Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, csak az ár így közel a fele és ha tényleg ennyiért kapja a szalon akkor az RK még olcsóbb mint gondoltam, de akkor pedig a gond ott van, hogy a D.I.D-hez lövik be az árát ami listaáron most 54000 körül van szettben. Miért ennyivel olcsóbb az RK? Ez már majdnem annyi mint a regina vagy iris.......amik pedig......
Nem vágna át a srác,mivel 5 éves korom óta ismerem és a szaalonban csak pár hónapja van.Egyébként ez úgy megy,hogy a saját dolgait kaphatná meg ilyen kedvezménnyleg,de bizniszt nem csinálhat belőle,viszont nincs nagymotorja,úgyhogy nekem tud olcsó cuccokat hozni.Ez a lánc ugyanaz,amit a normál vásárlóknak adnak kétszerennyiért,és szerintem számlát is állítanak ki róla,mert ők is rendelik,szal el kell számolniuk.
Nem véletlenül olcsóbb az RK. Az amit utólag lehet RK néven venni annak semmi köze ahhoz amit a gyárban tesznek a gépre hiába RK. Eddig csak a D.I.D-re nem volt panasz senkitől. Azt még nem hallottam elszakadni, hamar megnyúlni akár szakaszosan is, stb. Én is próbálkozom néha az olcsóbb cuccokkal. A haverjaid számlát is tudnak a szalonból adni ezért az árért? Nem kötözködésképp, csak ha nem, akkor érthető az olcsóbb ár. Nekem is kínáltak a kocsimhoz annak idején klímát kereskedésből közel féláron.
Megnéztem a listát is,amit küldtél,én is DID láncszettet vennék,ha mindegy lenne 15 rongy,de nagyon nem az,főleg most.
Szakszervizes emberrel beszéltem telefonon,Ő is az RK-t mondta a gyári láncnak SV-hez,40-ért,ezt rendeltettem meg a sráccal.Ha most 28 helyett 45-ért veszek láncszettet,akkor nem lesz pénzem elmenni túrára,amiért most veszek láncszettet,sőt,akkor ebben a hónapban már nem motorozok.
Azért bízom benne,hogy jó lesz,a felrakást szerencsére ingyen megcsináljuk.
RK-hoz sok sikert, majd meglátjuk. De az ilyen láncokhoz csak annyit, hogy 25%-kal többért kapsz DID-et. Namármost ha a DID elmegy 30 ezret, ez meg csak 20-at, már nem érte meg a szerelési díjat nem is számolva.
1000 SV-re 530-as lánc való. DID-ből aaz erősítetten kívül az alábbiak vannak:
O gyűrűs 100LE-ig: V
X gyűrűs 130LE-ig: VM
X gyűrűs 130LE felett: ZVM
Nos gyári előírás ZVM-et ír hozzá, valszleg a nyomaték miatt ajánlják ezt. Szerintem túrázni bőven jó a VM is, de V-t nem raknék fel.
Mint már írtam én már csak DID-et rakok fel, de lehet kísérletezni, várom a véleményeket. Bár eddig csak rosszakat hallottam, és tudtommal a Suzuki gyári lánca szintén DID.
Haverom a békéscsabai suzuki-szervízben dolgozik,ezért jut hozzá ilyen olcsón.Ez az SV1000-re adott gyári lánc/lánckerék 530-108 X gyűrűs.Azt mondta a srác,hogy a szalonosok azt üzenik,ha ennél olcsóbban tudok szerezni,szóljak nekik,mert akkor ők is onnan hozzák ezentúl
Köszi az infókat, erre lettem volna kiváncsi!
Így már könnyebb a választás
már szervízt kérdeztünk........
Épp most kérdeztünk utána mwert egy haver cserél, hogy milyet raknak ott az ezresre és biza 45-ért O gyűrüset. Azt mondják az a gyári, de ez nem lehet igaz mert az O gyűrüs 110LE-ig jó papíron. Az X 130-ig.
Ezért az árért legfeljebb O gyűrüst lehet kapni, az X gyűrüs ennél jóval drágább. Az O gyűrüs a 650-re jó, az 1000-re mindenképp X-et kéne tenni.
Az enyémen is ez van és tudtommal még nem lett cserélve, szóval valószínű ez lehet a gyári. Bár évjáratonként változhat, mint gumi,stb. de szerintem az RK mindenképp jó választás
RK láncot és lánckereket tud rendelni a szalonon keresztül a haver együtt 28-ért.Elvileg ezt adja a gyár,ez így van?Mi a véleményetek erről a cuccról?
A srácnak azért van ilyen kedvezménye (45 %),mert a szalonban dolgozik
Megkaptam az e-mailt,köszönöm!
most nem tudok elmélyülni a dologban,tele vagyok dologgal,holnapig megnézem.
Szia!

Nekem nem panaszkodott a barátnőm soha. Se kisebb, se nagyobb túrán. A legnagyobb táv amit mentünk egy nap 850 km volt, viszonylag azt is jól tűrtük.
Sőt néha el is alszik...

Viszont valahol írták már az SV-ről, hogy az utaskényelem a szerelemmel egyenes arányban csökken :)
Így van
Küldtem mailt. 1000-re kizártnak tartom ezt az árat. Milyen lánc? DID melyik típus? Elárulom 30%-nál semmilyen kereskedés nem kap nagyobb árrést, néha 35-öt,d e ahhoz már elég sokat kell eladni. Gyári cumókra pedig ennyi sincs!
Szia. Láncot csak fogaskerekekkel együtt van értelme cserélni, különben az új láncot tönkre fogják tenni a már egy más láncal összekopott lánckerekek. Amikor uj szett kerül a motorra (lánc+kerekek) akkor azok össze kopnak, csiszolódnak, ha felteszed az új láncot nagyon hamar megfogják ennia a régi kerekek és akkor megint cserélhetsz mindent. Szóval a láckerekeken ne spórolj mert sokba fog kerülni. A fogas kerekek pedig nem is annyira drágák.Üdv: Szabi
láncot csak lánckerékkel együtt. szerintem.

636 rulez.
A hátsóülésről annyit, hogy sztem motoron hátul minden kényelmetlen. De...
Én általában utast csak nagyobb túrákon viszek, ami napi 500km-t jelent kb 2 vagy 3 napon keresztül minden nap. Eddig 4 hölgy utasom volt ilyen formában, és egyikük se panaszkodott. Sőt... Jönnek legközelebb is :p
Ami engem illet, én is ültem már hátul, nekem egyedüli gond, hogy közel 190 centihez nagyon magasan van a lábtartó, így a lábam elég gyorsan elzsibbad és szar. De amúgy kibírok énis többszáz km-t ezt leszámítva.
Nekem ez a véleményem.
Tehát ha nem 180 centi feletti a barátnőd vagy nem plázacica, nem lesz gond valszleg.
Haver azt mondta,hogy gyári láncot kedvezménnyel 18-ért tud rendelni a szalonon keresztül,de azt mondták az ottani arcok (is) hogy cseréljek lánckereket is,mert el fogja enni a láncot.Ez csak azért fáj,mert a lánckerekek még elég jó állapotban vannak.szerintetek?
28 lenne a teljes láncszett.
Barátnőm szerint elég kényelmes,persze Neki egy ZX636R hátsó ülése az összehasonlítási alap,szóval nem biztos,h mérvadó.A kategóriát nézve állítólag a VTR-nél kényelmesebb,hogy nagyobb,az tény.
OK,tudom,kicsit durván szóltam vissza,bocs.Gondoltam,h Neked sem a motor épsége az első
Beszéltem egy haverral,aki szalonban dolgozik és lehet,h tud nekem rendelni láncot féláron,az elég jól hangzik.Ha mégsem,akkor szólok Neked!Tipust tudnál ajánlani?Mert O és X gyűrűs DID láncok között is láttam több félét,amit 130LE-ig ajánlottak.

Vasárnap lesz túraútvonal-bejárás,kb 300 kilóméter,szerinted/szerintetek azt kibírja még a láncom?A túrára lecserélem,de vasárnapig már nem tudom megvenni.Nem szeretnék egy láncszakadást.
Igen ritkán űlűnk a hátsóűllésen,nem tudjuk Szerintem ha csak az űlés vastagságát nézed az mindent elárúl..Nem akarok dobálózni de volt kawa z750-em..nah azon érdemes megnézni a hátsó űlést..(meg az elsőt is)A zx sorozatról emelték át az űlléseket..az nem egyszerű..
A Z-gyűrű baromság. O és X gyűrűs van, valamint gyűrű nélküli. Gyűrű nélkülit rendszerint kisebb motorokon vagy versenyláncokon használnak. A gyűrűk gyakorlatilag a kenőzsír benntartását hivatottak szolgálni. Ezt nem ugyanaz mint a láncspray, amivel fújod, belül is van zsír, és az nem tud kijönni, de bemenni sem. Tehát ha meghal a gyűrű, meghal a lánc. Az O gyűrű egy sima gyűrű, amit ha félbevágsz O alakú. Az X gyakorlatilag két O gyűrű, tehát strapabíróbb.
Én már csak DID-et használok, miután már befürödtem ezzel-azzal, és több ismerősöm szintén. Mindig az olcsóbb a drágább...
Egyértelmű, én sem azt mondtam hogy nem. Csak írtam hogy azt is. Én DID-t tudok. Ha érdekel frpeter kukac svmedia.hu