Az Iris láncom nekem is kinyúlt 10e km után, hogy kapná be...
Olajhoz annyit, hogyha az enyém közel 80e km-rel a háta mögött 6e km-en 3-4 decit eszik meg, akkor sztem az 1l is sok, nem hogy a 6.
Bocs h belevau, de szűrővel együtt 2.7-et eszik meg, nélküle elméletileg 2.3-at (mindig cseréltem szűrőt is).
A Castrolt nekem is eszi, bár nem ennyire. 6000 alatt evett kb 1-1.5 L-t. Legk átállo kén is Motulra kíváncsi vok arra mit lép a drága.
Persze kérdés az is mennyire forgatod ész nélkül
Hoppá , régi "ismerős" !
Anno nem sokon múlt,hogy a Te motorod vegyem meg,talán 50 vagy 100 e.Ft-on ugrott az üzlet.
A kérdésedre válaszolván, amikor az olajat cserélted csak beletöltötted a mennyiséget(2,7 L) vagy ellenőrizted is a szintet. Azért kérdezem mert ez a mennyiség szűrő csere nélkül értendő. Ha cseréled azt is több kell.
Szerintem először cseréld le olyan olajra, ami már sokaknak bevált az SV-ben . Ha túl "vékony" az olaj, állítólag motorfék üzemben az erős depresszió le tudja szívni az olajat a szelepszár szimering mellett. Nekem pl. a Castrol olaj fogyott, a Motul 5100 meg nem.
Hát az autó más tészta egy 1,6 os motorban 3,6-4 liter körüli a töltésmennyiség ha alsó és felső jel közt megeszik KB 1 litert nem gáz mert van időd ellenőrizni.Az sv 2,7 liter az ablak nem hiszem hogy fél liternél több játékot engedhet ezt ha véletlen elnézed és elfelejted ellenőrizni sűrűbben kárt tehetsz a gépben.A mérés a gyertyanyíláson át végzik így 4-5e közti összeg lehet és egy csomó hibát kiszűrhet a simán letapadt gyűrűtől a töröttig.Én megnyugodnék ha egy ilyen méréssel a zsebemben töltögetnék.De ahogy érzed.
Szervízbe egyelőre nem akarom vinni. Autónál 1000 km-enként az 1 liter olajfogyasztás normálisnak mondható, ami persze nem jelenti azt, hogy ez egy V2-es motorra is feltétlen igaz. Baj nincs vele, és ha másnak is ennyit eszik, akkor megnyugszom, és töltögetem tovább :)
(ami esetleg még számíthat: 20E km és fullszintetikus Liqui Moly olaj van a motorban)
Lehet, hogy elhangzott már a kérdés, de engem nagyon aggaszt. 4000 km-rel ezelőtt cseréltem olajat a SV-mben, azóta a 2,7 liter után még két litert kellett utántölteni, és a következő olajcserééig még elvileg van 2000 km. Normális az ekkora olajfogyasztás vagy vmi gáz van?
Köszi Tsanyi de nem hiszem ,hogy tudnék hitelt bevállalni most rá.Április 7.-től munkanélküli vagyok A múltkor beszéltem velük és 1,45-et igértek érte arra majd egy millát kéne rápótolnom annyi pénz meg a holdon sincs
Ha érdekel még a Béka beszélj a Bp.-i Full-Gas-al, azt mondták minden megoldásban benne vannak......persze csak érdeklődni, nem biztos, hogy meg is egyeztek, de sosem lehet tudni....
Ez a prop-tech kijelzőkre vonatkozik de szerintem minden gyártó ugyanazzal a módszerrel operál:
ZAJVÉDELEM:
Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét.
A PROP-tech speed box ezt a rendszert blokkolja.
BIZTONSÁGTECHNIKAI TILTÁS:
A gyártók a biztonságösabb vezethetőség miatt izmosabb motorjaik teljesítményét 1-es forkozatban korlátozzák. Modulunk ezt is blokkolja.
+300 km/h. ETIKAI VÉGSEBESSÉG TILTÁS:
GXR-R1000, Hayabusa, ZX10R, ZZR1400, ZX12, R12004- végsebessége 299 km/h ra korlátozott. Modulunk ezt a korlátozást is megszünteti.
Hosszas lamentálás és töprengés után sikerült bekötni a fokozatkijelzőmet.Én a helyzetjelző pozitív szálára forrasztottam remélem nem gáz.A kérdés hogy egy füst alatt egy szivargyujtó csatlakozót is ráforrasztottam ennek a negatív csatlakozását elég egy saruval az akksiról levenni vagy keressek a vázon egy megfelelő csatlakozót?
Érd.: 0620 2164064