV650-re, gyorsulásra is! Végben pedig 4-ben megy 207-et.......
A GSR még 3-ban levegőben tudja tartani az elejét....(az már kicsit több, mint 70...)
Az adatlapomon egy Yoshimura dobos GSR-en ülök, hát ha valami hang élmény akkor az az!
Nagyon jó motor az SV650 is, de azért ilyeneket ne mondj, hogy a végsebességen kívül mindenbe veri a sor4 600-as naked bike-okat.
Igen ültem,de nem csak 600 ason hanem 750 esen,söt ezresen is de ha figyelmesen elolvastad volna amit irtam itt nem sport vagy túra -sport mocit elmlitettem,hanem naked biket vagyis pl.: 600 Bandit amit simmán ver és ne feled egy két hengers 650 -esröl van szó
ültél már sor 4-es 600-ason? Mert szerintem nem nagyon, mert a lazán alázza az szerintem kicsit elhamarkodott kijelentés. Igaz hogy az SV alul nyomatékos meg nagyon jó motor, városban pl ideális, de szerintem nagyon sokan egy időután nagyobbra és erősebbre vágynak. Nem mintha a 72 paci nem lenne elég semmire (bőven is elég az élménymotorozásra). A kezdőnek azért ajánlják, hogy ne egyből egy 110-120 lóerős vasra üljenek rá, mert az tud még csak meglepetéseket okozni. Hidd el, egyszer ülj fel egy sor4-re és máshogy fogod látni a dolgokat. Én is egy időben SV650-re vágytam, de a bátyámtól megkaptam egy időre a CBR600FSport-ját, na onnantól kezdve már tudom milyen motor kell nekem. Volt alkalmam kipróbálni az SV-t is, úgyhogy látom a külömbséget, és nekem a mérleg nyelve a sor4 felé billen.
Gyorsultam is SV-vel, egy laza csuklómozdulat elég volt hogy a visszapillantómban kellett keresni az sv-t.
De nem is igazán kellene (meg lehet) összehasonlítani két típust. Mindkét motornak vannak előnyei és hátrányai, az én választásom a saját igényeimhez igazodik.
Véleményem arról,hogy valaki azt irja hogy kezdönek való vagy női motor lazán aláza a soros 600 naked bikeokat ezt ne mvégsebbeségre értem hanem gyorsulásraolyan nyomaték van benne hogy az hihetetlen 2 be simán kerékre áll, nekem még 70-nél is megemelte az elejétt sima gázadásra végsebbeségre 210km/h két személyel emelkedön
ja és a hangélmény amit nyujt nyitott sport dobal egy 4hengeres sem képes erre,meg a félméteres lángcsovákra ami a kipufogomból szokott kijönni
Véleményem szerint bőr. Mégpedig kétrészes, normális protektorokkal.
Kicsit részletesebben: ha pályára is akarsz néha menni, akkor csak bőrruha jöhet szóba. Egész egyszerűen sokkal biztonságosabb. A kétrészes pedig a hétköznapokat könnyíti meg, különösen nyáron. Az egyberuhával kínlódósabb az öltözködés. A bőr mellé viszont kell egy lehetőleg jó rikító színű esőruha, mert a cordurával ellentétben ez nem vízálló.
A túrázós tapasztalatok is azt támasztják alá, hogy - különösen szélsőségesebb időjárási körülmények között - a bőrcucc praktikusabb. Erre pl. néhány cordura-fan barátom jött rá legutóbb a Dolomitok hágói között tekeregve, amikor a délutáni 24 fokból estére hirtelen 8 maradt. A normális bőrruhák jól szellőznek, ezért még nyáron is elviselhetőek (szemben a cordurával).
Tovább nem is ragoznám, szerintem egyértelmű miről rizsázok.
A bőr szezon közben különösebb ápolást nem igényel. Én pl. amikor leveszem, nedves mikroszálas kendővel bogártalanítom és kész. Szezon végén átdörzsölni egy kis Johnson"s babaolajjal és tavaszig pihenhet.
Ruhából (és sisakból, csizmából, kesztyűből) érdemes valami márkásat venni, mert egyrészt a testi épséged függ tőle, másrészt nem mindegy, milyen benne a komfortérzeted!!!
Egyetértek Csecsivel, ilyenkor nagyon jó áron lehet beszerezni a bőrcuccokat!
Szia Sharpei!
Nekem bőr cuccom van. Ha nem ázik meg, 1 évig ápolni sem kell mert gyárilag jól elő van készítve a bőr (már amelyik). Ha megázik, vagy a második évben néha tisztítás után bőrápolóval érdemes lekenni hogy megpuhuljon (vannak erre külön vaxok). 15 °C alatt nekem kell a bőrfelső alá egy pulcsi, de ekkor igencsak szűkös -merthát polóban meg pont jó nyáron. 10 °C alatt meg nem is motorozom. A kordurát csak pucolni kell azt kész. Probléma hasonló a bőrhöz: vagy jó a méret nyáron és akkor nem tudsz alá öltözni, vagy fordítva. Bár vannak olyanok is amiken vannak állítócsatok az ujján és a derkán és thermobélés, ezek jók lehetnek melegben és hűvösben is. A kordura kényelmesebb, könnyebben felvehető. A bőr kopásállósága védelme pedig a legjobb! Ha csak softosan motorozgatsz, túrázol elég egy kordura is. Ha sportosabb kinézet kell akkor bőrt vegyél.
W.
Üdv mindenkinek!
Én a magam részéről a bőrre szavaznék. Nekem ez jött be. Érdemes ilyenkor körülnézni, mert egész jó akciókat lehet kifogni. Tavaly november elején például nekem így sikerűlt megsporólnom kb 150ezret. Kétrészes bőrruha csigolyavédő puppal 120E helyett 50, bukó 120 helyett 60, csizma 39 helyett 20, plussz még az apróságok.
Többféle rendszámtartó létezik, van olcsóbb, ami a gyári indexeket használja, illetve ennek sokszorosába kerülő, pl. ledes indexekkel. Talán a legelterjedtebb a Sparco barátunk által gyártott megoldás (az elérhetőségeit megtalálod az svclub.hu-n). Az ülés alatt meg természetesen nem látszik ki semmi, úgyhogy nem kell hozzá "pótsárvédő" (bármit is takarjon ez a kifejezés ).
ááá Még valami nekem nagyon nem teccik az a sárvédö megoldás hátul el szeretnén tüntetni láttam már egy csomo Sv ahol szépen megtudták oldani.külön rendszámtartó konzul,de ha lekapom az egész sárvédöt akkor az ülés alatt kilátszik minden nem ??? vagy ezt hogy lehetne megoldani ,esetleg lehet hozzá kapni valami pot sárvédöt???
Az általad eddig leírtak alapján szerintem jó választás lehet számodra a 650-es. Hidd el, még utassal is veri a 600f-et! Mielőtt döntesz, úgyis ki kell próbálnod egyet. Az ezres igazából akkor kellene, ha sokal jobban rá lennél kattanva az adrenalinra. De a hozzászólásaidból az derül ki, hogy Te ennél normálisabban állsz a témához. Kis módosítással ez is elmegy 220-at, efölött meg közúton tényleg életveszélyes közlekedni. Az a 72 ló nem is olyan kevés, ha egy V2-ből jön!
Mielőtt egy-két kellemetlenkedő ismerősömtől megkapnám, hogy pont én írkálok itt ilyeneket: ezt tényleg komolyan így gondolom. Most már. Persze a pálya az más, ott "ON" állásba a kétállású gázkapcsolót és goooooo!
Valóban felesleges hasonlítgatni, de ezt mond annak aki elkezdte.
Nem arról van szó, hogy a GSR a legjobb és az SV650 nem jó. SV650ZOLI tette azt a kijelentést, miszerint az SV650 alázza az összes 600 Naked Bikot. Én erre írtam, hogy ez igen durva és felelőtlen kijelentés és csak egy példát említettem a GSR -ben, hogy már azt sem alázza.....
Elég leszólósan hangzik tőled is az, hogy "10e rpm-ig a GSR konkrétan semmit sem csinál, és azt is elég gyöngécsként." Nem tudom, hogy van nekem erről személyes tapasztalatod (nem egy körre gondolok a tesco parkolóban ), de elég jól muzsikál a GSR már 6000-től is!
Minden motor jó, mert motor! Minden motornál van jobb is meg rosszabb is. Én személy szerint nem szeretem az ilyet, hogy ez alázza azt meg ilyesmi. Nagyon számít, hogy ki ül rajta!
Abban egyetértek veled, hogy rossz beidegződés az miszerint mindenki nagyobb motort akar! Azt gondolják, hogy a tekintélyük attól függ, hogy egy 600-as motoron ülnek vagy egy 1000-esen.
Szerintem kis hazánkban egy 600-as motort is igen nehéz kimotorozni (hely, útviszonyok), tehát igazából nincs szükség nagyobbra. A GSR-t is azért cserélik le sokan, mert megtehetik anyagilag nem pedig azért mert gyenge és kimotorozták.
Üdv: Gino