Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, ez is igaz.
Én is azt mondtam neki, hogy aztán meg vehet másikat...
Fél éve volt meg neki, első motorja, neki is 6 hónapja van jogsija..... Mégis már nagyobb felé kacsingat.
Mondtam neki, nemhiszem, hogy kimotorozta volna....kb. 6.000 km alatt...
Dehát így döntött!
Ilyenkor nem tolonganak semilyen motorért Inkább sokan szabadulnának tőle, tavasszal meg vehetnek másikat.
Szia pusi!

Egy 2004-es 29.000 km -es SV650 -esnek nem 1.250.000 Ft a pici ára!
A kolegám most adta el az övét 2005/ kb. 13.000 Km 1.200.000 Ft és nem tolongtak érte

Üdv.
Te hagynád szétszedni a motorodat?
Szakszervízben, vagy nézze meg, aki ért hozzá.... A blokkot sztem felesleges megbontani, a szerelő a hangokból is sok mindent meg tud mondani. Egy átvizsgálás amúgy 3-5 e ft, de ha a blokkot is szét akarod szedetni, akkor számolhatsz a többszörösével nyugodtan...
Szerintetek hol érdemes átnézetni? Valamelyik suzuki szervizben? A blokkot is érdemes lenne megbontatni?
Gyanúsan olcsó! Piaci áron 350e ft-tal többet érne... Mindenképpen nézesd meg!
Szerintem sem lenne rossz vétel. A km miatt pedig ne aggódj. (az enyémben 18hónaposan van 23e. ). Viszont mindenképp nézesd át alaposan!
Kössz szépen a véleményt. Mielött megveszem minden képpen át akarom nézetni egy szervizbe. Amúgy egy motornál az a 29000 km mennyire számít soknak?
Így látatlanban nagyon meg, de ez az ár túl jónak tűnik. Azt ajánlom, mindenképp nézesd meg egy megbízható szervízben, mert ha valami gáz van vele, néhány százezer forint költséget könnyen a nyakadba kaphatsz.
Szevasztok!
Mostanában szeretném megvenni az első motorom, már ki is néztem egy suzuki sv 650-est. Azt szeretném tudni hogy szerintetek megéri-e? 2004-es évjárat 29000 km és 900000 ft. Előre is köszi!
köszi
Szép a mocid.
Hétvégén a haverral gurulgattunk, neki is SV650-je van, elég jól jött mellettem. Városban nem is maradt el semmivel (bár én nem húztam tövig ). Jó az SV, nyomatékos, alulról is jól húz. Bár én sor4 párti vagyok, de tisztelem a V2-est is. Megvan mindkettőnek az előnye is meg a hátránya is. Jövőre én gixxert veszek, mivel autópályán elég sokat fogok menni. Aki városban motorozik többet, annak egyik legjobb moci az SV. Ára megfizethető, teljesítménye elég.
Amúgy a dob 130k
1.590k
Nekem egy sv 650 N mocim van iszonyat mit produkál a nyomaték tól és tól és csak tól
ügyes vagy
meg szabad kérdezni mennyi lett a vége?
Belealkudtam
mennyi volt a dob felár?
Szevasztok!

2 hét múlva csatlakozom az SV-sek táborához, mert október közepén megjön az idom nélküli 650-esem. Kezdő motoros vagyok, eleinte cbf-et akartam, de utánaolvastam ennek a V2-es motornak, s teljesen megfogott. Szóval egy kék színűt rendeltem, karbon Laser dobbal . 2 személlyes sokat túráznánk vele az országban, s fontos volt, hogy ne kelljen széthajtani a motort, hogy menjen is. A párom próbálta, hátul sem olyan vészes ülni rajta, az ára meg hát, a hondához képest majdnem 2 kilóval olcsóbb . Szóval ha van valami tanácsotok nekem - mint kezdőnek - bármivel kapcsolatban, nagyon szívesen fogadom!

Üdv., mindenkinek, széles utat, ciao!

TayRol
A barátom hirdetését itt találjátok:
SV650N K4
Az eladás oka valóban egy nagyobb csere, de szerintem új lesz. Azért megkérdezheted tőle.
Érdekel az SV 650 N, további infót kérnék róla esetleg fotót ha lehet. Üdv: onpon
Miért akarja eladni? Nagyobb csere nem érdekli?
Hát csak sajnálni fogom, hogy nem az enyém lesz, ugyanis 1.2-t még adnék is érte..
Tavasszal azért megkereslek, hátha meglesz még neki, bár ilyen áron nem tartom valószínűnek...
***sharpei
1.230.000,- 5.500 km, teljesen gyári állapotban. Nem rossz vétel.