Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz!
Nekem most,Conti RaceAttack Street van fenn,bár én is sokat vívódtam.Először azt dönds el,hogy milyen a beállítottságod és ahoz válasz.
Ebben a cimbimben 100%-ig megbízom,nem sokakban,Benne igen.
másrészt a láncot egy másik szerelő ismerősömmel közösen fogjuk kicserélni (Ő erről még nem tud ),szóval ott leszek és valószínűleg nagyjából én csinálom majd.ennyi
Szabi!
Nem vettem rossz néven egy hozzászólásodat sem

Azt nem ígérem,hogy 6-7 ezer km-nél többet megyek idén az új láncszettel (ugyanazért,amiért nincs most plusz párezrem sem),de majd novemberben megosztom az addigi tapasztalatokat
Szevasz!
Bocs,hogy beleszólok,de.
Abban nincs igazad,hogy "ilyen" szalon,meg,hogy "jó" haver,mert lehet,hogy már üldözési mániám van,de jártam úgy gyerekkori "baráttal",hogy a bizalomból gyűlölet lett.
A szomorú dolog az benne,hogy ebből kb.20 papírt profitált,de ez az én szomorú mesém.
A másik meg az,én is ismerek pár szalonos srácot és amiket megcsinálnak az valami fantasztikus,pl.: ezért csinálom magamnak,vagy ha muszály olyan helyre viszem,ahol ott lehetek a motor mellett mikor csinálják.Nem véletlen az,hogy a szervizek jó része be sem enged a szerelés idelyére azzal a címszóval,hogy baleset veszély,meg szigorú előírás
De tény,a gumin,féken,láncon,sok, de az életed is múlhat,így én nem gondolom,hogy megéri spórolni,de ha szétnézel azért valamennyit lehet.A lényeg,ha valami rosszabb minőséget veszel mert az olcsóbb,de gond lesz,utána senki nem adja oda neked az árát a javíttatásnak,vagy senki nem ad új blokkot,mert a spórolás szétcsapta.
A pénz engem sem vet fel,így megnézem,mire mit adok ki,de az biztos,ha kell inkább mással spórolnék.
Ja amúgy részemről is : D.I.D
Elnézést mindenkitől amiért ilyen hosszúra sikeredett!
Lánc: úgy legyen (hogy az RK is ugyanolyan jó)! Nekem eddig Iris-szel és EK-val vannak (rossz!) tapasztalataim, RK-t még nem próbálta egyik hitelt érdemlő ismerősöm sem (lehet mert őket sikerült lebeszélni ). Szal tekerj bele még gyorsan idén 25 ezret, hogy megtudjuk végre milyen is az RK.

Gumi: én Roadattackoztam két szettig, most rábeszéltek a PR2-re. Hát ég és föld a kettő, pedig nem hittem volna. De tény, hogy van köztük 20e Ft. Én most úgy voltam vele, hogy annyi jót hallottam már róla, hogy megéri kipróbálni. Km-ben mindkettő elmegy 20e-t, tehát ha azt vesszük akkor km-enként csak 1Ft a különbség ;)
Remélem,hogy az én hozzászólásomból nem ezt szűrted le, mert nem ez volt a célom.Teljes mértékben megértelek ha spórolsz 6-8 e ft-ot.
Ha van rá lehetőségem én is ezt teszem és a spórolt pénzt bármi másra költöm.
Már csak azért sem tehet senki szemrehányást neked és nem vádolhat semmivel, mert nem gagyi szar márkát vettél ,hanem egy erős közép kategóriájú láncot. Szóval szó nincs arról,hogy bárki rosszat gondolt volna Rólad, én legalábbis NEM.
Üdv: Szabi
Srácok vívódok!

Tanács kellene, éppen kezd elkopni a gyári gumi és nem tudom, hogy mi is az ami megéri! A CONTI SPORTATTACK amin gondolkodom, de szívesen meghalgatnék nálam több gumit elmotorozó SV-sek véleményét!

Köszi, bud!
Megértem,hogy Neked az a jó,ha Tőled veszem,persze,ettől azt is elismerem,hogy jól járnék vele,mert olcsóbban kapom a jót,mint máshonnan.Nagyon szivesen rendelném Tőled,ha 6-8e forint mindegy lenne,de jelenleg nem mindegy sajnos,hogy miért,azt most,itt nem taglalom,de ki lehet találni.Köszönöm a véleményeket,de nem kell burkoltan lehülyézni,mert az olcsóbb,kevésbé minőségi mellett döntöttem.Köszi.

Téma lezárva részemről.
Haver nem olyan,hogy akár egy ismeretlent is átverjen,kiváltképp egy másik motorost.A suzuki szalonról sem hiszem,hogy ilyen pitiánerkedéssel rombolja a hírnevét,egy-két láncszett nem éri meg a rosszhírért szerintem,de nem értek a lovakhoz.

fr!
Igazad van,az olcsóbb (amilyen erősségű a gyári is) tényleg 34!
De azt én sem gondolom,hogy feleannyit sem menne el az RK,mint a DID,és elég rendszeresen szoktam ellenőrizni a láncot.
És ha mégis elszakadna és atomvillanás közepette megsemmisülnék a motorral együtt,nem fogok sírni-ríni.
Legfeljebb ha tényleg olyan szar lesz,majd legközelebb gyűjtök a drágábbra.
"Plussz költség lett a spórolásból.
sajnos néha a csóróság miatt veszi az ember az olcsobbat és utána ez kerül sokba."

ez nagyon pontosan így van, jobban nem lehet megfogalmazni.
Néha az olcsóbb a drágább.
Akár sima szerelés, akár tuning.
Ha ekkora az árkülönbség akkor valószinüleg a minőségbeli is hasonló. Bár a Békát is RK-val adták ki, de az utólag felrakott már jóval rövidebb ideig tart mint a gyári. Hiába gyártják egy soron a Samsung és Dimarsion cuccokat akkor is a Samsungot veszem meg.
Jól számolod, és nem az ismerősöm ismerősének a motorján van. Ha most kéne láncot vennem biztos nálad érdeklődnék először.
De azt azért nem hiszem, hogy akkora különbség lenne a D.I.D. és az RK között. Ez kb. olyan, mint amikor nem tudod eldönteni hogy Audit vagy BMW-t vegyél.
Ha jól számolom az 4 ezer kilométer. Nekem 13-14 ezerig hozzá se kellett nyúlni, akkor is csak azért, mert gumicsere volt.
Én nem nagyon reklámozok, aki akar megtalál, aki nem, veszi máshol. Próbálok csak olyan dolgokkal foglalkozni amik beváltak, nem csak az ismerősöm ismerősének vagy 2-3e km alapján van róla vélemény. Amikkel foglalkozom, azokat használom.
Nekem RK van rajta, 25ezernél tették fel. Most 29ezer párszáz van benne, nem nagyon akar nyúlni. Szerintem nincs vele baj.
Pár éve cimbinek egy 250-es bandikán csattant el a lánc Balcsiról hazafele. Az volt a mák, hogy még a szállás közelében. (Ugyanez a történet az M7-esen 100-120-nál nem lett volna olyan jó móka).
Vasnap délután már nem tudott mit tenni, +1 napjába meg egy kisebb vagyonba került az "olcsó" lánc.
Sztem féken+láncon nem igazán szabad spórolni. Én is inkább DID-t vettem a 650-re.
Ha okosan csinálod a márkásat is meg lehet olcsóbban játszani (Net, ismerős stb.).
Nekem frpeter hozta tavaly ősszel (ez nem reklám akart lenni) és vmi 5 vagy 6 ezerrel volt így olcsóbb mintha szervízben vettem volna, a szerelést meg megoldottuk itthon.
bocs ha hosszúra sikeredett.
A lánc tényleg kényes téma és egy idő elötti megnyúlás bosszantó tud lenni de az még mindíg a szerencsésebb történet. Az igazi gond a lánc szakadása, egy elszakadt lánc ha úgy csavarodik fel le tudja blokkolni a kereket és akkor hiába kuplungol az ember a kerék beáll. Na ez csúnya dolgokat tud okozni és komoly balesetet. Nekem egyszer szakadt a láncom, szerencsémre nem akadt be és nem is nagy tempónál de olyan szinten összekarcolta a lengőkart ,a fogaskerekeket stb.hogy majdnem sírva fakdtam de szerencsémre ennyivel megúsztam. Aztán persze csere egy jobb minőségre.Plussz költség lett a spórolásból.
sajnos néha a csóróság miatt veszi az ember az olcsobbat és utána ez kerül sokba.
Mindenki vegye azt a mit akar, de ha ide felírja, akkor ne legyen gond ha más elmondja a véleményét :)
Aztán meg utólag ne legyen itt sírás...
jóvanna.....mindenki olyat vesz amilyet szeretne vagy amit megengedhet magának.......én is sokszor az olcsóbbat választom pedig tudom, hogy rosszabbul járok.....
Az előbb leírtam mi micsoda. Ez X gyűrűs. 1000-esre DID-ből nem lehet O gyűrűset felrakni, legalábbis elég rizikós. Mivel 100LE-ig van.
De persze tudok olyat is, az sztem kb 18 lesz.
Az O gyűrüs, az X azé' csak több?
Te miről beszélsz? 34e Ft a full komplett DID láncszett SV 1000-re. Ez mitől 45?
Még mindíg a félreértés.....nem Téged ver át, Te a jó alkatrészt kapod hanem a fizető kuncsaftot vagy a szervíz tulaját.
Mivel a srác a szervízben dolgozik,és rajta kívül csak egy szerelő van,látná,ha mosogatnák a használt láncot,sőt,akkor vele csináltatnák meg
Szóval attól nem tartok,hogy kapok valami szétnyújtott fost.
Egyébként félreértettél, nem átvágásra gondoltam hanem arra, hogy véletlenül kimarad egy másik motorból és ügyesen hasznosítják a kollégák.