Nem új lánccal vettem,bár nemrég cseréltek láncszettet a gépen,ezt a Motorrados emberke mondta,akinek hiszek,jobban,mint a tulajnak,nameg a fogaskerék tényleg nem kopott.
Persze úgy szoktam a láncfeszességet állítani,hogy ráülök közben és haver nézi vagy fordítva és inkább kicsit lazábbra,mint feszesre,de már megint ott tart,hogy nem a feszesség szab határt annak,mennyire tudom mozgatni,hanem a villa
Ha tényleg új lánccal vetted és csak 7000km-t mentél vele akkor rossz minőségü a lánc vagy folyamatosan túlfeszíted és azért nyúlhat. Nem ropog menetközben?
Az elég durva, ha új láncal vetted. Ha nem új volt akkor lehetett benn akármennyi. Nekem egy szer az Iris lánc elszakadt kb.1000 km után de ez egyszeri eset és mástól sem hallottam,hogy gond lett volna velük, a másik jó és megfizethető márka a D.I.D ezt nagyon sokan használják és szerintem jó. Persze létezik sokféle de ezekkel a típusokkal gyárilag is szerelnek motorokat.
Visszatérve a 800 Km enkénti után állításra, nem arról van szó, hogy túl húzod a láncot(feszíted) mert akkor szokott ilyen roham tempóban nyúlni, vagy szakaszosra nyúlni. Úgye terhelt állapotban állítod a feszességet?
Nyugi azzal,hogy hányadik állásba rakod az állító csavart csak magadhoz, ill. a tenyeredhez hangolod a kart. Attól a kuplung rendesen kifog emelni, aha már kopott úgy is észreveszed de nyugodtan állítsd oda ahol neked a leg kényelmesebb.
A fék karnál is állíthatod magadnak kényelmesebbre a munka henger tökéletesen fog dolgozni.
Viszont a 800 Km-enként lánc feszítés nem ok. Vagy Te viszed túlzásba, vagy ami való színű már csere érett a láncod.
Arra pedig érdemes odafigyelned nehogy szakadás legyen
Pólóknál fel volt tüntetve: személyes átvétel csak Pomázon.
Ettől függetlenül ha bármelyik reggel felhívsz 7.00-7.30h fele akkor aznap beviszem és talán össze tudunk futni, de jelenleg még azt se tudom egy óra múlva hol leszek, ezért volt pont így meghirdetve.
Egyértelmű hogy a minőségi munkát meg kell fizetni sajnos a festés KB autónál is 25e/elem az kb ugyanaz a méret.Az enyémből kiindulva aminek elég érdekes szine is van nem lehet sufni festőnél festetni 2 rétegű a lakkon kívül.Először egy alap ezüst utána annyi réteg kékes kell ami passzol a többi színhez.Nem egyszerű.
Apropó még nem telefonáltam a póló miatt hol tudnánk ütközni?Én nyitott vagyok pest környékén inkább a fót dunakeszi,szentendrei út környékén.Másholis de az nehezebb és szervezés kérdése.
60-nál cserélve lettek a lamelláim, mert amúgy is szét volt szedve, és akkor már cseréljük ki. De kb 100 ezret elment volna a gyári. Még elég szép réteg van rajtuk, nem sokkal 50% alatt. Gondolom ezresnél is hasonló a szitu.
Ja és elég sokat használtam városban is, ami azért hatványozza a dolgot.
Ismerek én is olyat aki 5-ért megcsinálja de az olyan is lesz.
Nekem a fejidom és a farokidom 20 felett volt munkadíj nélkül, mert ennyibe kerül a festék, ha normálisan le akarod fényezni. Meg lehetett volna oldani 10-15-ből is, de akkor nem ilyen lesz.
A kuplungkar 4-es előfeszítésen van,kb 3-4 mm-t mozdul a kis dugattyú befelé,és akkor kezd kiemelni.Mennyire kopnak a kuplungbetétek normál használat mellett?Nem füstölök gumit,nem kerekezek.
A 10-ért lefényezés nem hangzik barátinak egy ekkora darabra.
Haver 1500as Intruderének minden idomját 20-ért fényeztette egy haverjával,na az baráti volt és jó is lett.Ha 10 a fényezése annak az elemnek,akkor tényleg inkább fekete legyen.
Hát izé ha lenne egy nem túl bonyolult forma amit le tudnék mintázni talán még a műgyantázással is megpróbálkoznék.Pár egyszerű idomot már csináltam laminálással.
de nemcsak karbon van, hanem üvegszálas is. és az sokkal olcsóbb. Ha úgyis lefényezitek, akkor meg mindegy az anyaga. + ócsítás: a fekete mindig jól mutat, akkor pedig nem kell eltalálni a motor szinét, csak venni az Obiban egy lakkfekete sprayt és csiszolás-műanyagalapozózás után lefújni. Ha valaki ügyes, nem lehet megmondani, hogy házilagos fújás. (Több réteg, rétegenként csak ködölés, stb).
már nem emlékszem honnan volt az emailcím, de kérdezzétek meg a srácot: carbonmad [carbonmad@vipmail.hu].
Na hála az ének ilyen gond nem nagyon fordul velem elő.Király helye van 2db franciaágy kzött ha megkívánja le is fekhet nem lessz semmi baja.
Fékcső meg ha kó a rövid s-es itt vn egy garnitúra amúgy meg az általam felrakott szerelt nem vészes árban bár lehet pöttyet suicid alaktra vettem a figurát de nekem eddig bejött egy picit sem folyik nem engedi a nyomást tehát lekopogom (kopp-kopp-kopp) bejött és asszem 16e ből megan meg jó fél óra meló.
Hát a lámpa tartó az maszek gyártmány, meg van a pazzaz kormány is már , fékcső az még nincs. Kicsit deformált volt (taknyolás miatt gondolom) a jobb oldali lábtartó konzolom, gondoltam picit igazítok rajta satuban. bassz nem eltörtem. Aztán kiderült hogy öntési hiba volt benne, na szerinted mekkora esély van ilyen szívásra? De várjá nincs vége le akartam támasztani oldal támaszra csak éppen nem hajtottam le, na az első perecelés meg volt a garázsba. De b...meg eltört a vadi új kuplung karom. Na itt kellett szépen bezárni a garázst és óvatosan behaladni a lakásba és keresni valami folyékony elme pusztítót. Majd felhívtam sógort, ő szépen meg heftelete az általam tönkre ba...tt alkatrészeket. További felesek estek áldozatul, de minden a helyére került és szinte láthatatlan a javítás.
Persze úgy szoktam a láncfeszességet állítani,hogy ráülök közben és haver nézi vagy fordítva és inkább kicsit lazábbra,mint feszesre,de már megint ott tart,hogy nem a feszesség szab határt annak,mennyire tudom mozgatni,hanem a villa