Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah nehogy már hazavágjon az a 6 liter benya/100 km. Nem akarok köcsög lenni de ha neked ilyen gondjaid vannak akkor inkább ne is vegyél motort...Azért mondjuk egy sportmotortól nem is értem hogy lehetne elvárni a kis fogyasztást..... Egy átlag autó eszik 7 litert de egy ilyen motor kb 1000x élvezetesseb mint egy autó szóval nemtudom nekem megér 7 litert 100km-ént az Sv fogyasztása. Na meg persze hétköznap autózom a moci az csak 7végi mókázás akkor meg nem mindegy mennyit eszik???
Pityu: az SV elég tartós jószág, ha bírja az én stílusomat is. A fogyasztása nem lehet választási szempont a 650-es és az ezres között! Kb. másfél literes eltérés és nagyságrendileg más élmény. Egyébként az ezresnél ez 5-11l között szóródik, a használattól függően (túra 5-7, élménymotorozás 8-9, pálya 9-11). Nálam 9l körül van a nagy átlag.
A szélvédelemmel az S-nél szerintem semmi gond. 140-ig simán lehet rajta üldögélni és a tájban gyönyörködni. Efölött meg az ember úgyis elkezd ösztönösen fedezékbe húzódni. 220 felett meg lehet lapulni.
Ja én most voltam először pályán Hülye voltam, a 6 l vegyes, ebben sok országút is volt, ha csak a pályát nézem, akkor közelít a 8-hoz... Mondjuk nem nagyon nyeleztem, inkább csak élveztem a kanyarokat.
Még azt szeretném kérdezni az sv650s-nek és az sv1000s-nek milyen a szélvédelme,csak melkas és fej tájékon véd?
Tavaly még nekem is SV 650-em volt és az Euroringen 10 l-nél is magasabb fogyasztás jött ki! Én a 6 l-t sem tudtam produkálni utcán nemhogy pályán! Bár azért ilyen magas fogyi nem jellemző erre a motorra, függ hogy ki hogy használja. Azért a kis SV is van már olyan kaliberü motor, hogy olyan sokat ne nyomjon a latba a fogyasztás.
Pityu:
A GSX600F-nél meg nagyságrendekkel jobb motor még a kis SV is! A nnál biztos, hogy többet eszik, viszont el kell dönteni mi kell: egy jó motor és a fogyasztás huszadik szempont, vagy fogyasszon keveset és kész! Aki kevés fogyasztást akar az vegyen CBR125RR-t vagy CBF250 vagy mittudomén. Egy 600 ccm fölötti motornál ne nagyon izgasson a fogyasztás, ez a kategória már nam arról szól! Nekem ez a meglátásom.
Az enyém ma az E-Ringen 6 körül evett, a srác, akinek ezrese volt, neki kb 7,5-8-at! Szóval nem nagyétkű, az ezresek országúton 6 körül eljárnak, az enyém meg kb 5-öt eszik...
Hali Joe-Z!

Gratulálok a géphez!

Nézz be ide: www.svmedia.hu azon belül pedig a fórumba! vagy www.svclub.hu
Sziasztok !!!

Örömmel jelentem most már 1 hete én is a boldog Sv tulajok táborát gyarapítom!!
Csodálatos a gép eszméletlen ahogy megy brutál a hanngja (2 Raptor szűkítő nélkül) most vittem 6000-es szervízre és meglepődtem amikor megkaptam a számlát! 11 ezer volt !! Sztem nagyon olcsó bár mindössze csak olajat kellett cserélni de én kb 30 ra számítottam

Bármi fontos tudnivaló van a géppel kacsoloatban szívesen veszem a tanácsokat!!!
hellósztok azt szeretném kérdezni hogy jövőre sv1000s-et kéne venni ha a lóvém is engedi csak azzal rémisztgetnek hogy a gatyámat is megeszi olyan fogyasztása van,pedig nagyon beleszerettem a v2-be csak nem mindegy hogy mennyit eszik,gondolkodtam a sv650s-en is de az gsx600f után szerintem gyengusz lenne nekem ezt nem lenézésből mondom.Szóval mennyit eszik,és mennyire tartós?
Nem szóltam le az svt félre értettél valamit mert szerintem is nagyon jó kis gép,de hidd el hogy a gs se egy szar csak nem egy bika gép.
Hidd el a Gs-től még többen akarnak megszabadulni mint az SV-től.
Egyébként szöveg nem illik leszolni az SV-t de azért vannak hátrányai is.
Ami nekem tetszik benne a Hangja, a hosszukás keskeny volta, sportossága.
Pityu: utánna már csak a túlvilágba lehet lépni
Vagy időben abbahagyni
Szóval egy belépő a motorok világába és azokkal mivan akiknek már a 180 lóerő se elég azok hova és mivel lépnek tovább,sajna sok motoros pont a lóerő hajhászás miatt hal meg,szerintem ha lenyugszik az ember a lóerő mániából már aki annak bőven elég az a kis 72 lóerő is.
Szerintem szó sincs arról, hogy az emberek szabadulni akarnának tőle. Egyszerűen ez egy belépő motor (azok között talán a legjobb) és ahogy valaki 1-3 éves rutint szerez (vagy elkapja a gixxerláz) továbblép. Szerintem ez így van rendben.
Miért szabadul meg ijen hamar mindenki az SV650-től?
Szia pusi!

A kollégám nem vett 1.7 -ért motort és nem bukott 1 év alatt 500e -t.
Idén vette nyár elején használtan és most eladta. Nem bukott rajta semmit.
Különösebb gyenge pontjai nincsenek (legalábbis én eddig még nem találtam komolyabbat). Inkább sérülésre, illetve a motor használatára utaló jeleket keress. Pl.: kopott az első teló alja, a kilométerhez képest milyen a lánc, "kotyog"-e az eleje, jól fog-e a kupplung stb. Motorikusan nem lesz vele gond. Szerintem!
Miket érdemes szerintetek átnézetni rajt? Mik az sv gyenge pontjai?
Vagy inkább az SV-nek Ő... Ez a valószínűbb!
Nem, nem, azt mondtam, hogy "a blokkot szétszedni sztem felesleges" Csak ha nagyon ragaszkodik hozzá, akkor nyilván szétszedik neki, csak ez rengeteg pénz, plusz ugye az eladó sem szívesen szedetné szét a blokkját Peace!
Meg ugye előfordulhat hogy ha szétszedik ,tömitéseket kell cserélni benne stb van azért rizikoja a szétszedésnek.
Én is igy gondolom Csak azért mondtam, mert te javasoltad a blokk szétszedését
Lehet hogy nem jött neki be az SV
Hát csak akkor ha nagyon meg kellene szabadulni tőle, vészhelyzetben! De egyébként letörném a kezeit, aki csak "úgy" hozzá merne nyúlni
Hát akkor a kollégádat nem értem... 1,7-ért vett egy motort, bukott rajta egy év alatt 500e-t... Az jó lehet ha ennyi pénze van...