Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sv-1000, ezek a kidörgők nagyon ott vannak.
sv-650 középen 1 cső
és az ezüst ,letisztult
és a sport
Az alsó munkahengernek a légtelenítőjét kinyitod(tegyél rá valamilyen csövet és vezesd bele edénybe különben mindet összefröcsköl), de előtte felül teletöltöd a tartályt és szép lassan lecserélődik a folyadék amibe nem kell az 5.1-es elég a 4-es is. A mennyiség 1-2 deci vagy annyi sem.
pazzaz-t próbálom fel egyenlőre, merevítő nélkül.
Hali!
Segítséget szeretnék kérni.Egy SV1000-esem van és az érdekelni, hogy mennyi fékolaj kell a kuplungba, milyen(DOT4 DOT 5.1), és hogy hol kell leereszteni.
Előre is köszi
Ez viszont szép!
Nekem se tetszik!
Természetesen nem annyira tartom.. 1,4mft-ért tavaly beszámították volna de annyiért sem adnám.1,5 alatt semmiképp nem adom el...Akkor inkább megmarad nekem..
26-tól lesz a lidl akció ime
Már amennyiben jól emlékszem,hogy 1,28 millára tartod
Akkor megnyugodtam,hogy ez a 103 LE nem olyan rossz,egy pontos beállítást el tudna viselni,csak a pénztárcám nem

Pedig jól járnának a gépeddel,én egy éve 50000-rel kevesebbért vettem az enyémet,ami 2004-es és 17000 volt benne akkor,és két agyonkopott gumi.Az olyan állapotú,felszereltségű gépek,mint a Tiéd,akkor 1,5-,1,6 milláért mentek.Persze most nem sokan akarnak venni,pedig megérné.
Nekem egy pazzaz krosszkormány volt fennt.Egy szép kékmetál színű és volt még rajta egy kormánymerevítő is.nem tűnt olyan nagyon szélesnek a gyári kormányhoz képest.

Az sv-n nekem nyitott dobbal és sportlégszűrővel 107 lóerőt mértek padon..A gyári értékhez képest mindenképp kevesebb viszont injektorírás után mértűnk 116le-t rajta ami már közelít a gyári értékhez.
Nem rossz motor bár egy v2-es után visszaűlve rá egy kicsit gyengécskének tűnik pedig nem az.Az én sv-m is eladósorba kerűlt bár úgy néz ki megmarad mivel nem nagyon kapkodnak érte.
bocsánat úgy tünik nem mindegyik banki visszavett... de vannak azért jók.
HJC hírlevélben kaptam, banki visszavett mocik licitje... van SV1000 a második oldalon, 2006-os. itt
Csak két nyitott dob van rajta,amitől valamivel lehet gyengébb.
A gyári 120LE-t a főtengelyre adják meg úgy tudom,annál biztos kevesebb a fékpadon mért,de kiváncsi vagyok,h mennyivel.
Erejénél van a gép,úgy érzem,csak kiváncsi vagyok
Bazz elfelejtettem ha nagyon hasalósra szeretné valaki lehetne M kormányt feltenni mint az új buelleken bár azt már tényleg próbálni kell nehogy beleakadjon a tankba.

link
Megnéztem ezt a pazazz kormányt így képről pont olyan mint a lucas amit felraktam.Nem lett sokkal alacsonyabb mint mondom KB 4-5 cm de jóval szélesebb.

link
hello
nem tudom, szerintem ennyi még a gyártási szórásba is belefér, ha kiszámolod, százalékosan bőven a tűrésben van szerintem. A tiéden van valami módosítás? A computer hozzá van programozva például? A gyári adat szerintem legtöbbször szépített. Szerintem ne aggódj. :)
Néztem sv1000 fékpadi teljesítményket,volt,ahol 112 LE,máshol 105 LE értéket találtam.
De pl GSXR600-ra 104 LE értéket láttam,teljesítményben az is 120 ló körül van.

Van valakinek "gyári" fékpad értéke?
Csak érdekel,hogy akkor az én 103LE-76nm értékeim gyári beállításokkal jó-e vagy nem?
milyen a Z egyébként? sv-ből ezresed van, ugye? viszonyítás?
nekem is ajánlgatták, de első motornak az azért durva lett volna.
ez nekem is pont jó lenne, sírtam itt korábban h a csutkakormányba nem merek belevágni, de egy előredőlősebb "rendes" kormány jó lenne. Mondjuk én a szélesre nem vágyok, még a gyárit is eléggé belül fogom :). van is erről egy amatőr sztorim: a kesztyűm varrása minden kuplungoláskor ráfogott a fénykürt gombjára, és bár tök normál tempóban és követési távolsággal mentem, az előttem menő suzuki lehúzódott. de olyan szinten, hogy a 2/A egyik felhajtóján konkrétan befékezett és oldalra húzódott, csak menjek már el. nem tudtam mire vélni, mert tényleg nem erőszakoskodtam. aztán mikor már sötétebb lett, látom hogy villogok, namondom valami kontakthiba lesz a kuplungkapcsoló és a refi vezetékezése között :-) végül kiderült hogy a bőrkesztyű volt kontaktos LOL
"égetem magam" :)
A pazzaz kormány jó választásnak tűnik ha sikerűl valahogy felapplikálni.Az előző motoromon(z750) a gyári kormányt cseréltük pazzaz kormányra.A szélesebb/laposabba kormánypozíció miatt kicsit előredőlősebb lett a gép de nem volt kényelmetlen.
Na az elsőn szombaton csücsültem.Ez magasabb mint amilyenre sikerült a KTM kiemelő+lucas kormánnyal az enyém szerintem 5 cm fent a külömbség a markolatnál.A másik a GSR villahidja azon is ültem nekem mindkettő kényelmes.Neked egy egyenes csőkormány lenne az igazi ott lejjebb van a markolat nincs benne hajlat.
a régi , persze csak képen és az utód.
mind 2ő magas ,nekem ,
Amúgy ez a sárgás szebb 3x mint a piros.